Вінничани більше не почують, що усі оператори зайняті? У «Прозорих офісах» з'явився розумний кол-центр

Вінничани більше не почують, що усі оператори зайняті? У «Прозорих офісах» з'явився розумний кол-центр
Фото: www.vmr.gov.ua
  • З отриманням найбільш поширених послуг у ЦНАПах вінничанам відтепер допомагатиме робот, або ж «розумний» кол-центр. Розповідаємо, як він працює та які послуги може надати.

Чимало адміністративних послуг містяни звикли отримувати у «Прозорих офісах». Перед походом туди ми, зазвичай, телефонували до кол-центру потрібного нам ЦНАПу та просили операторів проконсультувати нас, або ж записати на зустріч до фахівця з того чи іншого питання. І все б нічого, якби не доводилося подовгу «висіти» на лінії, очікуючи з'єднання з тим самим оператором. 

Охочих отримати послуги у «Прозорих офісах» вистачало завжди, тому й відповіді доводилося чекати довго, а іноді, через завантаженість, на дзвінки й зовсім не відповідали: «Усі оператори зайняті. Перетелефонуйте пізніше», чи щось в тому дусі.

Днями ж у департаменті адміністративних послуг міської ради розповіли про запуск так званого «розумного» кол-центру. Завдяки цьому інструменту, казали там, громадяни можуть просто та легко дізнаватися необхідну інформацію про адміністративні послуги у режимі голосового меню. 

Відео дня

Тепер вам відповідатиме роботка

Ми зателефонували за одним із вказаних департаментом номерів, й дійсно не почули звичної мелодії, що вона заміняє гудки. Натомість записаний голос у слухавці одразу нам повідомив, що ми зателефонували до центру надання адміністративних послуг ВМР. 

Далі жіночий голос запропонував обрати необхідний нам розділ голосового меню. Він складається з дев'яти пунктів. Є там, наприклад, пункт, де розповідають про режим роботи вінницьких ЦНАПів; пункт про питання пенсійного забезпечення; пункт про послуги соціального забезпечення тощо. Також там є можливість з'єднатися з реальним адміністратором кол-центру. 

Обираючи потрібний пункт, роботка пропонує вам на вибір прослухати консультацію адміністратора зручного вам «Прозорого офісу». Якщо вам потрібне виділення  «Правобережне», тоді ви натискаєте одну цифру, а як ви хочете звернутися до  відділення «Лівобережне» — іншу. 

— Люди телефонують і їм пропонується меню послуг. Кожна цифра там відповідає за конкретну послугу. Наш робот може надати стислу інформацію з того чи іншого питання, якщо людям цього буде замало, їм запропонують зв'язатися з адміністратором, — пояснює директорка департаменту адміністративних послуг ВМР Ірина Копчук. — За потреби вас переадресують на той чи інший ЦНАП. Переадресації немає лише на Пенсійний фонд, адже вони мають окрему гарячу лінію та свій кол-центр. Ми просто надамо їхні контакти (кол-центр Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області: 0 800 219 108, — авт.).

Які послуги доступні?

У голосовому меню можна зробити наступне:

Отримати послуги можна, зателефонувавши за будь-яким з цих номерів: (0432) 65-50-50, (067) 000-266-1, (073) 000-266-1. Усі вони інтегровані в єдину систему. 

— До голосового меню ми додали найбільш актуальні питання. Доповнювати його не будемо, адже люди, які нам телефонують, не стухатимуть їх перелік стільки часу. Тим більше, що ми надаємо майже 600 різноманітних послуг, — продовжує Ірина Копчук. — Якщо громадяни не отримають потрібної їм інформації у повному обсязі від робота, вони зможуть продовжити розмову вже з адміністратором. 

У департаменті адміністративних послуг говорять, що не відстежують, скільки саме містян все скористалося послугою «розумних дзвінків. Кажуть, що в цьому немає сенсу, адже найближчими днями «розумним» кол-центром користуватимуться всі, хто звертається за послугами до «Прозорих офісів».

У ВМР також повідомили, що послуга вже працює повною мірою, але ще тиждень-півтора можливе виникнення незначних неточностей. Після завершення цього періоду, вінничани більше не почують у слухавці музики замість гудків, і ніхто не проситиме їх зачекати, бо всі оператори на лінії зайняті. 


Читайте також:

Вінницький вчитель став переможцем міжнародного освітнього конкурсу

Депутати повернули доплати військовим у розмірі 30 тисяч гривень. Як голосували обранці з Вінниці?

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Next

    Абсолютно не вирішене питання що до позачергового обслуговування інвалідів війни, УБД, чим тут пишатись, порушуючи ряд Законів України?
  • Читач34

    Заради цього робота на роботу найнялидва програміста, мабуть ? Замість одної адміністраторші додаткової
  • Next

    Те що відбувається роботизація, цих гройсман-прозорих офісів це добре, але разом з тим невпинно чомусь росте кількість спеціалістів підпорядкованих Копчук Ірині Володимирівні, директору департаменту ВМР, замість зменьшення працівників, та економії зарплати.

keyboard_arrow_up