Двірники працюють в посиленому режимі, а на дороги з ночі вийшла спецтехніка

Двірники працюють в посиленому режимі, а на дороги з ночі вийшла спецтехніка
  • Синоптики передали на першу половину доби 27 січня ожеледицю. З нею з ночі боряться комунальні служби міста.

Про це розповіла  начальниця відділу оперативного реагування «Цілодобова варта» Антоніна Іващук.

«З ночі шляхи міста посипали протиожеледною сумішшю, були задіяні 22 одиниці техніки. В посиленому режимі працюють також двірники, — каже Іващук. — Комунальні служби чітко реагують й у випадках аварійних ситуацій на мережах».

Опитування

Чи комфортний нині проїзд та рух містом?

Відео дня

Війна внесла свої корективи в усе. Так змінився й алгоритм обробки вулиць під час снігопадів та ожеледиці. Розповідаємо у наступному матеріалі, як нині діють комунальники: Змінились алгоритми обробки вулиць під час снігопадів та ожеледиці

До речі, як інформує Служба автомобільних доріг у Вінницькій області, дорожня спецтехніка в області насамперед відпрацьовує небезпечні ділянки доріг, шляхопроводи, спуски, підйоми, щоб забезпечити безпечний проїзд автотранспорту. Також під час воєнного стану дорожники зосереджені на забезпечення безпечного руху на автошляхах, що є частиною обороноздатності країни та гуманітарними коридорами.

Як безпечно їздити в ожеледицю

Налипання мокрого снігу та ожеледиця на дорогах становлять неабияку небезпеку для поїздок. Будьте обачними та обережними. Неухильно дотримуйтесь Правил дорожнього руху.

Зверніть увагу на наступні правила:

  • починати рух потрібно за мінімальних обертів двигуна;
  • зчеплення відпускати максимально повільно, прислухаючись, чи не буксують колеса;
  • рушати краще з другої передачі (в АКП включити режим Winter або 2 передачу в режимі Manual / Sport)
  • на ходу передачі перемикати також з максимально плавною роботою зчепленням і при низьких обертах двигуна;
  • педаллю гальма користуватися без різких і глибоких натискань, віддаючи перевагу гальмуванню двигуном;
  • майте на увазі, що на слизькій поверхні різко відпущена педаль акселератора створює ефект гальмування педаллю гальма — таким чином машину теж може занести;
  • кермо повертати тільки плавно, бути готовим до того, що машина може не відразу відреагувати на поворот керма. В такому випадку потрібно скинути газ, щоб знизити швидкість і завантажити передні колеса.

 

Читайте також:

На дорогах сильна ожеледиця: прогноз та корисна інформація для водіїв

На перетині Юності-Келецька автівка збила хлопця на самокаті

Потерпілих могло бути більше. На Келецькій не розминулися дві машини (ВІДЕО)

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up