5 мільйонів на експеримент. На вінницькому «Аналозі» будуть збирати пасажирські електрокатери

5 мільйонів на експеримент. На вінницькому «Аналозі» будуть збирати пасажирські електрокатери
Деталі корпусів для двох катерів на «Аналозі» були готові ще на початку 2020 року/ Фото: Віктор Скрипник, Голос України
  • Міська рада надає 5 млн грн на будівництво першого катеру на заводі «Аналог».
  • Плавзасіб повинен мати елеткродвигун і перевозити від 30 до 40 пасажирів одночасно.
  • Також, угодою передбачено створення інфраструктури для масового виробництва катерів.
  • При цьому деталі двох майбутніх катерів були готові ще на початку 2020 року. Чого ж затягнули зі стартом проекту?

Депутати міськради 27 серпня проголосували за затвердження меморандуму про співпрацю між Вінницькою міською радою та товариством «Сармат».

— Цим меморандумом передбачено будівництво нашим заводом «Аналогом», на принципах приватного-державного партнерства, першого експериментального катеру на 30-40 місць, на електротязі. Дай Бог, щоб ми змогли реалізувати цей проект і знову стали першими в Україні з точки зору інновацій, — говорив на сесії міськради мер Вінниці Сергій Моргунов.

Рішення про виготовлення дослідного зразка електрокатера підтримали одноголосно — 50 депутатів, які були присутні на сесії міськради.

Відео дня

Умови угоди

За меморандумом Вінницька міська рада і товариство «Сармат» домовляються про співпрацю. Перший етап проекту передбачає проектування і будівництво на заводі «Аналог» дослідного зразка — річкового пасажирського судна з електродвигуном пасажиромісткістю від 30 до 40 людей.

Другий етап — будівництво, на умовах приватно-державного партнерства, об‘єктів прибережної інфраструктури для масового виробництва суден.

Міська рада погодилася виділити 5 мільйонів гривень ( на умові, що «Сармат» поверне ці кошти) для будівництва експериментального плавзасобу. А для зведення інфраструктури під масове виробництво катерів мерія допоможе «Сармату» оформити позику в банку та готові передати земельну ділянку під цю інфраструктуру.

Приватна компанія погоджується виготовити судно, провести його сертифікацію та пройти інші дозвільні процедури, що передбачені законодавством України. «Сармат» підтверджує свою участь на умовах приватного-державного партнерства в будівництві інфраструктури для масового виробництва катерів.

Важливий нюанс: жодна зі сторін цієї угоди — ані Вінницька міська рада, ані товариство «Сармат» — не несуть відповідальності за невиконання умов меморандуму. Хоча на заводі «Аналог» вже є частини майбутніх катерів.

Катери почали збирати ще у 2020-му

Наш журналіст Віктор Скрипник бачив деталі катеру на «Аналозі» ще в січні 2020-го. У його тексті на сайті Голос України йшлося, що на підприємстві, вже на той час, були частини корпусів для двох катерів. За словами представників заводу, є проектна документація на виготовлення катерів, що зможуть перевозити 20, 40 і 70 пасажирів.

— Для завершального етапу складання річкових плавзасобів потрібна буде база, — розповідав представник заводу «Аналог», який просив не називати його прізвище. — Річ у тім, що заключний етап виробничого процесу має відбуватись у максимальній близькості до води, тобто на прибережній смузі річки. Такою базою може стати єдиний майновий комплекс майбутньої водної станції. Там буде центр стоянки суден та їх обслуговування.

Тоді ж представники заводу повідомили, що подали до міськради інвестиційний проект — створення річкового транспорту на Південному Бузі з маршрутом і зупинками від Сабарова до села Коло-Михайлівка.

Заступник міського голови Сергій Матусяк повідомив, що мерії цікавий цей проект і його будуть підтримувати.

Але навесні 2020-го грянув коронавірус, перший локдаун і пріоритети місцевої влади змістилася в бік медицини. 

 

Читайте також:

Теплохід, гондола, яхта: зібрали найкращі способи відпочинку на воді

Човни, SUP-дошки і гондола. У Вінниці відбувся річковий парад «Всі на всьому»

«Я у мами гондольєр». Історія підприємця, який робить «Венецію» у Вінниці

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (5)
  • Міланія Квіточки

    То на флагшток витратили 7,5 мл ,а на катер 5 мл?  Чи це на макет  виділили для початку?🤔
  • Валерий Бубело

    А нахрен он нужен чтобы катать ченовников!!!
  • Сергій Поліщук

    Ну нарешті! Нарешті інноваційна влада міста буде мати засіб боротьби з регулярними повенями на перехресті 600-річчя/Первозванного під час дощів середньої сили!

    Александр Шмырев reply Сергій Поліщук

    600 летия у нас особый случай только ливень и сразу начинается армагедон и перейти можно только вплавь а нашей мерии который год по барабану
  • Виталий Ружило

    Уже больше десяти лет, никак собрать не могут!!!

keyboard_arrow_up