Чотириста повнолітніх опитаних дали можливість визначити портрет вінницького туриста. Відповідно до соціального дослідження, Вінницю відвідують люди у віці 21-30 років (30,4%) та 31-40 років (27,5%) з середнім доходом на місяць до 6 тисяч гривень на особу (41,2%).
Кожен із туристів за добу залишає в міста близько однієї тисячі гривень. Переважно вінницькі туристи мешкають у сусідніх областях і приїжджають у Вінницю відпочити та розважитися. Таких відвідувачів – 61,6%. Туристи з Києва складають 22,2%. А гостей із за кордону приїжджає 8,2%. Вінниця популярна серед жителів Білорусі, Грузії, Республіки Польща, Російської Федерації та Сполучених Штатів Америки.
Вінниця перестає бути містом, куди приїжджають лише на день. Це доводить 67,8% опитаних, хто залишається тут більше, ніж на добу.
Туристам подобається вінницька архітектура та чистота. Важливо, що гості міста відчувають себе безпечно, дихають свіжим повітрям і оцінюють низький рівень шуму. З опитаних, тільки 5% не збираються рекомендувати своїм друзям до родичам приїхати до Вінниці. Решта – навпаки. Тому «тверду четвірку» з п'яти можливих балів наше місто має.
Як зазначає заступник директора департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені: «Для розвитку туристичної дестинації важливо щороку хоча би двічі аналізувати потоки місцевого туризму, адже отримані результати є ключовими для розуміння тенденцій, KPI нашої спільної роботи, стратегування, планування нашої діяльності. Туризм – це економіка, побудована на емоціях та враженнях, тож думка споживача є визначальною в подальшій роботі всієї галузі. Проведений аналіз не лише дасть можливість підвищити конкурентоздатність міста на внутрішньому і зовнішньому ринках. Це вплине на покращення життя містян та розвиток Вінниці загалом».
Дізнатися більше про дослідження можна за посиланням
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер