Контекстна реклама: як працює та коли необхідна (Новини компаній)

Контекстна реклама: як працює та коли необхідна (Новини компаній)

Контекстною рекламою називають промо оголошення в системах пошуку та на сайтах-партнерах пошукових систем. Оголошення контекст-реклами бувають у вигляді тексту або зображення, також можуть поєднувати зображення та текст. Це графічні, текстові та відеооголошення, які показуються користувачам, коли вони вводять у пошук запит або цікавляться певною тематикою в Мережі. 

Відображається контекстна реклама у пошукових системах, мобільних додатках, на сайтах та інших інтернет-ресурсах. Запускає та займається налаштуванням оголошень на промо майданчиках професійний контекстолог. Фахівець відмінно розуміється на теорії, розбирається, як працює такий вид реклами.

Коли потрібна контекстна реклама

Якщо відкрито свою справу, треба запустити контекстну рекламу, повідомити про пропозицію, що відкрилася якомога більшу кількість потенційних споживачів. За допомогою контексту можна легко розповісти користувачам про оновлення асортименту, появу нових товарів чи послуг, створивши оперативно оголошення для них.

Результати контекстної реклами оцінюються за різними метриками: CTR (клікабельність), конверсійні показники, ROI (повернення інвестицій) та інші.

Контекст-реклама: як вона діє та чим відрізняється від SEO 

Суть такого інструменту полягає в тому, що рекламне повідомлення демонструється залежно від контексту – фактору, який прямо чи опосередковано характеризує відповідну цільову аудиторію, її інтереси та потреби.

Контекст – це грамотне складання промо оголошень. СЕО – діяльність над:

  • якістю сайту;
  • кількістю зовнішніх посилань. 

Якщо контекст приносить ліди одразу, то SEO дає відкладений результат.

І якщо пошукова реклама демонструється користувачам лише на сторінці результатів, то медійна мережа дозволяє звернутися до аудиторії під час браузингу та вивчення вмісту інших сайтів.

Контекст-реклама: що передбачає її створення

Відповідний фахівець знає основи та тонкощі контекстної-реклами, розуміє принципи інтернет-маркетингу та методи, технології просування. Контекстолог вміє працювати з різними промо системами, має досвід роботи із системами аналітики.

У своїй роботі фахівець з контекстної реклами застосовує додаткові сервіси та інструменти.

Контекст-реклама: як вона з'являється та у чому її переваги

Контекстна реклама – це перші результати в пошуковій видачі, біля яких стоїть напис «реклама», банери на окремих сторінках, відео, що спливають посеред майстер-класу або мобільної гри. Контекстна реклама з'являється у стрічках соцмереж і вона ж «прикидається» посиланнями на інші статті на новинних сайтах.

keyboard_arrow_up