Одна дитина загинула, 20 — травмовані: поліція б'є на сполох через водіїв-підлітків

Одна дитина загинула, 20 — травмовані: поліція б'є на сполох через водіїв-підлітків
  • Літо — період підвищеної активності на дорогах, але, на жаль, і зростання ДТП за участю неповнолітніх водіїв.
  • З початку червня вже 26 аварій сталися через те, що підлітки сідають за кермо мотоциклів, мопедів та скутерів, не усвідомлюючи всієї небезпеки.

На дорогах Вінниччини все частіше можна побачити підлітків за кермом мотоциклів, мопедів та скутерів. Однак, як наголошують у поліції, це не розвага, а величезна відповідальність.

Заступник начальника відділу Управління превентивної діяльності ГУНП Іван Говдаш б'є на сполох: з 1 червня на Вінниччині сталося вже 26 ДТП за участю неповнолітніх водіїв.

Тривожна статистика літа

Ці літні місяці вже принесли сумну статистику:

Відео дня
  • одна дитина загинула у ДТП,
  • 20 підлітків отримали травми різного ступеня тяжкості.

Поліція вже склала 97 адмінпротоколів на неповнолітніх водіїв за порушення правил дорожнього руху. Крім того, 12 протоколів склали на батьків, чиї діти до 16 років порушили ПДР.

Безпека — відповідальність дорослих

Ці наслідки — не випадковість. Часто причиною стає легковажність дорослих.

Батьки купують мототранспорт дітям, які ще не мають права ним керувати, або дозволяють їм їздити без належної підготовки. Це створює величезну загрозу не тільки для самих підлітків, а й для пішоходів та інших учасників руху.

Що говорить закон про відповідальність?

  • В Україні керувати мототранспортом можна лише з 16 років і тільки після отримання посвідчення водія.
  • Якщо порушення скоїв водій віком від 16 років, він несе відповідальність на загальних підставах.
  • Якщо ж дитині менше 16 років, то до відповідальності притягуються батьки.
  • За передачу мотоцикла чи скутера особі без прав передбачений штраф 3400 гривень.

Поліція проводить профілактику

Поліцейські Вінниччини проводять заходи в рамках операції «Безпечні автодороги». Вони пояснюють підліткам усі ризики, попереджають про небезпеки та карають порушників. Такі заходи триватимуть до кінця літа.

Ключові нагадування для всіх:

  • Бути водієм — це думати не тільки про себе, а й про безпеку інших.
  • Керувати мототранспортом — це відповідальність, а не забава.
  • Правила дорожнього руху, шолом, досвід — це те, що рятує життя.
  • Гучний і швидкий мотоцикл — це не круто, якщо через нього страждають інші.

Загалом з п’ять місяців 2025 року, нагадаємо, на дорогах Вінниччини трапилося понад дві сотні аварій. У них загинули пів сотні людей, ще більше — отримали травми різних ступенів. Поліцейська статистика пише, що кількість ДТП зменшилася, але людських трагедій менше не стало. Та чи завжди покарання за них — реальні?

 

Читайте також:

Фермер з Хмільника тримав людей у рабстві: серед них — колишній полонений

Рятувальники Вінниччини приборкали вісім пожеж: що горіло та що стало причиною

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (30)
  • Жмен Винницкий
    Ще треба бити на сполох, що його мусора підараси😁
  • Людмила Присяжнюк
    Вдумайтесь! З 1 червня минуло лише 58 днів!!! А сталось 26 ДТП за участі неповнолітніх! І тільки б'ють на сполох????
    За таке треба КАРАТИ БАТЬКІВ НЕПОВНОЛІТНІХ! Не можуть навч
  • Наталія Олінська
    В мене питання до батьків неповнолітніх водіїв: Вам, що набридла власна дитина? Для чого купувати транспортний засіб, коли дитині 12-14 років. На мою думку транспортним засобом краще б керувала людина в віці 20-21 років так в США. Це б було справедливо. Тому, що 13 років і швидкість речі не сумісні. В мене була ситуація, коли діти на квадроциклах зі швидкістю 50 км/год. доказували, що їм було дозволено їздити в громадському місці відпочинку. На що було визнано патруль та штраф майданчик.
  • Наталия Зарудняк
    Як на мене питання не в ціні на водійські права, бо якщо батьки купують засіб то можуть і оплати навчання, питання в безпеці ваших дітей чи вони самі розуміють що таке керування такими засобами, і яка відповідальність,

keyboard_arrow_up