Випадково розбили товар у магазині: чи потрібно за нього платити?

Випадково розбили товар у магазині: чи потрібно за нього платити?
  • Якщо ви розбили випадково товар, не поспішайте за нього платити, адже законодавство на боці споживачів. Так пояснюють у Держпродспоживслужбі. 
  • Розповідаємо, як діяти у такій ситуації.

Як пояснюють у Держпродспоживслужбі, згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець — не власник, поки не заплатить за товар. 

А також додають, що частиною 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що продавець зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати, а також відповідно до цієї норми забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту. 

«Тому, якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спершу довести у суді. Самостійно стягувати такі виплати працівники магазину не мають права, а тільки зафіксувати факт пошкодження свого майна», — читаємо у поясненні. 

Відео дня

За словами фахівців, слід пам’ятати, що відшкодування коштів за пошкоджений/знищений товар здійснюється виключно в судовому порядку. Та вже в суді магазин повинен буде довести, що ви зробили це навмисно.

У випадку, коли після всіх аргументів, покупця все одно продовжують примушувати платити за розбитий/пошкоджений товар, необхідно викликати поліцію.

 

Читайте також:

У Тульчині п'яний водій хотів відкупитися від поліції та не вийшло

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (3)
  • Ірина

    🕊️
  • Георгій

    То спеціально так викладають. Особливо великовартісний товар. І в таких місцях де вірогідність випадково зачепити його дуже висока.

    Людмила reply Георгій

    Так. А потім покупець має заплатити за пошкоджений товар.

keyboard_arrow_up