Чому подорожчав проїзд у автобусах на Вінниччині

- З грудня проїзд в міжміських та приміських автобусах подорожчав
- Вінничани вимагають пояснень, чому відбулося здорожчання на 5-10 гривень
- Перевізники відповіли, що у всьому «винувате» пальне. І додали, що вартість квитка буде рости й надалі
У редакцію звернулося декілька людей, яких стурбувало стрімке підвищення цін на проїзд у автобусах на області.
— Зараз у маршруті Стрижавка-залізничний вокзал зробили 8 гривень. А стрижавка- водоканал 5 гривень. Чому в нас найвищі ціни за проїзд? — задається питанням Володимир Дідух.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити MINI в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
— З 1 грудня ціна за проїзд з Немирова до Вінниці становить 35 гривень, у водія та 38 гривень 70 копійок у касі вокзалу. А до грудня було на 10 гривень дешевше, — розказує Сергій, що побажав не називати своє прізвище. — Деякі водії кажуть, що ціна зросла на пальне. Інші мовчать. Тоді як ціна на заправках виросла від 50 копійок до 1,50 гривні. Я часто їжджу і це дорого. А студенти та пасажири в шоці. Люди б зрозуміли якби на 5 гривень, але 10! Хто робить такі підрахунки?
Приміське та міжміське сполучення подорожчало в середньому на 20-25%. Перевізники вважають підвищення вартості проїзду рішенням не популярним, але вимушеним. Про це повідомляють у сюжеті телеканалу «ВІНТЕРА».
— За останні два роки вартість квитка не піднімалася. Натомість всі чинники, що впливають на неї — збільшилися. Не виключено, що ціна ще буде зростати на процентів десять. У зв’язку з тим, що Президент (Петро Порошенко-авт.)оголосив про збільшення мінімалки до 4100 гривень, — віце-президент асоціації перевізників області Віктор Стецький.

Між тим транспортники заявляють, що збільшення вартості квитків — це не є джерелом надприбутків, а скоріше «рятівне коло».
Директор автотранспортної компанії Олександр Слободянюк пов’язує здорожчання квитка ще й із застарілим рухомим складом на маршрутах.
— Практично з 2012 року перевізники не оновлюють рухомий склад. А це є основною складовою якості перевезення пасажирів, — сказав директор автотранспортної компанії Олександр Слободянюк.
А чи будуть піднімати вартість квитка у міському транспорті? Журналіст про це запитував директора Вінницької транспортної компанії Михайла Луценка.
— Економічно обґрунтований тариф на електротранспорт — 3,5 гривень. А на автобуси — 4,8 гривні. З іншого боку вартість проїзду не можна піднімати, оскільки є соціальний аспект та й фінансове становище громадян не дозволяє це зробити, — казав Михайло Луценко. — До кінця року ціна буде такою ж. А щоб здорожчання не сталося, всі пасажири мають розраховуватися за проїзд. На жаль, у транспорті є «зайці», які або не платять, або кондуктор фізично не встигає всім продати квитки.
Нагадаємо, що нещодавно у Вінниці прийняли комплексну програму розвитку транспорту на наступні п’ять років. Зокрема, на Коцюбинського має з’явитися нова трамвайна «гілка», що вестиме на вокзал.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Проня КисілюкБільше всього мені сподобалось у Києві, там щоб добратись на роботу тре 4-5 пересадок зробити, включно метро, а це 9 грн лише в одну сторону, проїзд по місту обійдеться в 54 грн за день, во люди заробляють ......
-
Проня КисілюкЗанижена вартість квитка не дає модернізовувати транспорт, купувати нові шини, піднімати заробітну плату водіям.В день щоб це все окупилось, неліквідні маршрути, тендр, патент, ліцензія,пенсійний,пробки, паливо, амортизація, нові шини, зарравка машини, заміна ходової, масел, втулок,амортизаторіа, то це тре хочаби 800-1500 грн каси, ну а ще тре на зарплату водію, механіку, кондуктору, медсетрі шо випускає на рейс, директору фірми,така занижена вартість квитка навіть на мвнімалку заробити не дає.тому водії мусять підробляти перевозками передач з свиней,гусей,курочок для приїзжих,які перебувають у містаах,щоб до чаю на кусочок сала заробити
-
Катя ПопикВ Польші наприклад проїзд коштує по місту -4 злотих, тобто 28 грн, а в село 40 евро-128 грн,щоб взути машину в шиповані шини, одне колесо коштує -6 тис грн, ну ж не китайське гавно, шо за 2 дня робиться лисе,а бензин який дорогий, щоб проїхатися з міста до села в одну сторону тре 100 грн потратити, бо ж простой в пробках, обігрів, на світлофорах теж враховується.А з такими лежачими поліцейськами-ямами, через кожних 2 метра, кожних два місяці, ходову тре переберати, амортизати, підшипніки, втулки, а це 3тис доларів.Чого проїзд такий дешевий?Проня Кисілюк reply Катя ПопикТому в них і гарні дороги, бо нахаляву як в нас приїзжих невозять, тому і оновлений транспорт, бо перевізники в збиток собі не працюєШапокляк reply Катя ПопикПроїзний на відстань 35 км на місяць коштує 199,00 злотих. І то не скрізь, бідніші області ввели дешевший тариф. У нас же проїзні тільки в електричках, на автобуси уже давно немає...Шапокляк reply Катя ПопикКатя. Ці 4 злотих платять туристи і ті, хто завжди за кермом, а 1 раз захотілось на трамваї чи автобусі. У всіх інших є проїзні тижневі, місячні чи квартальні! І дорого тільки близько. за 10 злотих можна заїхати досить далеко.Проня Кисілюк reply ШапоклякІ туристи в тому числі, я нещодавно повернулася і кажу з тим з чим зіткуналась.Проїзд дуже і дуже дорогий, тому европейці пересіли на велосипедиПроня Кисілюк reply Проня КисілюкБідні пенсіонери не могли навіть зупинку підїхати у супермаркет, бо 4 злотих туда і обратно це задорого, а магазинів в них не 8 шт на 1 кварталі, а 1 дочорта на колічкиВасин Олег reply Проня КисілюкПенсионеры там платят 1.60 злотых за проезд, к тому же есть проездные как нормальные так и льготные. Во Вроцлаве обычный проездной на месяц 100 злотых, льготный 50 и катайся сколько хочешь. Разовый билет 3 злотых
-
Катя ПопикЛюбишь кататься , люби и саночки возить", проїзд в Европі на електричці коштує-40 евро, а не нуль гривень,а зайці в Европі сплачують 350 євро штрафу перший раз, 650 штрафу повторно за другий раз, просто це напевно не чесно, шо одні цілий рік їздять на роботу безплатно, а другі стоимость білета на всю сімю, повині за них заплатити, на море, чи в карпати, це нагадує казочку битий не битого везе, голодний ситого годує.Ми селяни майже всі з багатодітних сімей з 6 паями земельними і 12 паями майновими!!!! А згідно ст 13 КУ земля це природні багацтва і вона ОБЩА, тому нам вистаче і по пів паю, а останє ми готові відати їх на міський аукцион, щоб за продані землі, купили нам нормальні автобусиПроня Кисілюк reply Катя ПопикКатя проїзні дають лише тим студентам які працюють, в Польші така система освіти, пів дня вчишся,пів дня працююєш, і не важливо чи по спеціальності чи ні, тому ці проїздні видають самі фірмочкиШапокляк reply Катя ПопикВ ЄС багато університетів роздає безкоштовні проїзні студентам, працівникам і аспірантам. І їздять вони безкоштовно всім міським і приміським транспортом, включно і з приватними автобусами. І пільги є, але в кожній місцевості по-своєму з ними. Особисто водію мало хто платить. В основному як не посвідчення, то проїзний купляють.Шапокляк reply Катя ПопикКатя, навіщо оці казки? за 200 євро в місяць в Німеччині можна купити проїзний і їздити що автобус, що електричкою за кілометрів 50 приблизно. Штраф не 35 євро, а 80. Абсолютно безкоштовно їздять пенсіонери Угорщини, Чехії і Словаччини на поїздах та частині автобусів.Проня Кисілюк reply ШапоклякНічого безкоштовного в европі немає, не бреши, безплатно крутять лише педалями і то за прокат тре заплатити