Теми для розмови, на які не варто спілкуватися на роботі

- Розмови з колегами та партнерами — чудовий спосіб познайомитися ближче та налагодити стосунки, які можуть послужити вам гарною службою як у професійному, так і в особистому плані.
- Однак, існують теми, на які не варто спілкуватися, якщо не хочете ускладнень і шкоди для своєї репутації.
Загальновідомі заборонені теми
Політика. Експерти з етикету давно радять не обговорювати політику на роботі чи громадських заходах. І на це є вагомі причини: політичні уподобання можуть викликати серйозні суперечки навіть серед близьких людей. Тримайте свою думку про політичних кандидатів, партії та події при собі.
Релігія. Релігійні переконання людей дуже особисті і можуть включати культурні чи сімейні уподобання. Уникайте розмов про релігію і не робіть нічого, що можуть сприйняти як спробу завербувати у свою віру.
Міжособові відносини
Ваше ставлення до колег, начальника або бізнес-партнерів. Нам не завжди подобаються люди, із якими доводиться працювати. Однак неприязнь до людини іноді призводить до того, що ви ділитеся своєю думкою про когось з іншими. Говорячи «Він дурний, мені цікаво, як він досі тут працює» або «Ця компанія відстій, я не можу дочекатися, щоб розірвати з ними договір», ви можете зіпсувати відносини, що негативно позначиться на робочому кліматі та продуктивності. Крім того, такі висловлювання можуть вплинути на вашу кар'єру та навіть стати приводом для зміни умов співпраці.
Робочі проблеми. Якщо у вас є проблеми з вищим керівництвом, колегами чи партнерами, не висловлюйте своє розчарування відкрито. Якщо проблема незначна, доречно поговорити з психотерапевтом, чоловіком чи надійним другом, який не пов'язаний із вашою роботою.
Ваше бажання змінити роботу, партнера з бізнесу. Не розповідайте нікому про свої плани, вони стануть відомі начальству. Однак, якщо ви маєте намір взяти на себе більше відповідальності і хочете побудувати новий бізнес або кар'єру, вашому керівнику (бізнес-партнеру) обов'язково потрібно знати про це. Тільки не кажіть забагато, доки не будете повністю готові до змін.
Фінанси
Фінансові проблеми не можна обговорювати з двох причин. По-перше, ваші колеги можуть подумати, що ви кажете про них, щоб попросити позику, підвищення зарплати або зміну умов договору. Друга проблема, справедливо це чи ні, у тому, що багато хто негативно оцінює людей, які мають фінансові проблеми, включаючи керівництво вашої компанії та нинішніх співробітників.
Дорогі покупки. Не розповідайте на роботі про дорогі відпустки або нещодавню покупку висококласної електроніки. Згадка про великі витрати може викликати невдоволення менш забезпечених колег по офісу, а також зробити вас вразливими для крадіжки. Зведіть до мінімуму згадку про свій спосіб життя та майно, щоб забезпечити собі безпеку та зберегти відносини на робочому місці.
Про особисте
Сімейні проблеми. Не розповідайте колегам про домашні проблеми — співробітники можуть доповісти керівництву, що сімейні складнощі погано позначаються на вашій роботі. Деякі люди розцінюють обговорення сімейних проблем із третіми особами як зраду. Це може стати приводом для сварок та серйозних розбіжностей у сім'ї.
Проблеми зі здоров'ям. Говорити про здоровий спосіб життя, фітнес і дієти — це нормально, але ситуація кардинально змінюється, коли справа стосується обговорення питань здоров'я. Якщо ви маєте проблеми зі здоров'ям, не розповідайте про них на робочому місці. Ви можете просто згадати, що збираєтеся піти до лікаря, або взагалі уникнути цієї розмови. Якщо вам потрібна відпустка через хворобу, попросіть її. Проте навіть у цьому випадку вам не потрібно надмірної деталізації.
Спірні хобі та заняття. Деякі захоплення краще тримати у секреті. Наприклад, участь у небезпечних чи спірних заходах, таких як стрибки з парашутом, полювання, а також активна участь у громадській чи політичній діяльності. Це може викликати у ваших колег заздрість чи осуд.
Практика виховання дітей. У кожного свої уявлення про виховання дітей, багато з яких вони успадкували від батьків, бабусь та дідусів. Суперечки щодо заохочень і покарань у вихованні ніколи не будуть вирішені принаймні на робочому місці, тому обмежте обговорення виховання дітей шкільними рекомендаціями та розповідями про їхні спортивні чи академічні досягнення.
Інтимне життя. Це одна із головних заборонених тем для розмов з колегами. Не ставте людей у незручне становище і захистіть себе від пліток.
Читайте також:
Хто найбагатший серед мерів міст на Вінниччині? Ми подивилися їх декларації
Понад 590 мільйонів гривень заклали на розбудову Вінниці у 2024 році
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.