«Водоканал» виставляє матері шалені рахунки — по 500 гривень щомісяця»

- Три місяці поспіль пенсіонерка Оксана Поліщук отримує величезні рахунки за холодну воду
- Оскільки в неї немає лічильнику, споживання води рахують по загальнобудинковому приладу обліку
- І так, що ніби жінка споживає понад 40 кубометрів щомісяця. У «Водоканалі» зазначають — розрахунки вірні, помилок немає.
До редакції звернувся син пані Оксани — Віктор Поліщук. Він не розуміє звідки обласний «Водоканал» бере такі цифри.
— Протягом останніх трьох місяців моїй матері нараховують по 500 гривень за холодну воду - постачання та за злив. Хоча вона живе в квартирі одна та не споживає стільки, — сказав Віктор.
Його матері, Оксані Поліщук, 83 роки. Вона живе одна в квартирі у будинку на 600-річчя, 46.
— За перший місяць я сплатила ті 500 гривень (за холодну воду - авт.), бо думала, що то якийсь витік був у підвалі, — розповіла жінка. — А наступного місяця мені знову приходить рахунок на 500 гривень! Розказала про це сину Віті, а він мені — не плати більше, це якась помилка. Я сплатила близько 200 гривень. І за липень мені вже приходить борг у 800 гривень!
Щомісяця по 44 000 літрів
На доказ своїм словам,показують платіжки, які надсилало Центр муніципальних систем та управління їй протягом трьох місяців. За водопостачання та водовідведення у травні їй нарахували 439 гривень. У червні - 552 гривні. А за липень вже 592 гривні. Якщо поділити ці суми на тариф «Водоканалу», то виходить, що, у середньому, жінка споживає 44 кубометра холодної води щомісяця!
До слова, цієї кількості води вистачить, щоб заповнити цистерни 17 пожежних машин ЗІЛ-171.
— Я не споживаю стільки. Мій син возить мені питну воду, на якій я готую. А водопровідну воду тільки для прання використовую і щоб помитися, — запевняє Оксана Поліщук.
Щоб з’ясувати в чому помилка, вони написали заяву до обласного «Водоканалу». Але там відповіли — рахунок виписали вірно.
— У неї немає лічильника, тому їй рахують по загальнобудинковому лічильнику. Тобто, за прорив труб у підвалі «Водоканал» все скинув на неї. От скажіть мені, це нормально, що жінці із пенсією 2 тисячі гривень вішають борги за холодну воду по 500 гривень? А ще треба платити за газ, гарячу воду, електрику…
Що відповіли у «Водоканалі»?
У листі-відповіді на звернення пенсіонерки, у «Водоканалі» зазначили, що:
-
Багатоповерхівка на 600-річчя обладнана загальнобудинковим лічильником, а у квартирі Оксани Поліщук індивідуального лічильника на воду немає.
-
Посилаючись на постанову Кабміну №630, пояснюють, що в такому разі, мають сплачувати за комунальні послуги по загальнобудинковому лічильнику. Його показники діляться на всіх споживачів без квартирних приладів обліку, пропорційно кількості мешканців квартири.
-
Станом на 26 липня жінка має заборгованність 301 гривню 5 копійок.
-
А ще порадили обладнати індивідуальний лічильник в квартирі пенсіонерки.
Чоловік купив лічильник, який в суботу, 19 серпня, поставили в квартирі Оксани Поліщук. Але полишати помилкові борги пан Віктор не бажає та збирається судитися із «Водоканалом».
— Спілкувався з адвокатом, який мені відповів, що мати змушують платити за ненадані послуги, що є порушенням закону. Думаю, що таких обдурених «Водоканалом» людей є багато, тому буду йти до суду, — сказав Віктор Поліщук.
Нагадаємо, що дві доби витікала вода на вулиці Миколайчука. Мешканці з сусідньої багатоповерхівки викликали весь час аварійні служби комунальників, які приїхали на третій день.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
Точно така ж ситуація - прийшла платіжка на 4000 грн за місяць.
Взагалі нереальна кількість води в 244 куба (244000 літрів) за місяць!!!
Прошу редакцію "20 хвилин" провести журналістьське розслідування.
Та прошу залишити контактний номер телефону для надання всієї необхідної інформації