Країна оживає. Ремонтуються дороги, садочки, школи й лікарні, які не ремонтувалися десятиліттями. Політична партія «Слуга Народу» активно підтримує програму Президента.
Україна ще не бачила таких масштабних реконструкцій. Під час «Великого будівництва» не тільки ремонтують або перестилають дорожнє покриття. Часто змінюють водопровід, каналізацію та зливні мережі, облаштовують світлофори й тротуари.
Особливий фокус — на оновленні доріг: у 2020 році планують оновити 6500 км доріг, з них 4200 км — дороги державного значення.
Заплановано будівництво 142 шкіл, 117 дитсадків, 212 приймальних відділень, 570 амбулаторій, 122 спортивних об’єктів.
Загалом 2020 року в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні. Планується реконструювати та капітально відремонтувати 210 приймальних відділень.
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
ДОРОГИ, ЯК В ЄВРОПІ
Першочергова задача національного проєкту «Велике будівництво» — привести дороги України до нормативного стану й наблизити до стандартів ЄС:
Українські дороги — одні із найгірших у світі. Близько 90-95% усіх шляхів перебувають у незадовільному стані, а половина потребує повного оновлення. З «місячних кратерів» українських доріг не кепкував хіба що ледачий. Програма «Велике будівництво», долаючи бюрократію і безвідповідальність у високих кабінетах, змінює сам технологічний процес ремонту й кладе край «місячним» технологіям асфальтування по снігу або «ремонту» дороги граблями.
«ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО»: УКРАЇНЦІ ПІДТРИМУЮТЬ, ОПОЗИЦІЯ — НІ
Фінансування відбувається поетапно та з кількох джерел — з державного й місцевих бюджетів, і залежить як від злагодженої роботи парламенту, так і уряду.
До Верховної Ради внесли законопроєкт №3991 від «Слуги Народу», яким пропонується зняти обмеження на граничну величину місцевого боргу, якщо витрати не перевищуватимуть у наступних бюджетних періодах 30% обсягу субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансування, зокрема, ремонту доріг і мостів.
Під час голосування «за основу» проєкту в першому читанні депутати чотирьох фракцій відмовилися підтримати це рішення: фракція «Європейська солідарність», «Голос», Батьківщина» та «Опозиційна платформа — «За життя».
Голосування засвідчило, що опозиція відверто саботує роботу. Але фракція «Слуга Народу» вкотре підтвердила єдність монобільшості й законопроект №3991 все ж таки ухвалили.
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки: майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом, не підтримують — 5,4%.
«На Вінниччині програма «Велике будівництво» дала можливість завершити будівництво нової гімназії, реконструкцію існуючих 4 шкіл, 3 садочків, 5 об’єктів спортивної інфраструктури та завершити реконструкцію старих будівель для 2 нових дитячих садочків. Цьогоріч держава виділила 99,2 млн грн на їхнє будівництво. Ця програма, яка є прикладом, як працювати на результат — не робити роками, а завершувати довгобуди за рік», — зазначає Наталія Заболотна, кандидат у депутати Вінницької обласної ради від партії «Слуга Народу».
Велике будівництво в соціальних мережах
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:
Facebook
Telegram
Instagram
YouTube
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер