В соцмережах поширили фото, де пасажири стоячи їдуть в швидкісному поїзді «Інтерсіті» 746Ш «Одеса-Дарниця». Людям пропонували сидіти на полу або стояти в проході. Як пояснювали стюарти в поїзді, за невідомих причин не причепили ще чотири вагони. При цьому деякі пасажири заплатили за квитки по 600 гривень.
«Сьогодні моєму чоловікові було необхідно виїжджати з Вінниці раніше, ніж нам (з робочих питань); він взяв квиток на швидкісний поїзд і виявилося, що до поїзд не причепили чотири вагони! І тепер Андрій і багато інших людей, включаючи дітей, їдуть стоячи (з речами, як годиться)», — написала в своєму фейсбуку Марія Фабричева.
Більше про цю історію в статті: Скандал в «Інтерсіті». Вінничани стоять в поїзді «Одеса-Київ» – соцмережі
blockquote>Відео дняПізніше, «Укрзалізниця» пояснила, чому не було місць вінницьким пасажирам. Якщо коротко, то все сталося через несправність «Тарпану». І замість нього ще в Одесі поставили на маршрут коротший поїзд.
«У недiлю 13 серпня за маршрутом Одеса - Дарниця замість поїзда «Тарпан» №764 виробництва Крюківського вагонобудівного заводу у дев’ятивагонній комплектації (607 місць) через його технічну несправність у рейс вирушив поїзд цього ж виробника на 408 місць. Цей поїзд на локомотивній тязі у п’ятивагонній комплектації. ПАТ «Укрзалізниця» та філія УЗШК просять вибачення у пасажирів за незручності та непередбачувані обставини. Технічну несправність поїзда наразі усуває завод-виробник», — пояснили в «УЗ».
Крім того, перевізник сказав, що тим людям, які відмовилися від поїздки повернули кошти. А тим пасажирам, що поїхали в поїзді без сидячого місця, компенсували частину вартості квитка.
«Загалом кошти вже отримали 44 пасажири цього поїзда у залізничних касах Одеси, Жмеринки, Києва та Вінниці (на загальну суму 9,2 тисячі гривень). У разі виникнення будь-яких питань чи непорозумінь просимо звертатися за номером: (044) 465-30-90.», — йдеться в повідомленні на офіційному сайті «УЗ»
Нагадаємо, що Укрзалізниця оголосила про запуск ще одного нового пасажирського складу Інтерсіті+ за маршрутом Київ-Перемишль, №715 / 716. Поїзд курсуватиме через Вінницю.
Як отримати компенсацію від «Укрзалізниці»?
У правилах перевезення пасажирів залізничним транспортом є кілька приміток, яким чином можна отримати компенсацію вартості квитка у поїзді від перевізника. Так от, повернути гроші за квиток можна, якщо з вини перевізника:
- поїзд скасували;
- було запізнення відправлення пасажирів більше ніж на годину;
- ненадання місця, яке зазначено в квитку;
- запізнення пасажира на поїзд з пункту пересадки з вини перевізника
Для повернення платежів потрібно вимагати в начальника поїзду поставити відмітку на квитку «Проїзний документ не використаний повністю з вини перевізника». Пасажиру виплачується повна вартість проїзду.
У разі переведення пасажира з вини перевізника до вагона (поїзда) нижчої категорії, ніж зазначено в проїзному документі, виплата різниці вартості проїзду проводиться на станції призначення пасажира або на станції переривання поїздки. Головна умова — має бути штамп на квитку про фактично здійснену поїздку, який завірений начальником поїзду.
З оригіналом квитка та документами, що підтверджують особу пасажира, для повернення коштів треба звертатися в каси залізничного вокзалу.
Джерело: пункти Правил перевезення 19.16 - 19.18.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
И вообще, пересадка на другое место нарушением не является ни у нас, ни за бкгром
Ключевым в данной ситуации будет то, что людям этот штамп не проставили, а вместо этого предлагала на картонке на полу посидеть.
Піл — широкі, грубі дошки, покладені в хаті між піччю з того боку, де черінь і припічок, та протилежною стіною. Служить ліжком і лавою. Ширина — близько двох метрів, щоб упоперек могла вільно лягти доросла людина.
это ты как раз и ровняешь муху и слона!!! китай и украина. ты разницу чуешь?) должны отдать минимум половину стоимости билета, разобраться и отправить пару человек в центр трудоустройства за новой работой и просить извинения публично с гарантией что такое больше не повторится!