Вінничанка намагається змусити Укртелеком працювати по-старому

Вінничанка намагається змусити Укртелеком працювати по-старому
Ольга Бойко збиралася судитися з Укртелекомом і добилася, щоб листи-квитанції кур’єр клав їй у скриньку. Тепер попереджає усіх: уважно вивчайте повідомлення. Вона каже, що у своїх листах знайшла зайві нарахування

Вінничанка Ольга Бойко погрожувала судовим позовом Укртелекому, бо з квитанцій, що почали присилати поштою, може будь-хто дізнатися її номер телефону. Про це «20 хвилин» писала у квітні. Відтоді вінницька пенсіонерка у суд не подала, але добилася, щоб листи-квитанції кур’єри клали у її поштову скриньку.
Нагадаємо, що 61-річна вінничанка скаржилася у різні інстанції на нововведення телекому. Отримала відповідь із Києва із запізненням, бо лист пересилали з одного міністерства в інше. Врешті Ользі Бойко відписали таке: держава не втручається у комерційну діяльність, а Укртелеком - вже приватна структура.
З Вінницькою дирекцією жінка спільної мови не знайшла. Досі каже, що вимагатиме повернення до звичної системи, коли у касира розрахункового центру можна було взяти роздруківку, скільки і за що саме платиш.
Але розрахункових центрів більше нема. Платежі за стаціонарний телефон приймають усі поштові відділення, банки, можна провести таку операцію й через термінал. По суті, вінничанам збільшили місця для сплати послуг. Хтось це оцінив. Ольга Бойко – не задоволена. Каже, людей зробили сліпими кошенятами, бо касири не дають стільки інформації, як давали оператори спеціалізованих розрахункових центрів.
Як коментував «20 хвилин» керівник Вінницької філії Укртелекому Віктор Яблонський, все нове важко приживається. Так свого часу люди не сприймали появу розрахункових центрів. Тепер – їхнє закриття. Мовляв, час усе поставить на свої місця, і нове стане звичним. За його словами, у касирів є вся інформація, потрібна для проведення операції.
Ми писали про скарги вінничан на розкидані повідомлення у під’їздах. Після першої такої розсилки Віктор Яблонський обіцяв вплинути на кур’єрську службу, яка розносила листи-квитанції за користування стаціонарним телефоном. І дійсно, якщо перші повідомлення лишали пачками у під’їздах, тепер кожен адресат знаходить квитанцію у своїй скриньці. Якщо, звісно, така є.
Кладуть у скриньку лист з квитанцією за стаціонарний телефон і Ользі Бойко. Але вона каже: це для неї ситуацію не міняє. У повідомленні вона нічого розібрати не може. Залишок – одна сума, абонплата щоразу інша, а до сплати – третя цифра.
Жінка сходила у сервісний центр, щоб роз’яснили. І виявилося – заплатила зайве. А з листа зрозуміла, що винна вона.
- Мені прийшло повідомлення заплатити, і я повірила. Заплатила. Не буду ж я щоразу ходити перевіряти у сервісний центр. Це ж так можна і з глузду з’їхати, - каже Ольга Бойко. – А на Козицького мені порахували все і роз’яснили, що «залишок», як написано у квитанції, це не мій борг, а сума, яка переноситься на наступний місяць із уже сплаченої. Виходить, взяли з мене наперед і в повідомленні знов пишуть - сплати.
Жінці пояснили, що означає «залишок». За її словами, біля суми, яку просять сплатити як аванс, мало б бути написане слово «рекомендуємо». Цього нема, тому цифра сприймається за обов’язкову.
- Зараз я за телефон нічого не винна, винні мені. Якби знала, не платила б. Чого вони мають моїми грішми користуватися? – питається Ольга Бойко. - Касир мала сказати, що богу нема. А не може. Вона бачить тільки одну суму. Що вона значить – стільки треба заплатити, чи це сума, яка вже є на рахунку, не бачить.
Тому Ольга Бойко закликає людей перевіряти адресні повідомлення, які розсилаються абонентам. Сама ж знайшла у своїй квитанції, що платить зайве, і не зрозуміла, чому абонплата, що має бути фіксованою сумою, щомісяця інша.
Коментар експерта:
Сергій Крученюк (44), заступник директора з маркетингу та продажу послуг Вінницької філії ПАТ «Укрателеком»:
- У щомісячних рахунках за послуги зв’язку, які з квітня надсилаються усім абонентам, зазначена інформація про нарахування, плату і є коротка роздруківка міжнародних, міжміських та стільникових телефонних розмов, як і було в квитанціях.
Рахунки друкуються за конкретний місяць з урахуванням «авансу» або «рекомендованого авансу», відповідно до укладеного договору. Аванс – це абонентська плата з урахуванням ПДВ. Крім нарахувань, у рахунку зазначені проведені абонентами оплати протягом 
відповідного періоду (даний місяць, за який виставлений рахунок). Але станом на перше число місяця у деяких абонентів на рахунку є залишок - сума авансу, яка сплачена в попередньому місяці. Тоді сума до сплати за розрахунковий місяць, виставляється з урахуванням даного платежу.
Усі нарахування проводяться правильно, відповідно до укладеного договору і згідно з «Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг» та підлягають оплаті.
У абонентів інколи виникають питання: чого в рахунку та на поштових і банківських відділеннях суми до сплати не співпадають. Поштовим і банківським відділенням Укртелеком поновлює інформацію щоденно, а рахунок друкується за конкретний період (один місяць), тому нарахування по факту не можуть співпадати з загальною сумою рахунку.
Довідка
Отримати роз’яснення про нарахування чи консультацію з питань надання та отримання телекомунікаційних послуг, можна у відділення «Телекомсервіс» за адресами: пр. Космонавтів, 40; вул. Соборна, 8; вул. Козицького, 22; вул. Коцюбинського, 28. Або за номерами телефонів 176 та 177.

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (8)
  • Anonymous
    Блин, реально человеку нечем заняться! Это ж сколько надо иметь времени, энергии и терпения чтобы заниматься такой фигней Вот не понимаю я этих пенсионеров - отдыхай, радуйся жизни, ан нет, надо чего-то "проворачивать", людей доставать, себе нервы портить.
  • Anonymous
    Плачу за укртелеком по вебмани уже пол года. Так что тут еще надо разобраться кто "совковые ушлепки" :-D
  • Anonymous
    ИНТЕРЕСНО, чем это все закончится... хотелось бы узнать, как события разворачиваться будут
  • Anonymous
    Бабаня на фоте решительная. Ппппццц Телекому, да и судам тоже.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Вінниці за сьогодні
21:00 Тут творилась історія: сторінки минулого Гонтівки 20:07 Весна — сезон загострення астми. Чому хвороба завдає шкоди дитячому організму і як з цим боротись 19:46 Вихідні не для пікніка: на Вінниччині обіцяють холод та дощ 18:44 Пʼять порад від лікаря, як обрати сонцезахисні окуляри для дітей Від читача 14:59 Регіональний форум «10 років. Пробація – майбутнє зараз» у Вінниці 18:18 Субсидія на оренду житла для переселенців: як працює новий механізм допомоги 18:15 Гурт ТІК святкуватиме 20-річчя у Вінниці великим концертом просто неба 17:05 В Томашпільській громаді врятували підлітка, який замерзав у полі на шляху додому play_circle_filled 16:12 На Хмельницькому шосе зіткнулися Volkswagen та Nissan. ВІДЕО play_circle_filled 15:35 Де купити квіти до Дня матері: кращі локації, контакти та швидка доставка (парнерський проєкт) 15:14 Схема на 150 мільйонів: як «свої» вигравали тендери, а готівку ділили 14:10 У Вінниці майже кожен другий багатоквартирний будинок має ОСББ 13:16 Екологи через суд стягнули 22 тисячі за незаконний видобуток пісковику 12:40 Ідеальні подарунки до Дня матері: СПА-розкіш, елегантна білизна та здоров'я (партнерський проєкт) 12:08 Нетверезий водій на Mercedes намагався «вирішити питання» за 20 тисяч гривень 11:10 На Вінниччині відкрили Алеї пам’яті на честь загиблих воїнів «Червоної Калини» 10:18 На вулиці Василя Барки через коротке замикання загорівся будинок: пожежі на Вінниччині за добу 09:42 Де у Вінниці 9 травня вимкнуть воду та світло: перелік адрес 09:02 Суд відправив під варту чоловіка за смертельну ДТП у Гайсинському районі 08:09 Сьогодні відзначається День Європи. Історія, заборони та прикмети 9 травня
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Вінниці Ваші відгуки про послуги у Вінниці
keyboard_arrow_up