Конкурс на 12,5 мільйона гривень. У Вінниці дадуть гроші на запуск і розвиток бізнесу

- Уже можна подавати заявки на участь в конкурсі ваучерної підтримки з бюджету нашої громади.
- Визначили сім напрямків, на які можна отримати кошти. Наприклад, це запуск бізнесу ветеранами війни та членами їх сімей; компенсації за придбання обладнання.
- Загальний бюджет конкурсу — 12 мільйонів 550 тисяч гривень, які розподілять між переможцями.
- Які умови участі, який перелік документів та де отримати роз'яснення?
До 18 лютого у Вінниці триватиме конкурс з надання коштів на запуск власної справи та розвиток наявного бізнесу.
Люди, що пройдуть відбір, зможуть отримати «грантові ваучери» — гроші з міського бюджету, які не потрібно буде повертати; або «компенсаційні», коштами з яких можна буде відшкодувати частину витрат на розвиток бізнесу.
Про це дізналися з оголошення на сайті Вінницької міської ради.
Скільки дадуть коштів
На конкурсі розподілять 84 ваучери. Вони розподіляються на два підвиди:
Грантові. Кошти дають безповоротно, за умов виконання програми. Ваучери за цим підвидом розподіляють на наступні категорії:
- «на започаткування бізнесу демобілізованими та ветеранами й членами їхніх сімей» (13 ваучерів, по 100 тисяч гривень кожен);
- «на налагодження виробництва продукції подвійного призначення» (13 ваучерів, по 250 тисяч гривень);
- «на співфінансування участі в державних грантових програмах (14 ваучерів, по 75 тисяч грн)».
Компенсаційні. Особливість цих ваучерів в тому, що тут підприємцям будуть відшкодовувати ті гроші, що вони витратили на розвиток власної справи. Але не більше, ніж за суму фактичних витрат. Підвиди ваучерів:
- «на ІТ-рішення для бізнесу» (13 ваучерів, максимум дадуть до 100 тисяч гривень по кожному з них);
- «на участь у ярмарково-виставкових заходах, маркетингові послуги» (10 ваучерів, до 100 тисяч гривень);
- «на послуги із сертифікації (отримання свідоцтв) на товари для експорту» (13 ваучерів, до 50 тисяч гривень);
- «на капітальні інвестиції (придбання обладнання)» (8 ваучерів, до 500 тисяч гривень).
Загальний бюджет конкурсу 12 мільйонів 550 тисяч гривень.
Умови для отримання грантів і документи
Є дві основні критерії для участі в конкурсі: претенденти мають бути громадянами України, які проживають та зареєстровані на території Вінницької міської громади.
Далі під кожен ваучер є індивідуальні умови.
Щоб отримати ваучер на запуск бізнесу демобілізованими та ветеранами й членами їхніх сімей потрібно бути демобілізованими з лав Сил безпеки та оборони України, мати статус ветерана війни за участь у захисті Батьківщини від збройної агресії російської федерації або належати до членів сімей таких категорій осіб (що повинно бути підтверджено відповідними документами).
До та під час конкурсу на отримання ваучерів претенденти за цією категорією не повинні бути підприємцями — ані ФОПами, ані юридичними особами.
Документи для участі:
- заява (Додаток 1);
- бізнес-план (Додаток 3);
- копія документів (паспорт, посвідчення учасника бойових дій, посвідчення ветерана війни, свідоцтво про народження, свідоцтво про одруження).
Для отримання ваучера на налагодження виробництва продукції подвійного призначення необхідно бути суб’єктом господарювання мікро-, малого та середнього підприємництва (це юридичні особи, фізичні особи — підприємці).
Документи:
- заява (Додаток 1);
- бізнес-план (Додаток 3);
- витяг із ЄДР, одержаний суб’єктом господарювання не пізніше ніж протягом 30 днів із дати оголошення конкурсу;
- довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.
Щоб отримати ваучер на співфінансування участі в державних грантових програмах треба мати намір брати/беруть участь у державних програмах грантів (мікрогрантів) на створення або розвиток власного бізнесу, визначених актами КабМіну.
Документи:
- заява (Додаток 1);
- бізнес-план створення або розвитку власного бізнесу, який подається / подано на отримання державного гранту (мікрогранту);
- витяг із ЄДР, одержаний суб’єктом господарювання не пізніше ніж протягом 30 днів із дати оголошення конкурсу;
- довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.
Умови для отримання компенсацій та документи
На цей підвид ваучерів можуть подаватися вже чинні підприємці. Необхідно, щоб вони працювали на території Вінницької міської громади. Були на обліку і сплачували податки до місцевого бюджету.
Щоб не мали заборгованостей зі сплати податків та зборів, не були під санкціями від РНБО та не перебували в процесі реорганізації або ліквідації.
А також, аби належали до однієї з цих категорій: мікропідприємництво, мале підприємництво, середнє підприємництво.
Документи для участі в конкурсі «ваучер на ІТ-рішення для бізнесу»:
- заява (Додаток 1);
- комерційна пропозиція надавача послуг та/або технічне завдання на розробку і впровадження відповідного нового програмного продукту (із описом та зазначенням вартості послуг);
- витяг із ЄДР, одержаний не пізніше ніж протягом 30 днів із дати оголошення конкурсу з надання ваучерної підтримки;
- довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.
Для отримання ваучера «на участь у ярмарково-виставкових заходах, маркетингові послуги» необхідно подати документи:
- заява (Додаток 1);
- запрошення на міжнародний ярмарково-виставковий захід із зазначенням умов участі в заході/ проєкт експозиції (стенду) та/або опис (перелік) товарів, які планується представити на міжнародному ярмарково-виставковому заході;
- витяг із ЄДР, одержаний не пізніше ніж протягом 30 днів із дати оголошення конкурсу з надання ваучерної підтримки;
- довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.
На участь в конкурсі за категорією «ваучер на послуги із сертифікації (отримання свідоцтв) на товари для експорту» треба подати документи:
- заява (Додаток 2);
- копія рахунку на оплату послуг та/або договору про надання послуг та акту приймання-передачі наданих послуг;
- копія первинного документа, який підтверджує понесені витрати та фактичну оплату за послуги (копія платіжної інструкції);
- копія сертифіката (свідоцтва, висновку тощо) на товари для експорту, на отримання якого передбачено ваучерну підтримку.
І щоб отримати ваучер «на капітальні інвестиції (придбання обладнання)» треба подати такі документи:
- заява (Додаток 1);
- інвестиційний проєкт (Додаток 4);
- розрахунок витрат на придбання і встановлення обладнання, яке забезпечує технологічне переоснащення виробництва та/або впровадження підходів «зеленої» (циркулярної) економіки;
- витяг із ЄДР, одержаний не пізніше ніж протягом 30 днів із дати оголошення конкурсу з надання ваучерної підтримки;
- довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків та зборів.
Чи зацікавив вас конкурс на отримання ваучерів?
Куди подати документи та де отримати консультацію
Для участі в конкурсі заяву та документи необхідно подати одним з цих двох способів:
- В «Прозорому офісі» на Соборній, 59. Документи подаються в паперовій формі із пред’явленням оригіналів;
- Або можна надіслати скан-копії на електронну пошту Вінницької міськради [email protected].
Для отримання детальної інформації та консультацій звертайтесь в «Офіс підприємця», який розташований в «Прозорому офісі» на Соборній, 59, 1-й поверх, кімната 1.
Записатися на прийом в «Офіс підприємця» можна з понеділка до середи з 08:30 до 17:00 за номером: (0432)65-50-50; (067) 000 266 1; (073) 000 266 1; (0432)65-55-05.
Раніше, нагадаємо, ми розповідали про закриття ФОПів: область втрачає підприємців, тоді як у Вінниці — приріст нових бізнесів.
Читайте також:
Чому вінничанам стали нараховувати плату за втрати в мережах гарячої води?
Чи вийде протягнути місяць у Вінниці на мінімалку? Порахували, скільки коштує життя у нашому місті
Вінниця прийняла понад 400 бізнес-переселенців. Чим їх переманили з інших областей?
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.