У свій вихідний їхали ремонтувати машину
Трагедія забрала життя водія вантажного автомобіля і двох пасажирів. Машиніст потяга «Вінниця-Хмельницький» і його помічник доставлені у реанімаційне відділення районної лікарні у місті Хмільник.
Сільський голова Журавного Анатолій Чернявський уточнив, що водій автомобіля з їхнього села. Доброзігський Вячеслав народився у день, який в народні не дуже шанують – 13 серпня 1985 року. У нього залишилися сиротами троє дітей – дві дівчинки шести і восьми років і хлопчик, якому трохи більше одного року. Ще один їхній земляк – Віктор Юрчишин, йому 39 років. У нього одна дитина – 16-річний син. Віталій Лобода, 31 рік, із сусіднього Хмільницького району з села Соломірка. За інформацією співрозмовника, у нього нема дітей. Поховають загиблих в аварії у суботу, 22 жовтня.
Всі троє працювали на місцевому підприємстві, що займається випалюванням деревного вугілля. Автомобілем-лісовозом доставляли матеріал.
— У той день вони були вихідні, - продовжує Анатолій Чернявський. — Наскільки мені відомо, хлопці зорганізувалися, щоб провести ремонт одного з агрегатів автомобіля. Казали, не хочуть втрачати на ремонт робочий час. Після вихідних мали їхати за деревиною. Ремонт мали проводити на території свого підприємства. Воно знаходиться поруч із залізничним переїздом, де сталася трагедія.
Чи могла несправність, яку мали усунути, призвести до зупинки автомобіля на рейках, співрозмовник не може відповісти на це питання.
На місці аварії журналіст 20 хвилин/RIA розмовляв з водієм одного з вантажних автомобілів. Той зупинився на знак «Стоп», що забороняє проїзд без зупинки.
Удар прийшовся в кабіну
— Скільки часу потрібно, щоб переїхати через рейки?
— 10-15 секунд, не більше, — відповідає водій. — У них був лісовоз, у таких машин позаду довга рама без кузова. Можливо, такий транспорт переїжджає колію трохи довше.
Співрозмовник припускає, що машина зупинилася на рейках.
— Зверніть увагу, удар прийшовся безпосередньо в кабіну автомобіля, — пояснює він. — Вони ж не камікадзе, щоб підставлятися під удар. Не могли не бачити поїзд. Тут рейки проглядаються, дивіться, як далеко, до двох кілометрів видно. Лісосмуга від колії на відстані 15-20 метрів. Тобто дерева теж не закривають огляд. Погода була прекрасна як для осені. День світлий, сонячний. У кабіні знаходилося троє. Нехай один не побачив поїзд, то другий, чи третій підказав би, що він наближається.
Водій, який не захотів називати своє прізвище, не виключає можливості, що машина могла зупинитися на переїзді саме через несправність.
— Якби машина рухалася, удар поїзда прийшовся б у причіп, а тут точно в кабіну, - обґрунтовує свою точку зору чоловік. – Такого співпадіння не може бути. ЗІЛ стояв на рейках, тому саме в кабіну ударив локомотив. Врахуйте ще одне – газ це не бензин. Машина на газу «тупа», не така мобільна, з місця не газанеш, як на бензині.
Вибухнув газ
На ЗІЛу стояло газобалонне обладнання. Після зіткнення з поїздом газ вибухнув. Вогонь перекинувся на локомотив через розбите скло.
— Постраждали машиніст і його помічник, - пояснив на місці аварії представник Жмеринської дирекції залізничних перевезень Анатолій Любінін. – Помічник машиніста зазнав трохи менших ушкоджень, ніж його колега. Він пояснив, що включили екстрене гальмування состава. Швидкість на цій ділянці дороги 60-80 кілометрів. Тормозний шлях за таких умов становить приблизно 800 метрів. Локомотив протягнув перед собою розбиту вантажівку на відстані приблизно 200 метрів.
Залізничників, вони обидва з Хмельницького, рятували випадкові очевидці подій, серед яких був сільський голова Журавного Анатолій Чернявський,
— Я в той час проїжджав неподалік від місця аварії, — каже пан Анатолій. — Викликали швидку. Видно було, що постраждалі перебувають у шоковому стані. У них були сліди опіків на обличчі, руках.
За словами співрозмовника, загиблих з авто діставали їхні колеги по роботі. З території підприємства добре видно колію. локомотив загальмував майже навпроти підприємства.
— Пасажирів у поїзді було небагато, - каже начальник станції Уладівка, неподалік якої відбулося зіткнення поїзда й автомобіля, Анатолій Закерничний. — Я розмовляв з ними. Вони тільки відчули сильний удар, скрегіт гальм. Частину з них пересадили на поїзд, що йшов слідом, «Москва-Хмельницький». Рух поїздів затримався на три години. Звільнити проїзд могли швидше, правоохоронці не давали добро до того часу, поки не зробили свою роботу.
Постраждалих залізничників доставили з Хмільника до Вінниці
Постраждалих машиніста, 50-річного Геннадія, і його помічника, 30-річного Володимира, швидка доставила до Хмільника в районну лікарню, цей заклад найближче до місця аварії. За інформацією заступника головного лікаря Хмільницької районної лікарні Михайла Поліщука, на ранок п’ятниці 21 жовтня, пацієнти залишаються у важкому стані.
— У машиніста 50% опіків тіла, у другого пацієнта – 25%, — каже Михайло Поліщук. — Є також пошкодження дихальних шляхів. Обидва у важкому стані. У першій половині дня їх доставили в опікове відділення обласної лікарні імені Пирогова. там їх будуть оперувати.
Біля реанімаційного відділення Хмільницької лікарні журналіст зустрів дружин і рідних постраждалих залізничників. Пані Валентина, дружина машиніста, розповіла, що чоловік пішов на зміну о другій годині ночі. Жінка доглядає у селі хвору матір. Можливо, тому чоловік не став її зайвий раз турбувати телефонними розмовами. Дружина Володимира каже, що той дзвонив два рази. Спочатку після того, як вирушили з Вінниці. Потім дзвінок був з незнайомого номера. Хтось з бригади швидкої дав свій телефон.
— Володимир заспокоїв, сказав, що сталося, що вони обидва живі, їх везуть в лікарню. у Хмільник.
Як повідомили у відділі комунікацій обласної поліції, за даним фактом відкрито кримінальне провадження за ч.3 ст.286 КК України (порушення правил безпеки дорожнього руху, що призвели до загибелі декількох людей).
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер
При том в ПДД написано что движение через нерегулируемый переезд если к нему приближается поезд уже запрещено. Неважно 1 километр к нему или 100 метров. Кроме того там есть положение, что если автомобиль заглох на переезде то водитель и пассажиры должны бежать навстречу поезду и подавать сигналы опасности. И это придумано не для того чтоб остановить поезд а для того чтоб на момент столкновения в автомобиле уже никого не было.
А было так. Заговорились, водитель не убедился в отсутствии поезда. И выехал на переезд непосредственно перед ним. Эту версию подтверждает то что удар пришелся в кабину. То есть выехали они на переезд метров за 40-50 перед поездом.
Вони однозначно полізли під поїзд