Віктор з Крістіною призначили зустріч в кав’ярні на Вишеньці. Одразу попередили, що прийдуть не одні, а зі своєю «музою» — псом Армані. Місце обрали не випадково: це одна з кав’ярень, яка «френдлі» до домашніх улюбленців.
Сторінка Corgio Armani в Інстаграмі вже зібрала 109 тисяч читачів. Цієї відмітки подружжя досягло трохи менше, ніж за рік роботи.
— Якось ми побачили в інтернеті коргі, навіть не знали, що це за порода, але закохалася в неї, — розповідає Віктор. — Все ускладнювалось тим, що у Крістіни алергія на більшість видів тварин, і ми дуже хвилювались перед покупкою. Але чи то велике бажання, чи то просто дарунок долі, та коргі виявився не алергенним і це було дуже круто.
До створення блогу подружжя пробували себе в багатьох сферах: працювали на різних роботах, займались страховим бізнесом та навіть відкривали кав’ярню.
— Ідея блогу виникла випадково. Вона прийшла, коли нам все набридло і ми обоє вигоріли, — каже Віктор. — Якось все так співпало: Крістіна була захоплена малюванням, і у нас з’явилася собака. Я вирішив підтримати дружину і зайнявся просуванням блогу. Ми наче доповнили одне одного.
Все «закрутилось» за тиждень. У Крістіни були вже були деякі малюнки, і 1 грудня в інстаграм з’явився перший пост.
— У житті Армані — це наш домашній улюбленець, а в інтернеті — це такий збірний образ, — розповідає Крістіна. — Він схожий на нас. Ми нетипова сім’я — можемо одразу посміятись над якимись нашими недоліками, а не робити з цього проблему. Ось цією легкістю та гумором ми і хотіли поділись із нашими підписниками.
Армані трохи більше року. Подружжя замовило його з Дніпра, і у нього бездоганний родовід. Цуценя коштувало 20 тисяч гривень і приїхало у Вінницю потягом.
Поки ми розмовляємо, Армані грається під столом або проситься на руки. Інколи він починає гавкати, чим збирає на себе увагу всіх відвідувачів кафе.
— Ніхто не ідеальний, але завдяки інстаграму та соцмережам люди можуть почати комплексувати та замикатись у собі, — каже Віктор. — Ми хотіли зробити так, щоб людина, яка зайде до нас на сторінку, посміхнулась. Зрозуміла, що ми теж не ідеальні, але все можна пережити, важливо не заморочуватись над цим. Подивіться, як люди реагують на коргі, як його можна не любити?!
Крістіна зізнається, що малювання в дитинстві давалось її не особливо добре.
— Завжди думала, що більше вмію розфарбовувати, — розповідає вона. — Про діджітал-малювання взагалі нічого не знала. Уявляла собі якось так, що все малюють на папері, а потім фотографують, щоб воно з’явилося в інтернеті.
Один из немногих фактов, которые я понял за свою жизнь 🤣🤣
Допис, поширений Собака Мир Покоряка в Трейлере (@corgio__armani) 10 Чер 2019 р. о 10:15 PDT
Зараз на сторінці Армані майже 900 дописів, і за цей час рудий пес кілька разів змінювався.
— До цього часу деякі люди плутають його з білкою та кенгуру, — каже Крістіна. — Спочатку мене це ображало, зараз навпаки якось зворушує. За цей час у персонажа змінився колір і мордочка. Я впевнена, що через рік він взагалі буде інший. Подобається, коли підписники повторюють мої малюнки: у блокнотах, на футболках та джинсовках. Це дуже круто, коли персонаж асоціюється з гарним настоєм. Це для мене найважливіше.
Крістіна малює Армані на планшеті у програмі Portrait. Кількість малюнків та сторіс за день залежить від настрою.
— Але, вона малює майже увесь час, — каже Віктор. — Навіть коли ввечері ми дивимось серіал. Крістіна довгий час хворіла і не виходила з квартири. Так от: вона змогла зняти півроку сторіс в одній кімнаті. Для мене це все виглядало, як серіал і не повторювалось. Тільки уявіть, наскільки вона творча людина. Це також спонукає мене більше займатись блогом, не можу ж я відставати.
Віктор підійшов до просування блогу з повною відповідальністю: розписав сценарії та рекламні бюджети. Corgio Armani — запатентоване ім’я тому, якщо хтось захоче займатись плагіатом — відповідатиме перед законом.
— Дуже важливо правильно налаштувати рекламу, вибрати аудиторію. Без цього можна просто зливати рекламний бюджет, — розповідає Віктор.
Крістіна розповідає, що найбільше їй запам’яталося, коли на сторінці з’явилося 50 тисяч підписників. Віктора вразив невдалий розіграш призів серед підписників, коли на сторінку підписались багато користувачів, а потім майже стільки ж відписалось.
— В інтернеті набагато важче зрозуміти, з ким ти маєш справу, — каже Крістіна. — Людина може писати, що вона зацікавлена, а насправді думати зовсім про інше. В реальному житті ти хоча б розумієш, прийшла вона на зустріч чи ні, у тут можете робити якісь висновки лише за коментарями та повідомленнями. Це дуже важко.
Зараз подружжя планує просувати Corgio Armani в інших соціальних мережах та месенджерах. Поки вони заробили на сторінці лише 600 гривень. Бо спочатку вона починалась як хобі, і до перших 100 тисяч підписників не брали рекламу. Але сподіваються в майбутньому монетизувати сторінку.
Кто так делал ? Признавайтесь🤣
Допис, поширений Собака Мир Покоряка в Трейлере (@corgio__armani) 30 Вер 2019 р. о 11:47 PDT
— Раніше я розкручував пости, які набрали мало лайків. Думав, що потрібно всі підтягувати до одного рівня. А потрібно робити навпаки: рекламувати лише ті, що зайшли аудиторії. Але ми вчимось, наш перший рік — це робота над помилками.
Навесні Віктор придбав для сім’ї будинок на колесах — трейлер, який чіпляється до авто. В планах — подорожувати разом з підписниками.
— Це була моя дитяча мрія жити там, де хочеться, — розповідає чоловік. — Замовляв його за кордоном. Дзвоню і на ламаній англійській довго пояснюю, що хочу від продавця. Він все вислуховує і запитує чистою російською: «Може тобі російською буде простіше говорити?». Це було смішно.
Цього літа подружжя вперше подорожувало до Греції разом з Армані. В інстаграмі залишилась купа сторіс, а на жорсткому диску кілька терабайт досі не відсортованого відео.
— Люди дуже позитивно сприймають трейлер, — розповідає Віктор. — Ми його брендували, а коли люди ще бачать в салоні собаку — одразу посміхаються і махають нам. Одного разу у Вінниці до нас підійшов чоловік і попросився всередину. Бачу, що він довго вагався, щоб підійти до мене. Підходить і каже: «Візьми десять гривень, покажи, як це все всередині виглядає. Такий будинок — це моя дитяча мрія». Кажу: «Нічого не треба, заходь так».
Віктор, СММ:
Крістіна, ілюстратор:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер