​​Як мотивувати дитину до навчання? П'ять порад від психологів

​​Як мотивувати дитину до навчання? П'ять порад від психологів
  • Навчання досить складний процес. Діти часто втрачають бажання зосереджуватися та вивчати щось нове. Для цього батькам слід бути уважними та знайти для дитини мотивацію.

Мотиваційними порадами поділилися у телеграм каналі «Психологічна підтримка». Ось ці п'ять порад:

  • Навчайте дитину в ігровій формі. Якщо дитина не хоче вчитися або у неї щось не виходить, ви завжди можете придумати гру, при виконанні якої вона зможе зробити ті чи інші завдання.
  • Підтримуйте захоплення дитини. Не нав'язуйте свої улюблені заняття, дозвольте їй займатися своїм хобі. Допоможіть дитині відкрити її приховані таланти або розвинути вже наявні.
  • Маленькі заохочення, а не великі нагороди. Заохочуйте дитину, хваліть за результат, але не варто це робити в грошовій формі і у вигляді дорогих подарунків. Інакше настане час, коли дитина захоче продати вам результати своєї праці дорожче.
  • В першу чергу цікавтеся тим, що дитина вивчила в школі, а не її оцінками. Покажіть їй, як можна застосувати отримані знання. Частіше спонукайте дитину до роздумів, обговорення.
  • Процес навчання буде ефективнішим, якщо чітко сформувати межу між заняттями і відпочинком. Обов'язково у дитини повинні бути вільні години для гри і спілкування з однолітками.

А як ви мотивуєте свою дитину? Поділіться лайфхаками у коментарях.

Відео дня

Читайте також:

Сьогодні вітаємо Андрія та Дмитра. Історія, заборони та прикмети 4 жовтня

COVID в Україні. Минулої доби госпіталізували понад дві тисячі людей

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (1)
  • Катерина Абрамова

    Дуже багато залежить від захоплень в родині. Ми, наприклад, колекціонуємо діорами і ялинкові прикраси, їх можна просто збирати, а можна перетворити в цілу історичну розвідку. Так діти зацікавилися історією, а потім і фізикою, хімією. Вчать англійську, це дає можливість для спілкування з колегами не лише на Віоліті, але й на закордонних ресурсах  .

keyboard_arrow_up