UGC посилює боротьбу із нелегальною рекламою азартних ігор (новини компаній)

UGC посилює боротьбу із нелегальною рекламою азартних ігор (новини компаній)

Робота нелегальних казино залишається однією з ключових проблем, що перешкоджає подальшому розвитку цивілізованого грального ринку в Україні. Хоча реформа легалізації гемблінгу реалізується вже два роки і багато операторів вже оформили ліцензію, все одно досі велика кількість нелегалів продовжує свою незаконну діяльність. Як зазначають аналітики, останнім часом суттєво побільшало незаконної реклами азартних ігор, причому не лише в Інтернеті, а й на вулицях міст. Тому асоціація гемблінгу Ukrainian Gambling Council вирішила приділити особливу увагу цій проблемі і запустила спеціальну гарячу лінію.

Суть роботи гарячої лінії UGC

Війна поставила величезну кількість викликів українському бізнесу. І якщо говорити про гемлінг, то складності виявляються не лише в неможливості роботи наземного сегмента. Коли легальні оператори, такі як Пін Ап, Slot Sity та інші намагаються виживати, різко активізувалися нелегали. Ситуація найбільш явно проявляється у появі в українському інформаційному просторі величезної кількості незаконної реклами.

Для вирішення проблеми юристи Ukrainian Gambling Council запустили гарячу лінію. Ключова мета її роботи – документування всіх випадків розміщення незаконної реклами. Найпростіший приклад - отримання рекламної розсилки в месенджерах або під час відвідування сайтів через браузери. Якщо вам надсилають подібні повідомлення із закликом зіграти в азартну гру онлайн або в ігровому залі, достатньо повідомити про це UGC. На підставі отриманої інформації юристи готують запит до всіх відповідних інстанцій для захисту прав споживача та притягнення нелегалів до відповідальності.

Як зараз регулюється реклама у сфері азартних ігор

Проблема, що склалася, зі збільшення кількості незаконної реклами пов'язана з тим, що в Україні поки немає чіткого законодавства, що регулює рекламу у сфері азартних ігор. Проте, та сама UGC у 2021 році виступила ініціатором підписання Меморандуму про рекламу азартних ігор. Документ підписали всі легальні оператори, які є членами Ukrainian Gambling Council. А це, нагадаємо, 80% представників легального гемблінгу в Україні, серед яких такі великі бренди як Slot Sity, Паріматч, Кінг казино та інші.

Ключове посилання Меморандуму - заборона реклами азартних ігор для осіб, які не досягли 21 року, регулювання безпосередньо контенту самої реклами, донесення гравцям правдивої інформації, обов'язкове попередження про ігрову залежність у своїх рекламних матеріалах тощо. Хоча документ не має законодавчої сили, він виступає якоюсь збіркою правил та джентльменською угодою, і варто зазначити, чітко дотримується членами UGC.

keyboard_arrow_up