Вінничанка намагається змусити Укртелеком працювати по-старому

Вінничанка намагається змусити Укртелеком працювати по-старому
Ольга Бойко збиралася судитися з Укртелекомом і добилася, щоб листи-квитанції кур’єр клав їй у скриньку. Тепер попереджає усіх: уважно вивчайте повідомлення. Вона каже, що у своїх листах знайшла зайві нарахування

Вінничанка Ольга Бойко погрожувала судовим позовом Укртелекому, бо з квитанцій, що почали присилати поштою, може будь-хто дізнатися її номер телефону. Про це «20 хвилин» писала у квітні. Відтоді вінницька пенсіонерка у суд не подала, але добилася, щоб листи-квитанції кур’єри клали у її поштову скриньку.
Нагадаємо, що 61-річна вінничанка скаржилася у різні інстанції на нововведення телекому. Отримала відповідь із Києва із запізненням, бо лист пересилали з одного міністерства в інше. Врешті Ользі Бойко відписали таке: держава не втручається у комерційну діяльність, а Укртелеком - вже приватна структура.
З Вінницькою дирекцією жінка спільної мови не знайшла. Досі каже, що вимагатиме повернення до звичної системи, коли у касира розрахункового центру можна було взяти роздруківку, скільки і за що саме платиш.
Але розрахункових центрів більше нема. Платежі за стаціонарний телефон приймають усі поштові відділення, банки, можна провести таку операцію й через термінал. По суті, вінничанам збільшили місця для сплати послуг. Хтось це оцінив. Ольга Бойко – не задоволена. Каже, людей зробили сліпими кошенятами, бо касири не дають стільки інформації, як давали оператори спеціалізованих розрахункових центрів.
Як коментував «20 хвилин» керівник Вінницької філії Укртелекому Віктор Яблонський, все нове важко приживається. Так свого часу люди не сприймали появу розрахункових центрів. Тепер – їхнє закриття. Мовляв, час усе поставить на свої місця, і нове стане звичним. За його словами, у касирів є вся інформація, потрібна для проведення операції.
Ми писали про скарги вінничан на розкидані повідомлення у під’їздах. Після першої такої розсилки Віктор Яблонський обіцяв вплинути на кур’єрську службу, яка розносила листи-квитанції за користування стаціонарним телефоном. І дійсно, якщо перші повідомлення лишали пачками у під’їздах, тепер кожен адресат знаходить квитанцію у своїй скриньці. Якщо, звісно, така є.
Кладуть у скриньку лист з квитанцією за стаціонарний телефон і Ользі Бойко. Але вона каже: це для неї ситуацію не міняє. У повідомленні вона нічого розібрати не може. Залишок – одна сума, абонплата щоразу інша, а до сплати – третя цифра.
Жінка сходила у сервісний центр, щоб роз’яснили. І виявилося – заплатила зайве. А з листа зрозуміла, що винна вона.
- Мені прийшло повідомлення заплатити, і я повірила. Заплатила. Не буду ж я щоразу ходити перевіряти у сервісний центр. Це ж так можна і з глузду з’їхати, - каже Ольга Бойко. – А на Козицького мені порахували все і роз’яснили, що «залишок», як написано у квитанції, це не мій борг, а сума, яка переноситься на наступний місяць із уже сплаченої. Виходить, взяли з мене наперед і в повідомленні знов пишуть - сплати.
Жінці пояснили, що означає «залишок». За її словами, біля суми, яку просять сплатити як аванс, мало б бути написане слово «рекомендуємо». Цього нема, тому цифра сприймається за обов’язкову.
- Зараз я за телефон нічого не винна, винні мені. Якби знала, не платила б. Чого вони мають моїми грішми користуватися? – питається Ольга Бойко. - Касир мала сказати, що богу нема. А не може. Вона бачить тільки одну суму. Що вона значить – стільки треба заплатити, чи це сума, яка вже є на рахунку, не бачить.
Тому Ольга Бойко закликає людей перевіряти адресні повідомлення, які розсилаються абонентам. Сама ж знайшла у своїй квитанції, що платить зайве, і не зрозуміла, чому абонплата, що має бути фіксованою сумою, щомісяця інша.
Коментар експерта:
Сергій Крученюк (44), заступник директора з маркетингу та продажу послуг Вінницької філії ПАТ «Укрателеком»:
- У щомісячних рахунках за послуги зв’язку, які з квітня надсилаються усім абонентам, зазначена інформація про нарахування, плату і є коротка роздруківка міжнародних, міжміських та стільникових телефонних розмов, як і було в квитанціях.
Рахунки друкуються за конкретний місяць з урахуванням «авансу» або «рекомендованого авансу», відповідно до укладеного договору. Аванс – це абонентська плата з урахуванням ПДВ. Крім нарахувань, у рахунку зазначені проведені абонентами оплати протягом 
відповідного періоду (даний місяць, за який виставлений рахунок). Але станом на перше число місяця у деяких абонентів на рахунку є залишок - сума авансу, яка сплачена в попередньому місяці. Тоді сума до сплати за розрахунковий місяць, виставляється з урахуванням даного платежу.
Усі нарахування проводяться правильно, відповідно до укладеного договору і згідно з «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг» та підлягають оплаті.
У абонентів інколи виникають питання: чого в рахунку та на поштових і банківських відділеннях суми до сплати не співпадають. Поштовим і банківським відділенням Укртелеком поновлює інформацію щоденно, а рахунок друкується за конкретний період (один місяць), тому нарахування по факту не можуть співпадати з загальною сумою рахунку.
Довідка
Отримати роз’яснення про нарахування чи консультацію з питань надання та отримання телекомунікаційних послуг, можна у відділення «Телекомсервіс» за адресами: пр. Космонавтів, 40; вул. Соборна, 8; вул. Козицького, 22; вул. Коцюбинського, 28. Або за номерами телефонів 176 та 177.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (8)
  • Anonymous

    Блин, реально человеку нечем заняться! Это ж сколько надо иметь времени, энергии и терпения чтобы заниматься такой фигней Вот не понимаю я этих пенсионеров - отдыхай, радуйся жизни, ан нет, надо чего-то "проворачивать", людей доставать, себе нервы портить.
  • Anonymous

    Плачу за укртелеком по вебмани уже пол года. Так что тут еще надо разобраться кто "совковые ушлепки" :-D
  • Anonymous

    ИНТЕРЕСНО, чем это все закончится... хотелось бы узнать, как события разворачиваться будут
  • Anonymous

    Бабаня на фоте решительная. Ппппццц Телекому, да и судам тоже.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
20:44 Вінницькі гімнастки підкорили Грузію. Привезли 21 нагороду з «Keti Cup Tbilisi» photo_camera 20:29 Родичі та бізнес-партнери у вінницьких МСЕК: знайшли багато цікавого в деклараціях членів комісій 19:35 «Ми гідно робимо свою роботу». Про історію та випробування війною Ладижинської ТЕС 18:45 Класична, сирна, шоколадна. Знані вінничани діляться рецептами великодньої паски та хліба photo_camera Від читача 13:03 EPAM Україна та ГО «Загартовані серця» передали Силам оборони 100 автомобілів 18:10 Оригінальні автозапчастини від провідних виробників тепер доступні для вінничан (Новини компаній) 18:09 У Вінниці виділять 21 мільйон гривень на потреби Захисників та Захисниць 17:48 Шукає ту, яку ніколи не цілував. Вони обоє із Джурина: хвилююча історія двох наших земляків 17:32 Як вінничанам з хронічними захворюваннями безплатно отримати ліки 17:00 Афіша Вінниці. Де і як відпочити дітям і дорослим на вихідних 27 та 28 квітня 16:35 Охорона та безпека під час війни: вінницькі охоронні фірми, сигналізація та відеонагляд (партнерський проєкт) 16:33 В останні дні квітня на вулицях біля Київського мосту обмежать рух. Яка причина та скільки це триватиме 14:45 З’явився білий бенгальський тигр. Чим ще здивує Подільский зоопарк у новому сезоні? photo_camera 13:45 У Вінниці чоловік з сокирою накинувся на контролера обленерго 13:32 «Колосівські» тхеквондисти здобули дві бронзи на турнірі «Hereya open» в Болгарії 13:20 Де смачно пообідати на Вишенці: огляд бізнес-ланчі і не тільки (партнерський проєкт) 12:45 За вбивство продавця трактора хмільничанин сидітиме 15 років 12:21 «Коли в темну пору йшли по траві, іскри сипалися з-під ніг». Спогади про аварію в Чорнобилі photo_camera 12:00 Адреси, де у Вінниці 26 квітня тимчасово не буде світла чи води 12:00 Як знайти роботу в Польщі: поради для українців (Новини компаній)
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up