Смартфон Ольга придбала 23 листопада. Наступного дня вже написала про інцидент на своїй сторінці у facebook. Запитала, що у такому випадку потрібно робити. У магазині пристрій не перевіряла, бо він був повністю розряджений.
З порад,, що залишили у коментарях під дописом Ольги:
У магазині Ользі підтвердили, що телефон справді не новий. Точніше, за словами адміністратора Андрія, він новий, просто з нього забули скинути налаштування і почистити. Але чи зробить скидання налаштувань з телефона, яким користувалися, новий апарат?
Гроші повернули без жодних проблем. Адміністратор пообіцяв провести внутрішнє розслідування прикрого інциденту. Сказав, що у них вже була схожа ситуація з айфоном. Чому це стається - не знає. Вибачатися за незручності не хотів, поки його прямо про це не попросили.
На фото один з працвників магазину перевіряє телефон, чи дійсно б/в
У матеріалі «Порушнику загрожує штраф і тюрма». Активісти захищають споживачів ми детально розписали найголовніше, що має знати про свої права покупець. Нагадаємо:
Товар можна повернути через 14 днів за умови, що продукція не використовувалася та має товарний вигляд (продуктів це не стосується — авт.).
У продавця треба вимагати чек. Це є свідченням акту купівлі в суперечках
Якщо немає розрахункового документу — краще не купувати
Перед придбанням продукції — уважно розглядати товар. Продавець має власноруч показати функціональність, цілісність та працездатність товару (техніки, наприклад) перед продажем. Перед купівлею споживач має дізнатися про гарантійний термін
Споживач має право вимагати в продавця перевірити вагу, ціну, комплектність та інші характеристики товару до його придбання.
Куди звертатися?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Жора
хахахахахахахах и еще раз ха))))
ps. Продавцы электроники и супермаркеты электроники которые не могут продать из-за конкуренции...)))) сосите лапу дальше))))
Жора
Юра reply Жора
Anonymous reply Юра