Оновлення Замостянської: спочатку колії, а потім усе інше

Оновлення Замостянської: спочатку колії, а потім усе інше
  • Майже три місяці працюють будівельники на вулиці Замостянській (колишня 50-річчя - авт.). Нині вулиця від Будинку офіцерів до «Локомотиву» є суцільним будмайданчиком.
  • На днях тут почали укладати «оксамитовий шлях» заради якого з 4 липня трамваї їздять за реверсним маршрутом.

З 23 квітня триває реконструкція вулиці Замостянської. У мерії її вже встигли назвати «золотим кілометром». Не стільки через вартість (кошторис об’єкту — 183,8 мільйона гривень), скільки через комфортабельність та затишок, який буде на цьому бульварі після завершення всіх робіт.

Реверс до 1 вересня

Реконструкція триває майже три місяці. Та за цей час вулицю перетворили на величезний котлован: зняли старий асфальт з алеї, зрубали липи, проклали нову каналізацію.

Та вже зайнялися прокладанням плит під «оксамитовий шлях» для трамваїв. Аби це зробити — проклали реверсний рух. І трамваї стали їздити на кілька хвилин довше звичайного.

Відео дня

«Вінницька транспортна компанія» укладає колію на цьому об'єкті та є субпідрядником реконструкції Замостянської. Як розказав генеральний директор підприємства Михайло Луценко, за вчорашній день робітники уклали 30 залізобетонних плит!

— Ми швидко свою роботу зробимо, працювати по прямій вдається швидко. Ймовірно, з понеділка на нові плити будемо вже класти колію. Якщо не буде перепон з іншими видами робіт, що пов'язані з укладанням плит, то повинні встигнути до 1 вересня.

Вже на місці, 21 липня, дізналися, що транспортники уклали 60 (!) плит за одну добу.

— Це точно не як на Гагаріна. Працюємо швидко, бо нічого не заважає, — розказав один з робітників.

Під час нашої розмови робітники встановили ще одну залізобетонну плиту. Її підняли краном на два десятки сантиметри від землі, підвели до траншеї. А руками будівельники спрямували плиту в правильному напрямку.

Складний об’єкт

А коли почнуть робити благоустрій центральної алеї? Там мають зробити нові пішохідні зони, озеленення, встановити лавки тощо. Про план робіт розказав директор департаменту благоустрою та комунального господарства Володимир Ніценко.

— План дій у робітників такий: спочатку зробили мережі, потім прокладаємо «оксамитовий шлях» під колію та встановлюємо стовпи контактної мережі. Прибираємо реверсний рух та робимо його з іншого боку. Потім будівельники повторюють ті самі дії з іншого боку: демонтують стару колію, кладуть плити і дренаж, прокладають колію.

Ніценко казав, що паралельно прокладанню колій, будуть наново асфальтувати дорогу та робити тротуари в обидві сторони по Замостянській.

— Це нелегка робота, там є багато комунікацій, які потрібно перевірити, вкласти в нові короби. Там 12 мереж: для провайдерів, обленерго тощо. Як тільки завершимо всі ці складні роботи — будемо робити центральну алею.

Про ціну

Цього року реконструкцію Замостянської робитимуть від Будинку офіцерів до «Локомотиву». На наступний рік почнуть робити другу чергу, до 45-го заводу.

Генеральним підрядником реконструкції 1-ої черги є товариство «Шляхбуд», що є давнішнім фаворитом у тендерах від мерії. Вони отримали цей об’єкт, запропонувавши на аукціоні «ProZorro» найменшу вартість робіт — 74,7 мільйона гривень.

Читайте також наш великий матеріал про «золотий кілометр»: Нові деталі реконструкції Замостянської, яка вплине на все місто

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Next
    Спочатку були трубопроводи.

keyboard_arrow_up