За перші місяці 2019 року вінничани подали шість петицій до влади з вимогою зробити нові маршрути громадського транспорту. Це маршрутки, автобуси, які б їздили на околиці Вінниці та у сусідні села.
На всі транспортні пропозиції мерія відповідає майже однаково — вільних автобусів, маршруток немає; кількості транспорту для нинішньої кількості пасажирів вистачає; новий маршрут — не планується. На які райони не вистачає громадського транспорту?
Вінничанин Іван Супряга написав до мерії звернення про «Нічні маршрути на Старе місто, Тяжилів, Київську». У петиції він пропонував зробити нові нічні маршрути: крім маршруту №25Н зробити ще №20Н «Київська — Тяжилів» (через залізничний вокзал) та №1Н сполученням Залізничний вокзал — Лікарня №3. Бо, за його словами, з цих районів є значний потік людей у бік залізничного вокзалу.
Заступник міського голови, екс-керівник «Вінницької транспортної компанії» Микола Форманюк дав відповідь на петицію 25 лютого. У тексті йдеться, що переважна більшість міського транспорту працює у режимі з 06:00 до 24:00. А от в нічний час практично повністю відсутній пасажиропотік. Тож, запровадження додаткових нічних маршрутів зараз не планується.
Два роки тому для з’єднання мікрорайону Академічний з іншими районами Вінниці, міська влада запустила новий автобусний маршрут №22, на який поставили два автобуси з інтервалом руху 45 хвилин.
Вінничанин Олександр Яворський у зверненні до міськради заявляв, що влада обіцяла їм ще два автобуси та скорочення інтервалу руху до 20-22 хвилин. Але цього так і не сталося. Тож попросив виконати обіцянку, яку давав міський голова Сергій Моргунов.
Відповідь з підписом Миколи Форманюка опублікували 7 лютого. У ній йдеться, що двох автобусів достатньо для наявного пасажиропотоку; графік руху вже був змінений, аби батьки встигали відвозити своїх дітей до освітніх закладів. Додати ще автобусів не вийде: вільних машин немає, усі на маршрутах.
Жителі Стрижавки просили, аби з Вінниці їм протягнули тролейбусну мережу. Адже на думку авторки петиції Ірини Буланової багато стрижавчан навчається і працює у обласному центрі, але діючих маршруток їм не вистачає.
«Селище міського типу Стрижавка не входить до Вінницької міської ОТГ, тому відсутні законодавчі підстави для фінансування будівництва тролейбусної мережі до селища коштом бюджету Вінницької громади», — йдеться у відповіді з підписом Форманюка.
Хоча у кінці відповіді зазначали, що «якщо Стрижавка приєднається до Вінницької міської ОТГ, то розглянуть питання щодо покращення транспортного обслуговування. У тому числі запровадження тролейбусного маршруту».
Ще дві «транспортних петиції» набрали 350 підписів, необхідних для розгляду міськими чиновниками.
У першому зверненні авторка Юлія Шакула запропонувала міськраді розробити нічний маршрут №32, який би їхав з Електромережі до Залізничного вокзалу і навпаки. Адже, за її словами, до 6:00 і після 23:00 з району Електромережі не їздить муніципальний транспорт.
У іншій петиції вінничанин Іван Супряга пропонував протягнути на мікрорайон «Академічний» трамвайну колію. Бо, за його словами, запланований владою тролейбусний маршрут не впорається з тією кількістю людей у мікрорайоні, що розбудовується. Відповіді на петиції мають опублікувати до 11 березня.
А ще одне звернення тільки набирає підписи. Вінничанин Роман Куземський пропонує покращити транспортне сполучення Старого міста з іншими мікрорайонами Вінниці. Зокрема, продовжити маршрутки №№1А, 2А та 14А до залізничного вокзалу; маршрутки №№3Б,13 до третьої лікарні, що на Маяковського; створити новий маршрут від лікарні №3 через «Урожай» - Центр - Київську до селища Десна.
Читайте також:
Фото в матеріалі: архів «20хвилин»
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
Справа не в тому, что треба тролейбус, а тому, що треба дістатися до місця...
А вам тролейбус.. Це дрібниця в порівнянні із проблемами Президентаа