Правила розмитнення були змінені ще в листопаді минулого року, і, як підказує здоровий глузд, оскільки частина Податкового кодексу, в якій були присутні обмеження на продаж машин протягом 365 днів була вилучена, продаж автомобілів з особливими позначками «техпаспорті» повинна була початися прямо тоді.
Але, так не сталося, і цілком очевидні речі довелося спільними зусиллями журналістів і народних депутатів «проштовхувати» державними коридорами, щоб закон запрацював так, як у ньому й прописано. Історія, на перший погляд, виглядає парадоксально, та що вдіяти – така реальність. Добре, що врешті все запрацювало як треба.
Розпізнати наступну генерацію лакшері-седана від баварців зможуть навіть багатії з найслабшим зором, при цьому не користуючись окулярами. Фірмова радіаторна решітка у формі розкритої книги на шпигунських фотографіях виглядає просто величезною, а щоб відкинути останній відсоток сумнівів, вертикальні хромовані спиці крупні, як прутки в дитячому ліжечку. Щоправда, якщо розглядати машину ззаду, не все так однозначно: помітні якісь «тойотівські» риси. Втім, поки сильно напружуватися не варто, адже ще невідомо, що за «експонат» на знімках – це проміжний прототип, робоча тестова модель чи передсерійний зразок. Самі ж баварці ніякої офіційної інформації про седан-«сімку» нового покоління поки не надавали.
Збираючись у закордонну подорож, варто завчасно оформити поліс страхування «Зелена карта», при чому так, щоб бланк був заповнений не від руки, а надрукований автоматичним способом. Якщо ж у прикордонному кіоску вам запропонують документ, який агент заповнить сам кульковою ручкою – знайте, такий поліс може бути визнаний недійсним.
Минулий 2018-й рік можна вписати в автомобільну історію України як дату народження справжнього ринку електромобілів. Імпортовано понад 8 тисяч авто на електротязі, а загальний розмір парку подвоївся. Розростається зарядна інфраструктура, створюються спеціалізовані СТО, «підтягується» законодавство. А оскільки пільги на розмитнення електрокарів продовжено, цілком виправданим виглядає очікування подальшого зростання цього вже зміцнілого і достатньо самостійного сегмента нашого автомобільного ринку.
Мільярди пошукових запитів, мільйони автомобілістів і сотні тисяч проданих автомобілів – так у кількох словах виглядає «зсередини» реальний сектор українського авторинку. А якщо ж цікаво дізнатися в деталях, як змінювалася активність покупців протягом року, що шукали і купували, з яких пристроїв, які моделі серед нових і вживаних автомобілів користувалися найбільшим попитом – вашій увазі найповніша картина авторинку України, складена аналітичним центром AUTO.RIA.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Куди діваються німецькі дизелі та як обійти норми «Євро». Огляд автоновин
Нові вимоги до розмитнення «євроблях» та тест-драйв: огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер