Кожен, кому цікава тема розмитнення автомобілів в Україні, очікував, що розв'язка всієї довгої історії настане у вересні. Адже тягнути далі нікуди – скоро перестануть діяти знижені ставки акцизу (із «Закону Горвата»), і тоді залишиться лише два варіанти – купувати нове авто в салоні, або обзавестися «євробляхою».
Так що ж із «комітетськими» законопроектами, які в цілому непогано написані, так і «формула акцизу» виглядає куди краще, ніж заплутані таблиці, котрі є в Податковому кодексі зараз? До документів було подано 156 поправок, тобто, по кілька на кожний пункт, а то і взагалі запропоновано нові статті. Що в результаті вимагає почати всю роботу ледь не з початку – знову погодити всі правки з профільними комітетами та міністерствами.
Зрозуміло, що опрацювати такий масив інформації непросто, і на це потрібен час. Багато часу, якого залишилося зовсім мало. Ми запитали у Ніни Южаніної, голови Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики, коли ж можна чекати винесення на голосування у другому читанні законопроектів №8487 і 8488, і отримали відповідь: враховуючи нові обставини, варто розраховувати на листопад цього року.
Вже вкотре в урядовому кварталі з'явилися прапори «Авто Євро Сили» і чимало автомобілів на європейській реєстрації. Активісти вимагали від Кабміну якнайшвидшого розгляду поправок до законопроектів про розмитнення, а крім цього питання нагадали представникам влади про стан доріг, недоцільність введення надто жорстких правил спілкування водіїв з поліцейськими, про «схеми» на митницях».
Мирний мітинг цього разу закінчився мирно, але і без конкретного результату. Хіба що, таким можна вважати рішення організаторів провести ще один, більш масштабний мітинг.
У Верховній раді зареєстровано законопроект, який, якщо стане законом, дозволить водіям керувати автомобілем без наявності паперових або пластикових оригіналів документів. У разі зупинки патрульними потрібно буде лише назвати своє ім'я та прізвище, а також дату народження.
Поліцейські звірять інформацію з центральною електронною базою даних, перевірять наявність штрафів або арештів на автомобіль, і, якщо все гаразд – діалог на цьому й закінчиться.
Разом з цим варто розуміти, що навчання та отримання відповідних водійських категорій не скасовується, як і потреба в реєстрації автомобілів та оформленні страхових полісів для них. Просто паперові документи стануть електронними.
Кажучи «виріс», варто додати – суттєво, майже на третину, і всього за один місяць! Причина такого незвичайного сплеску продажів – введення нових, більш жорстких екологічних стандартів, які стали обов'язковими в ЄС для всіх нових автомобілів з 1 вересня.
Щоб не залишитися із «забороненими» машинами, дилери пропонували всілякі акції та знижки, чим і скористалося більше мільйона покупців.
Новий баварський родстер в продажу з'явиться навесні наступного року, а от детальні характеристики виробник обіцяє розкрити зовсім скоро: в кінці вересня.
Що вже відомо про BMW Z4 – автомобіль стане трохи більшим за розмірами, в ньому з'явиться «віртуальний кокпіт» з великим кольоровим екраном, буде лише задній привід і жодних дизелів. Максимальна швидкість потужної Z4 M40i обмежена електронікою на 250 км/год, а до першої сотні родстер зможе прискорюватися за 4,6 секунди.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 6 від 5 лютого 2025
Читати номер
украинка
украинка
украинка
украинка
Щоб не залишитися із «забороненими» машинами, дилери пропонували всілякі акції та знижки, чим і скористалося більше мільйона покупців.
Посилання на джерело: https://vn.20minut.ua/DTP/scho-bude-dali-z-rozmitnennyam-ta-vidmina-prav-oglyad-avto-novin-tizhn-10725143.html
цікаво, хто повівся?