Літак на Єгипет затримався тільки на п’ять годин — відповідь туроператора

Літак на Єгипет затримався тільки на п’ять годин — відповідь туроператора
  • Туроператор Тревел Профешнл Груп, що продавав квитки на рейс до Єгипту з Вінниці зв’язався з журналістом
  • У турфірмі заперечують твердження, що виклав у статі читач нашого сайту
  • Зокрема, запізнення рейсу було не дванадцать годин, а п’ять. За що клієнти отримали компенсацію —  безкоштовна екскурсія в Єгипті

Після виходу статті про запізнення чартерного рейсу з Вінниці до Єгипту від нашого читача та розгорнута новина від журналіста «20хвилин», представники туроператора Тревел Профешнл Груп дали свою позицію. Нагадаємо, що цей туроператор пропонував пропозиції вінничанам на відпочинок у Шарм-Ель-Шейху.

У компанії Тревел Профешнл Груп стверджують, що наведена інформація у статтях є недостовірною. Від турфірми з журналістом зв’язалася старший юрист юридичної компанії «Юрімекс» Єфімчук Оксана:

Літак на Єгипет затримався тільки на п’ять годин — відповідь туроператора, фото №1 на сайті 20minut.ua«Рейс справді було затримано, але затримка склала 5 годин, а не 12. Затримка відбулася з об’єктивних причин не залежних від туроператора і не має жодного стосунку до вильоту літака з Кривого Рогу чи будь-якого іншого міста», — стверджує юрист у відповіді.

Відео дня

Літак летів не з Кривого Рогу, а з Києва

Окрім того, у компанії також заперечують інформацію щодо вильоту чартерного літака Bravo Airways з Кривого Рогу:

«Літак летів за маршрутом Київ – Шарм-ель-Шейх – Вінниця. При цьому, затримка сталася у аеропорту Шарм-ель-Шейха, де виліт відбувся з запізненням у зв’язку з несвоєчасною технічною перевіркою літака. На тривалість технічної перевірки туроператор з об’єктивних причин не має впливу, тому при всьому бажанні не міг пришвидшити час вильоту пасажирів з Вінниці» — значиться у відповіді.

Були гарячі обіди та безкоштовна екскурсія

Також юрист спростовує інформацію, яку надав читач на сайті:

«Туроператор TPG тричі переносив дату вильоту, з жалюгідною компенсацією втраченого часу не такого і дешевого відпочинку, у вигляді бутербродів» — пише наш читач.

А у відповіді від туроператора TPG пишуть, що ця інформація хибна:

«Окрім харчування в аеропорту, яке за встановленими правилами надається кожні дві години очікування, вже під час польоту пасажири отримали гаряче харчування, яке не входило у вартість туру, а туроператор також надав туристам безкоштовну екскурсію в Єгипті. Відтак, туроператор доклав усіх зусиль для мінімізації негативних наслідків інциденту».

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (4)
  • Людмила Черниш
    Сьогодні знову затримка вильоту. Спочатку говорили о 13.00, перенесли на 16.00, потім 18.00. І зараз сидимо в очікуванні. Не можете організувати сервіс, не беріться...
  • Гриша
    компенсация за потерянный день отдыха - экскурсия по магазинам, где все в тридорога !!!
  • Anonymous
    да да да))))))) был я там! никаких горячих обедов, каждые два часа не было! был дубак, хамовитый персонал, и полная неясность, что будет дальше!
  • Децтва Друх
    Зокрема, запізнення рейсу було не дванадцать годин, а п’ять. За що клієнти отримали компенсацію у вигляді безкоштовної екскурсії - по аэродрому 5 часов водили?

keyboard_arrow_up