У Літинському районі зіткнувся потяг та лісовоз. Є загиблі та постраждалі (ФОТО.ВІДЕО)

У Літинському районі зіткнувся потяг та лісовоз. Є загиблі та постраждалі (ФОТО.ВІДЕО)

Внаслідок зіткнення дизель-потяга з лісовозом поблизу села Журавне загинуло троє людей, ще двоє постраждали.

Сталося це сьогодні, 20 жовтня, на нерегульованому залізничному переїзді поблизу села Журавне Літинського району.

— Внаслідок зіткнення пасажирського дизель-потяга сполученням «Хмельницький — Вінниця» з вантажним автомобілем (лісовоз) загинуло троє людей (загиблі з лісовозу) та ще двоє постраждали (машиніст потяга та його помічник), — кажуть у прес-службі рятувальників.

Наслідки ДТП ліквідовують наразі 12 рятувальників.

Відео дня

— За попередніми даними, внаслідок зіткнення з автомобілем вибухнуло газобалонне обладнання, що призвело до загорання кабіни машиніста потягу. На місці події загинув водій лісовоза, 31-річний житель Хмільницького району та пасажири автомобіля 39 та 32 років, мешканці Хмільницького району. До реанімації з опіками різного ступеню важкості було госпіталізовано машиніста потяга та його помічника, — кажуть у відділі комунікацій ГУ Нацполіції у Вінницькій області.

З потягу було евакуйовано 30 пасажирів, 20 з яких самотужки покинули місце пригоди, інших  10 підвозять до найближчої автостанції.

За даним фактом правоохоронці розпочали кримінальне провадження.

У Літинському районі зіткнувся потяг та лісовоз. Є загиблі та постраждалі (ФОТО.ВІДЕО), фото №1 на сайті 20minut.uaУ Літинському районі зіткнувся потяг та лісовоз. Є загиблі та постраждалі (ФОТО.ВІДЕО), фото №2 на сайті 20minut.uaУ Літинському районі зіткнувся потяг та лісовоз. Є загиблі та постраждалі (ФОТО.ВІДЕО), фото №3 на сайті 20minut.ua

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (10)
  • Анонім
    До речі, зверніть увагу: всі загиблі в лісовозі, жоден пасажир поїзда не постраждав.

    Машиніст поїзда чомусь не їде туди, де колія ще не звільнилась, бо йому зразу подзвонили б з диспетчерської і з найближчої станції, влаштували б скандал, а наступного дня звільнення. У них все висвічується на моніторах. Це зовсім інший рівень відповідальності і безпеки, ніж автотранспорт.
  • Анонім
    Мені дуже жаль дизеля.

    У Коростенському депо їх і так майже не залишилося, на всі пропозиції по розкладу руху дизель-поїздів відповідь: немає рухомого складу.

    Тепер буде, напевно, два або три плацкартних вагона під маневровим, який жере в два рази більше палива, поки не відремонтують дизель.

    До речі, один рейс дизеля коштує 15 тисяч гривень. Боюсь, ті дрова всі разом стільки не коштують.
    Смирнова Анастасия reply Анонім
    1
  • Децтва Друх
    Лес рубят - щепки летят. Соблезнование родным
    Анонім reply Децтва Друх
    "Болєзновать" треба в першу чергу тупості водія. На похоронах обов'язково це має згадуватися вголос, нехай і тактовно. Інакше подібне буде повторюватися знову і знову.

    Це уже, здається, третій (!!!) такий випадок за цей рік на ділянці Калинівка-Старокостянтинів.

keyboard_arrow_up