Влад Мигалик, співзасновник суші-бару YAMA:
Владислав Мигалик — працює кухарем все своє життя. Він пробував себе на кухні на різних позиціях та в різних закладах Вінниці. У якийсь момент він влаштувався на роботу сушистом, і зрозумів, що саме японська кухня йому найбільше до душі. Пропрацювавши сушистом у одному з вінницьких закладів три роки, він точно у цьому впевнився.
— Саме на цій роботі я познайомився з своїм майбутнім бізнес-партнером Іваном. Він також має великий досвід роботи на кухні та зокрема у приготуванні японської їжі. Тому ми вдвох знали і вміли, як приготувати смачні роли, — розповідає Влад. — Працюючи разом у цьому закладі, ми аналізували те, чого хотіли люди, але той ресторан не міг гостям цього дати. Ми вирішили створити власну справу. Чотири роки тому, це було щось абсолютно нове для вінничан. У нас було лише кілька конкурентів, бо тоді цей бізнес ще не був такий розвинений. Наші суші відрізнялися великою кількістю риби і начинки, а головне — ексклюзивними смаками та незвичними поєднаннями. Наприклад, ми вигадали роли з грушею, ананасами та консервованими персиками. Чотири роки тому вінничани здебільшого знали лише про роли з лососем та огірком.
За словами співзасновника суші-бару, перед відкриттям вони роздумували над усіма нюансами відкриття власної справи. Розпочали працювати лише вдвох.
— Ми самі стали за дошки, вдвох виконували всі функції: готували замовлення, обслуговували гостей, розвозили замовлення. Перших три місяці ми працювали лише вдвох, а потім почали формувати команду, — каже Влад.
Через півроку роботи їхній колектив розширився до шести працівників, а через рік вже до 25-ти. На сьогоднішній день їхній штат налічує майже 60 осіб. З маленького приміщення на Київській ресторатори переїхали у величезне приміщення, яке вони у жарт називають «завод з виробництва суші».
— Знаєте, у кожному жарті є доля правди, ми у деякі дні використовували майже тонну рису, — продовжує Влад. — У нас вийшло стрімко вирости з маленької компанії у ту, яку знають і люблять тисячі вінничан. Щодня ми обслуговуємо близько тисячі людей. Думаю, наш секрет успіху в оригінальній ідеї, прагненні покращувати своє життя щодня та віддачі роботі.
За словами підприємця, спочатку YAMA відкрилися, як суші-бар з приблизно п’ятнадцятьма посадочними місцями. Проте буквально за місяць-два у них була повна посадка і власники вирішили перейти виключно на доставку.
— Після початку карантину наша робота не надто змінилася, навпаки у вихідні збільшилась кількість замовлень. Але довелось скоротити кількість персоналу, оскільки у одному приміщенні не могло знаходитися так багато людей, як було у нас, — каже Влад. — У нас велика кількість вдячних клієнтів для яких ми стараємося. У середньому в нас у місяць замовляє близько 40 тисяч вінничан. І значна частина цих клієнтів голосують за нас у «Народному бренді», перемоги у якому — ще один показник, що ми все робимо правильно.
Тетяна Романюк, керуюча рестораном T-Bone:
T-Bone — новий ресторан у Вінниці, де буде проходити цьогорічне нагородження «Народного бренду». Родзинка ресторану — мангал-столи, на яких кожен може приготувати стейк самостійно, спробувавши себе в ролі шеф-кухаря. Відкрився заклад під час карантину в липні.
— Ми молодий заклад, який стрімко завойовує довіру гостей. Власнику закладу сподобалася така концепції ресторану десь з-за кордоном, і він мріяв відкрити щось схоже у рідному місті, — розповідає Тетяна. — Наш заклад — це щось таке, чого у місті ще не було. Ми вигадували різні варіанти, як можна здивувати гостей, і готувалися до відкриття у квітні.
Ресторан планували відкрити перед Великоднем, але через суворі карантинні обмеження відкриття довелось перенести.
— Але ми не витрачали час даремно, і поки був суворий карантин, закінчували всі будівельні моменти, підтягнули нюанси, підбирали персонал, — каже Тетяна. — Звичайно, відкриватися у карантин — нелегка задача. Наприклад, через те, що багато необхідних магазинів були закриті. Ми не мали змоги придбати той посуд чи предмети інтер’єру, що ми хотіли, наприклад. Проте, головне — бути на позитиві, і ми довели, що навіть у карантин можливо розпочати свій бізнес.
Найбільше, за словами Тетяни, вона пишається підібраним колективом.
— Вони всі мають досвід роботи, але це не головне, найперше ми дивилися, щоб вони були нашими однодумцями, — продовжує керуюча. — Всі працівники — люблять наш заклад, його концепцію, приходять на роботу не лише заради заробітку. Думаю, що саме завдяки цьому ми й завоювали довіру наших гостей. Ми молоді, не всі про нас знають, але ті, хто приходив — цінують нашу працю. Концепція закладу людей зацікавлює.
Як розповідає Тетяна, у ресторані вони придумали поєднати три різних зали. Гриль-зал — облаштований унікальними столами на яких гості можуть самі за допомогою вугілля і нагрітої решітки смажити собі мясо чи рибу. Банкетне приміщення та караоке-зал.
— Думаю, саме завдяки тому, що ми придумали оригінальну концепцію, люди до нас і приходять. Зараз час не легкий, але ми руки навіть близько не опускаємо. У нас багато емоцій, бажань та планів, — каже Тетяна.
Як розповідає керуюча рестораном, всіх присутніх на нагородженні «Народного бренду» очікує майстер-клас у гриль-залі від шеф-кухаря закладу.
Вікторія Гоголь, директорка та засновниця мережі навчальних центрів Школи «Гарант»:
Підприємниця все своє життя пов'язала з освітою. Вікторія закінчила Тернопільський національний економічний університет (факультеті Міжнародних економічних відносин). Після закінчення навчання, залишитися працювати на рідній кафедрі Міжнародного бізнесу та менеджменту, де протягом 14 років викладала економічні дисципліни.
— Випадкове знайомство з очільником комп'ютерної школи та його пропозиція очолити філію школи у Вінниці відкорегувало моє життя. Спочатку, протягом чотирьох років, я розривалася між двома містами: Тернопіль-Вінниця та двома роботами: викладання та управління освітянським бізнесом, який успішно почала розбудовувати. Далі був переїзд у Вінницю та дев'ять років успішної управлінської роботи.
В якийсь момент я відчула, що готова працювати самостійно та створила вже свою Професійну Комп’ютерну школу «Гарант», де до вивчення дітям пропонувалися лише комп'ютерні програми, — розповідає Вікторія.
— На той час у мене вже підріс син. Його заняття з репетитором з англійської мови видалися мені не настільки ефективними, як би мені того хотілося. Тому я прийняла рішення ще й англійську мову започаткувати як курс для викладання у нашій школі. Згодом, стали добавлятися ще й інші навчальні напрямки, а школа переросла у цілу Мережу навчальних центрів Школи «Гарант».
Тепер у навчальних центрах Вікторії Гоголь можна навчатися Читанню та пришвидшувати його темп на курсах зі ШвидкоЧитання; тренувати інтелект на курсах Ментальної арифметики та Суперпам’яті; Готуватися до школи з англійською мовою; вивчати Табличку множення за унікальою методикою.
Загалом у Школі «Гарант», за словами директорки, викладають більше десяти курсів для дітей віком від 4,5 до 14 років і всі вони допомагають розвивати у дітей їхні унікальні здібності.
— З першого дня заснування школи я старалася віднайти найсучасніші інструменти для розвитку дітей. Особливість нашої школи у використанні новітніх технічних засобів та програм, які допомагають краще та цікавіше засвоювати інформацію. Усі центри нашої школи, я їх аж 7 працює у м Вінниця та 1 у м. Калинівка, обладнані інтерактивними дошками, проекторами, сучасними ноутбуками та спеціальним програмним забезпеченням під наші навчальні програми. Діти під час уроку мають змогу працювати на величезному планшеті на півстіни і до цієї нашої дошки вони біжать просто наввипередки, бо для них це справді цікаво, — каже Вікторія. — Впродовж усього часу роботи школи я сформувала потужну команду професіоналів. Ми дуже ретельно відбираємо собі працівників. Кожен, перед початком роботи з дітьми та їхніми батьками, проходить спеціальні тренінги, що в майбутньому дає змогу надзвичайно якісно працювати.
Колектив школи «Гарант»
За словами директорки, викладачі та учні використовують для навчання, також, й унікальні онлайн-платформи, що дає змогу дуже ефективно працювати в аудиторіях та навіть в режимі онлайн.
— За вибором вінничан у 2019 році ми вибороли 1 місце у конкурсі «Народний бренд» серед Центрів розвитку дітей і це показник того, що нас люблять наші вінничани, — каже Вікторія. — Починалося все з однієї локації комп'ютерної школи, а зараз це вже ціла Мережа навчальних центрів. До речі, 28 листопада відкривається ще одна наша філія школи у Вінниці, яка діятиме на Поділлі, тому запрошуємо в нові групи.
У Вінниці в цьому році за звання найкращого змагаються 3 908 компаній. Наразі за своїх улюбленців проголосували понад 18 744 вінничан.
Система голосування у «Народному бренді» проста і максимально об‘єктивна. На сайті brand.top20.ua є категорії, у яких кожен житель Вінниці може знайти свої улюблені бренди. Віддати голос теж дуже просто: почніть голосування на сайті brand.top20.ua з будь-якої номінації, авторизуйтесь за номером телефону через смс (двічі проголосувати з одного номеру не можна), продовжуйте обирати найкращих, поки не проголосуєте в десяти номінаціях.
Насамкінець розкажіть своїм друзям про «Народний Бренд» та виграйте смартфон. Для участі у розіграші призів потрібно лише репостити допис з голосування собі на сторінку в соцмережі і не видаляти його до завершення конкурсу. Задля чесності — один користувач може проголосувати лише раз.
Читайте також:
«Всі наші клієнти йдуть від нас щасливими»: три історії вінницьких жінок-підприємниць
Стартує «Народний бренд» — конкурс для визначення найкращих. Як стати учасником?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер