«Ви заїхали в депо»: чому зараз так важко купити квитки на потяг

«Ви заїхали в депо»: чому зараз так важко купити квитки на потяг
  • У сезон літніх поїздок дедалі більше пасажирів скаржаться на проблеми з купівлею квитків: сайт зависає, місця зникають за хвилини, а спроби забронювати завершуються нічим. Навіть завчасне планування не гарантує успіху. Чи можна із цим щось зробити?

Купити квитки на потяг — невже зробити це завжди було так важко? Принаймні під час війни виконання цієї задачі стало значно складнішим. Особливо якщо мова про популярні напрямки, вихідні дні чи сезонні подорожі. 

Чимало людей щодня намагаються зранку придбати квитки, але натомість отримують: зависання сайту, «вилітання» із системи, помилки або глузливе повідомлення — «Ви заїхали в депо».

Серед тих, хто зіткнувся з такою ситуацією — вінничанка Наталія. Вона вирішила завчасно придбати квитки, аби поїхати в гості до подруги. Але все пішло не за планом:

Відео дня

— Я маю поїхати в гості до своєї подруги і вирішила купити квитки задовго до дня виїзду, адже чула, що зараз є проблеми з купівлею квитків. Зайшла у застосунок «Укрзалізниці» рівно у перший день продажу квитків на дату, яка мені потрібна, о 08.00. Це саме той час, коли залізниця «викидає» квитки на потяги, — пояснює дівчина. — Десь о 08.05 з’явилося понад 200 квитків, я швидко забронювала два, заповнила свої дані і очікувала на перенаправлення на сторінку оплати. Але купити їх у мене так і не вийшло.

Наталія каже, що у застосунку спливали повідомлення на кшталт: «Наразі багато людей намагається купити квитки, тому чекайте декілька хвилин». Однак вінничанка чекала півтори години, після чого на екрані смартфона зʼявилося повідомлення: «Ви заїхали в депо». 

— Впродовж усього цього часу я також пробувала купувати квитки з телефону хлопця, але там постійно вибивало помилку. Після повідомлення «Ви заїхали в депо» я знову спробувала купити квитки, ось тільки вже не лишилося жодного. Нагадую, що їх було понад 200. Зараз я щодня моніторю квитки у застосунку, але поки так нічого і не з’явилося, — говорить Наталія.

Це не поодинока історія. У мережі таких можна знайти чимало. Тому ми вирішили перевірити ситуацію самостійно. У день відкриття продажу квитків, тобто за 20 днів до умовної дати виїзду, ми зайшли у застосунок «Укрзалізниці» рівно о 08.00 і спробували забронювати квитки до Яремче, що є популярним напрямком.

Квитки були. Обрали вагон і місця. Система спочатку підтвердила бронювання, але до етапу оплати справа так і не дійшла — сайт просто завис. Через деякий час всі квитки «зникли», і зʼявилося повідомлення: «Квитків не знайшлося», що означає, що усіх їх розкупили. 

З питаннями про дефіцит квитків до пресслужби «Укрзалізниці» зверталося вже не одне ЗМІ. У відповіді «Суспільному» в компанії повідомили, що причин нестачі квитків кілька. 

По-перше, пояснюють в УЗ, з початком повномасштабної війни залізниця системно залучена у безоплатних перевезеннях: евакуація людей, медичні перевезення, спеціальні рейси з небезпечних регіонів. По-друге, у літній період зростає кількість групових поїздок: дитячі табори, спортивні змагання, туристичні подорожі. Такі групи часто бронюють квитки в обидва боки, забираючи значну кількість місць ще до того, як вони потрапляють у загальний продаж.

«Залізничний транспорт сьогодні має підвищений попит у пасажирів, оскільки АТ "Укрзалізниця" є основним перевізником по території країни та за її межі. За умови наявності вільних місць у продажу, відмов в оформленні проїзних документів у квиткових касах не допускається. Пріоритет в оформленні проїзду надається військовослужбовцям та пасажирам пільгових категорій», — кажуть у пресслужбі УЗ.

В «Укрзалізниці» також повідомили: якщо у продажу залишається менше ніж чотири квитки — відкривається продаж наступного вагона. Але навіть за таких умов людина може просто не встигнути оплатити квиток через навантаження на сайт або збої в системі.

Що робити в таких випадках? Єдиний альтернативний варіант — автовикуп. Функція у застосунку передбачає, що користувач заздалегідь обирає потрібний потяг, авторизується через «Дія.Підпис», вводить свої дані й одразу оплачує квиток. Якщо місця з’являться — система автоматично викупить квиток. Якщо ні — гроші повернуться на рахунок. Проте навіть ця функція не гарантує квитка, а лише зменшує кількість зайвих кроків під час покупки.

Тим часом щодня все більше людей залишаються без можливості дістатися потрібного напрямку. Особливо це відчутно у випадках, коли поїздка не терпить відкладення — робота, лікар, похорон, військова служба. У таких випадках доводиться або їхати з пересадками, або сподіватися на повернення квитків іншими пасажирами.

Залізниця запевняє, що намагається реагувати на попит і збільшувати кількість місць, але очевидно: зараз попит стабільно перевищує пропозицію. І це ще один наслідок війни, з яким ми всі змушені жити щодня — навіть у таких побутових речах, як поїздка до подруги.
 

Читайте також:

Вінничани вимагають повернути зупинку «Майдан Небесної Сотні»

Вінниця без барʼєрів. Як зміняться вулиці та будівлі міста, щоб бути зручними для всіх?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Анжела Полищук
    Дуже мало поїздів може міністр УЗ несправляється с цієї роботою?

keyboard_arrow_up