Випадково розбили товар у магазині: чи потрібно за нього платити?

- Якщо ви розбили випадково товар, не поспішайте за нього платити, адже законодавство на боці споживачів. Так пояснюють у Держпродспоживслужбі.
- Розповідаємо, як діяти у такій ситуації.
Як пояснюють у Держпродспоживслужбі, згідно зі статтею 323 Цивільного кодексу України ризик випадкового знищення та випадкового псування майна несе його власник, якщо інше не встановлено договором або законом. Адже покупець — не власник, поки не заплатить за товар.
А також додають, що частиною 2 статті 17 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено, що продавець зобов’язаний всіляко сприяти споживачеві у вільному виборі продукції та форм її оплати, а також відповідно до цієї норми забороняється примушувати споживача купувати продукцію неналежної якості або непотрібного йому асортименту.
«Тому, якщо працівники закладу наполягають на вашій вині, то її потрібно спершу довести у суді. Самостійно стягувати такі виплати працівники магазину не мають права, а тільки зафіксувати факт пошкодження свого майна», — читаємо у поясненні.
За словами фахівців, слід пам’ятати, що відшкодування коштів за пошкоджений/знищений товар здійснюється виключно в судовому порядку. Та вже в суді магазин повинен буде довести, що ви зробили це навмисно.
У випадку, коли після всіх аргументів, покупця все одно продовжують примушувати платити за розбитий/пошкоджений товар, необхідно викликати поліцію.
Читайте також:
У Тульчині п'яний водій хотів відкупитися від поліції та не вийшло
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Ірина🕊️
-
ГеоргійТо спеціально так викладають. Особливо великовартісний товар. І в таких місцях де вірогідність випадково зачепити його дуже висока.Людмила reply ГеоргійТак. А потім покупець має заплатити за пошкоджений товар.