Іржа та вибоїни: схожий на мера «ревізор» перевіряв Замостянську

Іржа та вибоїни: схожий на мера «ревізор» перевіряв Замостянську
  • У Вінниці обговорюють петицію, у якій вінничанин просить керівництво міста виправити недоліки у реконструкції Замостянської. Ми вирішили підтвердити або спростувати цю інформацію і за допомогою схожої на нашого мера людини, проінспектували це місце.

Минулого року наше місто вчетверте було визнано найкомфортнішим в України. Опитування відбувалося серед мешканців великих міст і якщо запитати, чому містяни так високо оцінили Вінницю, можна навести бодай кілька втілених у ній проектів.

У нас запрацював ситуаційний центр з майже шістьма сотнями відеокамер по всьому місту. Це покращує безпеку вінничан. Свою роботу розпочали кілька заводів, зокрема UBC Group та «Електричні системи», де створили нові робочі місця.

Завершилися довгоочікувані реконструкції Київського мосту та проспекту Космонавтів. Зроблені кілометри доріг, відремонтовані вулиці, відкрито муніципальний велопрокат Nextbike та інше, що однозначно впливає на місце у рейтингу.

Утім, не все так райдужно, як може здатися на перший погляд. У вівторок, 26 лютого, на сайті міської ради з'явилася петиція від Володимира Рожкова (на момент публікації матеріалу вона набрала 271 підпис), який просить усунути недоліки у реконструкції Замостянської – одного з найдорожчих проектів міста. На його втілення з бюджету витрачено вже понад 70 мільйонів гривень.

Ми вирішили перевірити чи відповідають його скарги дійсності, і якщо відповідають, то чому роботи виконані неякісно. У ролі нашого суб’єктивного інспектора виступив пересічний вінничанин, обличчям схожий на керманича міста.

Інспектор не настільки компетентний, щоб перевіряти якість нових трамвайних колій і він не володіє знаннями, щоб оцінювати правильність механізму заміни асфальтового покриття.

Крім того, він закрив очі на дроти, що стирчать звідусіль і на usb-зарядки, що до цих пір не працюють. Людина, схожа на мера (далі ЛСМ) припускає, що ці роботи відкладені на весну і що висновки робити зарано.

Але ЛСМ не розуміє, чому на новому об’єкті нестійка плитка, usb-розетки вкрилися іржею, а люди замість тротуарів вимушені ходити по багнюці.

Скарга №1. Замість красивих металевих решіток для накриття землі навколо дерев – звичайні бордюри

Якщо говорити про саму алею, то дерева там висаджені в один ряд з кожного боку. Навколо них тільки земля, яка, за припущеннями ЛСМ, навесні буде «застелена» газоном або квітами. Претензій у інспектора немає.

Якщо ж автор петиції мав на увазі дерева, що знаходяться поза алеєю, вони справді огороджені звичайними бордюрами і на тлі оновленого простору мають неестетичний вигляд.

Скарга №2. Переходів між асфальтом і старою плиткою немає

Вони є, але їх дуже мало. Один на сто-двісті метрів. Дивно, що переходи розташовані зовсім не там, де людям було би зручно переходити до трамвайних зупинок. Через це перехожі ходять по багнюці та калюжам. Про це свідчить купа взуттєвих відбитків.

Скарга №3. На дорозі біля люків утворились вибоїни

Це дійсно так. На новому асфальті можна помітити принаймні одне просівше місце. Водії об’їжджають цю ділянку.

Скарга №4. Плитка біля зупинок розколота навпіл і нестійка

Не навпіл, але справді розколота. ЛСМ знайшла декілька плиток з тактильного покриття, які були розбитими або погано прикріпленими одна до одної.

Скарга №5. На місці досі старі бордюри

Бордюри, що відносяться до алеї, замінені на нові. А бортові камені, що викладені вздовж вулиці справді старі. Хоча з обох боків зношений бордюр оточують новий асфальт та новий тротуар.

Скарга №6. Лавочки з usb-зарядками є тільки на початку та в кінці алеї, а посередині стоять звичайні двомісні

Майже так. Посередині справді є кілька лавочок без розеток, всі інші їх мають. Крім цього, наш інспектор помітив, що всі usb-зарядки ще не підключені до мережі та вкрилися іржею. Підрядники не передбачили захисту від потрапляння опадів.


ЛСМ зробила і власні спостереження, які додаємо до скарги автора петиції Володимира Рожкова.


Спостереження №1. Не встановлено жодного смітника

На новій алеї, довжиною в кілька сотень метрів, досі немає жодного смітника. Аналогічна ситуація біля нових трамвайних зупинок. ЛСМ припускає, що смітники встановлять навесні, але поки що інспектор бачив купу недопалків та кілька обгорток від їжі.

Спостереження №2. Незакріплені спинки лавок

ЛСМ вирішила перевірити і надійність встановлених лавочок. Майже всі з них міцно закріплені і питань виникати не мало б. Але на двох місцях для сидіння наш інспектор знайшов недоліки: дощечки на спинках не закручені належним чином, через що хитаються.  

Спостереження №3. Незакріплена тротуарна плитка

Вздовж всієї алеї виклали новісіньку плитку. Це гарно виглядає, по ній зручно ходити. Але з країв плитка нічим не закріплена, тому є нестійкою і має великі щілини.


Одному з місцевих телеканалів ситуацію, що склалася навколо петиції, прокоментував директор ТОВ «Шляхбуд» Анатолій Шеремета.

«Проходила заміна фекальної каналізації і у нас були побоювання, що виникнуть великі просадки у новому дорожньому полотні. Ми його (покриття - авт) ущільнювали, проливали, але така загроза (просадки - авт) існувала і існує зараз. За зиму ми побачили, що у кількох місцях покриття просіло – вже поправили. Навесні ми покладемо новий верхній шар і він буде ідеально рівним», – пояснив Шеремета.

Зруйновану тротуарну плитку він перекладає на плечі недобросовісних водіїв. Говорить, що плитка була новою, але через те, що на неї почали виїжджати автомобілі, потріскалася.

«Такі бордюри робити сьогодні дорого. Це призвело б до здорожчання цього проекту. Не бачу потреби замінювати їх або викидати. Вони доброї якості та простоять ще тисячу років», – відповів Шеремета на скаргу вінничанина щодо старих бордюрів.

Ми намагалися зв’язатися з департаментом комунального господарства та благоустрою, але очільник знаходився у відрядженні, а його замісник на наші дзвінки не відповів.
 

Коментарі (20)
  • Добродій

    А чому люди взагалі ходять по багнюці ? Не раз бачив як люди вибігають перед трамваєм, саме на трамвайних зупинках, і не тільки. Там де їм зручно, на пряму по болоту. Я б взагалі поставив там би паркан. Є переходи, ходіть по них , а не навпрошки через  болото.
  • Evgeniy Oleynik

    Напомните сколько миллионов на это потрачено!?
  • Олексій

    Красавчик, побільше таких ревізорів, а то у нас роблять на "итак сойдет" аби бабло зрубати. А Шеремета із своєю 1000-річною гарантією явний не Копенгаген у своїх коментарях.
  • Наталия Войт

    Плитка потрескалась,якобы машины на них выезджают.а на Хмельницком шоссе на трамвайных остановках трамваи? Или неуловимые мстители.По рукам бы дать горе мастерам ,что плитку ложили.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Вінниці за сьогодні

17:01 На Вінниччині головного лікаря зловили на розтраті бюджетних коштів 15:01 «РЕМС» та «Олді агро»: кого з вінницьких бізнесменів перевірить Держпраця? 14:00 ​​​​​​​Головні автомобільні новини – за 5 хвилин. Тиждень №38 13:03 «Дуже контрастний місяць»: синоптики розповіли про погоду в жовтні Від читача 20:08 Корупція 11:59 Переведення годинника: коли в цьому році Україна переходить на зимовий час? 11:00 Тест: 10 хвороб, які можна «підхопити» у громадському транспорті 10:29 Курс валют НБУ на 22 вересня. За скільки сьогодні продають євро? 10:21 Битва аутсайдерів: «Нива» і «Буковина» розійшлися миром 10:03 Самогубство чи вбивство? З 9 поверху вистрибнув 22-річний студент з Індії (ВІДЕО) 10:01 На вулиці Замостянській вночі перекриють рух. Що там робитимуть? 09:26 Сьогодні – день Анни: згадують батьків Діви Марії. Історія та традиції свята 08:42 Прогноз погоди в Вінниці на сьогодні, 22 вересня 2019 року 22:29 VINNYTSIA JAZZFEST: загублена бас-гітара, Океан Ельзи та польський джаз play_circle_filled photo_camera 21:01 Не час на хандру: експерт назвала ідеальну дієту проти нудьги восени 19:48 Олександр + Катерина: вінницькі патрульні не сподівались знайти кохання 17:55 З 1 жовтня водіям потрібно вмикати фари вдень. Якщо забули — штраф 425 гривень
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up