«Всі наші клієнти йдуть від нас щасливими»: три історії вінницьких жінок-підприємниць

«Всі наші клієнти йдуть від нас щасливими»: три історії вінницьких жінок-підприємниць
  • Розповідаємо історії успішного вінницького бізнесу, власницями якого є жінки.
  • Поговорили з учасницями та багаторічною переможницею «Народного бренду» про підприємницьку справу, складнощі у створенні власного бізнесу та мотивацію. 

 

Вже 30 листопада добігає кінця голосування «Народного бренду» — конкурсу на визнання найкращих компаній шляхом голосування, який RIA Media проводить вже 19 років поспіль. Щороку в конкурсі беруть участь сотні компаній, починаючи від нещодавно заснованих і до тих, хто неодноразово виправдовував довіру клієнтів. Говоримо з трьома учасницями «Народного бренду» про їх досвід і досягнення успіху у веденні бізнесу. 

 

Тетяна Кіяшко, засновниця та директорка туристичної агенції «Verona-tour»:

Відео дня

— Я почала працювати, коли ще вчилася в школі, бо завжди хотіла бути незалежною і мати свої гроші. Будучи підлітком, підробляла промоутером, а коли потрапила в інститут, то перший курс вчилася на державному і не працювала у той час активно, — розповідає Тетяна. — За спеціальністю вчителька хімії та біології, але я так і не працювала у школі. Під кінець першого курсу мені пощастило і мене запросили на роботу в рекламну агенцію, де я була менеджером. Там я працювала півтора роки. Згодом один з моїх клієнтів запросив мене до себе на роботу керівником одного з відділів, де я пропрацювала ще кілька місяців, потім пішла у іншу компанію на посаду помічниці керівника. Але в якийсь період я зрозуміла, що того досвіду, який я маю, мені достатньо, щоб розпочати щось своє.

Тетяна вже знала, як працює маркетинг і як має бути організована робота, тому вирішила, що варто пробувати. Спочатку майбутня бізнесвумен планувала відкрити салон краси, але довго шукала приміщення і думала над концепцією. І якось у пошуках того приміщення, до неї прийшла ідея відкрити туристичну агенцію. 

— Чому? Бо я вже тоді встигла побувати у кількох країнах і розуміла, що мене тягне до цього. Мені хотілось дарувати людям емоції, а що може краще за подорожі це робити? У мене був мінімальний бюджет. Це був 2014 рік, важкі часи, — говорить вінничанка. — Перший рік був дуже складний, хоча я мала заощаджені гроші з попередніх місць роботи. 

Для відкриття туристичної агенції у Тетяни було 63 тисячі гривень. За її словами, їй цього вистачило на обладнання офісу. Каже, не робила нічого з розкішшю, на всьому намагалася зекономити і все склалося. 

— У мене не було шансу програти. Я знала, що потрібно йти до кінця, бо батьки мені не допоможуть, — каже Тетяна. — З турами за кордон у 2014 році було складно, тому я почала організовувати тури Україною. Тоді у людей не було грошей, нас ніхто не знав, було складно, але я сама складала справді цікаві тури і була гідом. На той час у мене було два менеджера, але робота не складалася так, як хотілося. Тому я прийняла рішення звільнити всіх і розпочати все з нуля. Я була і бухгалтером, і директором, і прибиральницею. Я зрозуміла: щоб відштовхнутися — потрібно міцно стати на дно.

Наступних три місяці Тетяна працювала сама, каже, що це був важкий досвід. І після того, як про її агенцію почали залишати лише схвальні відгуки, вона почала збирати команду. 

— Історія мого успіху в тому, що я працювала зі школи, відкладала гроші і назбирала стартовий капітал сама. Я не брала гроші на старт у батьків, мені не потрібно було брати кредит. Коли ти відчуваєш, що це твої гроші, то несеш за це колосальну відповідальність. Я рахувала і цінувала кожну копійку в той період, — каже підприємниця. — Якщо ти хочеш бути успішним, то свій шлях потрібно проходити з самого нуля. Потрібно відчувати кожну частинку роботи. До того, як відкриватися, я вирішила зробити такий експеримент: пішла у десять різних туристичний агенцій і проаналізувала їхню роботу. Я вибрала в них ті якості, які мене не подобаються і ті, які дуже подобаються. Потім спробувала врахувати результати цього експерименту і додати більш сучасного ладу. 

За шість років Тетяна побувала у 27 країнах. Через це за плечима має чималий досвід подорожей. 

— Всі популярні країни я об’їхала, я все бачила своїми очима, спробувала на смак тамтешню їжу, знаю у якому магазині будуть дешевші продукти і в якому ресторані найсмачніші креветки. Я для своїх туристів все випробовую на собі, — каже Тетяна. — Я зробила подорожі своєю роботою. Це все моє життя. Моя улюблене місце — Тайланд, бо це суміш Балі та Шрі-Ланки, там панує особлива енергетика. Крім подорожей, робота дала мені безліч чудових людей з якими я знайомлюся. Наші туристи надзвичайно різносторонні люди, тому я щодня здобуваю новий досвід і знання, — каже Таня. — Найбільша ж складність — це мої працівниці, які часто йдуть у декрет і мені потрібно знаходити їм гідну заміну. Я вже жартує, що крім туристичної агенції, у мене ще й шлюбне агентство. 

За словами бізнесвумен, із «Народним брендом» стосунки у неї тривають вже кілька років. 

— Ми щороку брали участь і жодного разу не вигравали. Напевно, у 2020-му прийшов час, щоб ми виграли. Люди нас люблять, пишуть коментарі, тому ми хочемо не підводити своїх туристів. Хочемо, щоб вони розуміли, що працюють з кращими і конкурс «Народний бренд» — це один із показників цього, — каже Тетяна. 

 

Анна Горобчук, власниця агенції нерухомості «Затишок»

— Я успішно займаюсь бізнесом вже двадцять років, хоча починала із самого простого. Першою сходинкою на шляху до успіху стало здобуття вищих освіт. У мене їх три: економічна, юридична і психологія, і всі вони мені допомагали на різних етапах життя, — розповідає Анна. — До створення власного бізнесу в Україні, я певний час жила у Європі. Коли я повернулася з-за кордону, то чітко знала, що хочу заробляти гроші і працювати у сфері нерухомості. Закордоном я зрозуміла, хто такий ріелтор. На той час у Вінниці було лише кілька агенцій нерухомості. Ця справа тільки починала розвиватися, а я вже дізналася, як це працює в розвинутих країнах. Керуючись цим, я почала працювати ріелторкою у Вінниці. А потім створила власну агенцію. 

За словами Анни, на сьогоднішній день, щоб бути успішним потрібно не один десяток тисяч доларів. Але, крім стартового капіталу, потрібно знайти надійний колектив, каже бізнесвумен. 

— Просто надзвичайно велике значення має колектив. Впродовж цих двадцяти років я формувала свою команду і зараз нею цілком задоволена, — каже вінничанка. — Для того, щоб бути успішним потрібно ставити цілі і йти до них. 

Своєю роботою я роблю людей щасливими. Кожна людина, яка приходить до нас, вона у будь-якому випадку щаслива. Наші клієнти або купують першу у своєму житті нерухомість, або планують зробити подарунок рідним чи дітям, або розширюються. Всі наші клієнти йдуть від нас щасливими. Адже ріелтор у нашому розумінні — це одночасно і психолог, і економіст, і інженер, і юрист. Професія ріелтора дуже різностороння, і я намагаюся кожну її сторону досконало вивчити. Для того, щоб відкрити будь-яку справу потрібно мати чітку мету. Треба проаналізувати всі «за» і «проти». Подумати, чи ти не прогориш. Треба не просто загорітися, а мати план на випадок, якщо бізнес не вийде. У мене теж був такий план, але, на щастя, обійшлося без нього. 

Найскладнішим у бізнесі, за словами Анни, не завжди стає чесна конкуренція на ринку нерухомості. 

— Конкурентів я щиро поважаю, але я за чесний бізнес. Хотілося б, щоб інші люди на ринку нерухомості теж були чесними. Я за справедливу конкурентність. Якби все було спокійно, то всім було би краще, — каже Анна. — Але взагалі, попри те, що багато і ревно працюю, я щаслива людина. Найкраще, що дав мені власний бізнес — це спілкування з людьми. Достаток і гроші — це дуже добре, але кожна людина щаслива, коли її життя сповнене емоцій. Коли вона має змогу спілкуватися з цікавими особистостями.

Як розповідає Анна, їхня компанія ставала переможцем «Народного бренду» п'ять років поспіль, і для них це величезний показник довіри. 

— Я беру участь і цього року. Вже за кілька днів після реєстрації побачила шалену підтримку, і зрозуміла, що буду на першому місці. Тому прийняла для себе рішення, що треба знімати свою кандидатуру. Я зрозуміла, що потрібно давати шлях молодим компаніям, щоб вони мали змогу проявити себе і у них була мотивація, — каже Анна. — А для своїх клієнтів і для себе ми завжди  народний бренд і неодноразові перемоги у цьому конкурсі це доводять. 

 

Вікторія Брайловська, засновниця компанії Clean House:

— У створенні власного бізнесу в мене все вийшло досить просто, одне потягнулося за іншим. Я багато років займаюсь нерухомістю, і в якийсь момент у клієнтів виникло питання щодо прибиранню квартир і будинків. Хтось виставляв на продаж і йому потрібно було прибрати, хтось хотів після ремонту чи колишніх власників хотів відмити квартиру, — розповідає Вікторія. — Я зрозуміла, що це буде затребуваний бізнес. Так п'ять років тому і з'явився Clean House. Це, як дитина, яку я виростила з маленького і тепер дивлюся, як вона розвивається і стає кращою. Для мене бути власницею цього бізнесу — це задоволення. Багато разів пропонували продати справу, але вона стала рідною для мене, тому я не наважуюсь. 

За словами Вікторії, впродовж свого життя вона пробувала працювати у різних сферах, починаючи з автобізнесу і закінчуючи клінінгом. Каже, працюючи над будь-якою справою, найважливіше — ніколи не покладати рук, працювати незалежно від обставин у країні і рухатися вперед. 

— Коли я почала думати над створенням власної клінінгової компанії, то хотіла створити не таке, як у всіх. Я розуміла, що конкуренти є й будуть завжди. усі зусилля я вирішила вкладати у клієнтів. Наразі я знаю, що деякі наші клієнти можуть співпрацювати з іншими клінінгами, але все рівно повертаються до нас,  — каже Вікторія. — Починала я лише з двох працівників, а зараз у моїй команді — вже десять професіоналів. Ми плануємо ще більше удосконалюватися і розширятися.

Найскладніше у веденні бізнесу, за словами підприємиці, знайти собі команду. Каже, кваліфікований персонал — це найважливіше. 

— Ми шукали таких людей, які справді люблять чистоту і вірять у те, що наша компанія найкраща у Вінниці. Наразі персонал у нас різний: є й молоді дівчата, і є жінки віком близько 50-ти років. Колектив — це наша гордість і водночас для мене, як для власниці, найбільша складність. З власного досвіду хочу сказати, що ніколи не треба боятися працювати і зупинятися при невдачах. Тому, що всяке буває. Не все виходить з першого разу. Самокритика дуже важлива у будь-якій справі, а тим паче, коли ти хочеш відкрити щось своє. По-перше потрібно багато працювати над собою, а по-друге завжди прагнути до кращого. 

За словами Вікторії, найважливіше, що їхня компанія має наразі — це довіра клієнтів, і яскраве тому підтвердження кілька перемог поспіль у «Народному бренді». 

— Коли ми брали участь у конкурсі вперше, то навіть близько не очікували на перемогу. Ми не заохочували ніколи голосувати за нас, оскільки самі лише дізналися про конкурс, аж раптом телефонують з організації «Народного бренду», і кажуть, що ми вже з великим відривом виграємо. Тоді, як зараз пам'ятаю, я відчула гордість за свою команду. Ми були раді, що наші клієнти прийняли настільки активну участь. Так ми виграли перший рік, потім другий. Думаю, це через те, що всі клієнти знають наскільки ми душевна компанія. Ми приймаємо участь у «Народному бренді», бо наші клієнти хочуть, щоб ми були першими. Ми хочемо доводити, що ми дійсно народна компанія. 

Триває активне голосування

У Вінниці в цьому році за звання найкращого змагаються 3 908 компаній. Наразі за своїх улюбленців проголосували понад 17 448 вінничан

Система голосування у «Народному бренді» проста і максимально об‘єктивна. На сайті brand.top20.ua є категорії, у яких кожен житель Вінниці може знайти свої улюблені бренди. Віддати голос теж дуже просто: почніть голосування на сайті brand.top20.ua з будь-якої номінації, авторизуйтесь за номером телефону через смс (двічі проголосувати з одного номеру не можна), продовжуйте обирати найкращих, поки не проголосуєте в десяти номінаціях. 

Насамкінець розкажіть своїм друзям про «Народний Бренд» та виграйте планшет. Для участі у розіграші призів потрібно лише репостити допис з голосування собі на сторінку в соцмережі і не видаляти його до завершення конкурсу. Задля чесності — один користувач може проголосувати лише раз.

Читайте також: 

Стартує «Народний бренд» — конкурс для визначення найкращих. Як стати учасником?

«Хочу працювати». У Стрижавці підприємці перекрили трасу на Київ

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (4)
  • Александр Вознюк

    Яка нісенітниця.... прочитав історію Тетяни Кіяшко і аж чуть не заплакав...
    Якби не знав що все що вона має це більшість заслуга її батьків та й...в
    Хай розкаже ще як вона купувала машини які била через деякий час за гроші які вона заробила роздаючи листівки в шкільні роки...

    20 хвилин. Напишіть краще що в неї було важке дитинство так як був післявоєний період... в це більше повірять...  

    20 ХВИЛИН НЕ ПЕРЕВІРЕНІ ФАКТИ А ВИСОСЕНЕ З ПАЛЬЦЯ....
  • Діана Мороз

    "Затишок" - мій вибір!!!
    Рекомендую!
  • Юрий Бочков

    це не бізнес а лажа
  • Ols Kat

    Жора, твоя тема!
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
12:45 За вбивство продавця трактора хмільничанин сидітиме 15 років 12:21 «Коли в темну пору йшли по траві, іскри сипалися з-під ніг». Спогади про аварію в Чорнобилі photo_camera 12:00 Адреси, де у Вінниці 26 квітня тимчасово не буде світла чи води 12:00 Як знайти роботу в Польщі: поради для українців (Новини компаній) Від читача 13:03 EPAM Україна та ГО «Загартовані серця» передали Силам оборони 100 автомобілів 11:45 Знайшли військових, які переховували вбивць поліцейського з Вінниччини 11:00 Ліквідували ще 950 окупантів. Зведення Генштабу на ранок 26 квітня 10:00 Сьогодні день пам'яті Чорнобиля. Історія та прикмети 26 квітня 09:44 Чи знаєте історію Чорнобильської катастрофи? Тест від 20minut.ua 09:00 Конференц-зали та коворкінги у Вінниці: де орендувати та за скільки? (партнерський проєкт) 21:00 Поліція Вінниччини затримала двох наркоторговців: їм загрожує до 10 років ув'язнення 20:08 «Жирна ціль»: Як військові з вінницьких міні-градів знищили генерала рашистів 20:00 Вінниччина готується до сильного вітру: оголосили жовтий рівень небезпеки 19:00 Воїнам з бригади «Червона калина» передали 20 FPV дронів 18:44 Тест: 10 каверзних питань з історії Вінниці, які змусять вас подумати 18:00 «На війні найважче – бачити дітей на лінії фронту». Історія поліцейського, який пішов на війну 17:40 Рецепт шоколадної паски з шоколадною глазур'ю від учасниці 13 сезону МастерШеф та ТМ Зерносвіт (партнерський проект) 17:00 Відпочинок та розвантаження: ветеранам та їх родинам влаштували екскурсію до зоопарку та кото-кафе 16:16 У Вінниці та області стрімко поширюється вітрянка. Що про це варто знати батькам 16:00 На Донеччині загинув 25-річний Владислав Сидорук із Дашківець
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up