Три дні акції в урядовому кварталі не пройшли дарма – активісти «дотиснули» законопроекти про зміну правил розмитнення, буквально в останню годину пленарного засідання. Щоправда, документи проголосовані в першому читанні, а стати законом вони зможуть не раніше осені, коли Рада повернеться до роботи. І все ж, тоді це виглядало перемогою.
А ось тепер – не така вже й перемога, оскільки активісти висунули нові вимоги. Зрозуміло, що потрібно домагатися свого, але при цьому варто не перестаратися, щоб в принципі не втратити шанс відправити в історію екологічні вимоги і можливість розмитнювати автомобілі не за «драконівським» ставками.
Вже не вперше повторюється ланцюг подій: ДТП з великою кількістю жертв, гучні заяви від представників влади, а потім – тиша. До наступної новини про аварію, що забрала кілька життів.
Зараз, після п'ятниці, 20-го, ми знаходимося ще у фазі роздачі обіцянок, створення паперових планів і призначення винних. І вкотре сподіваємося, що крім цих, вже неабияк заїжджених методів, дорожню безпеку почнуть міняти по-справжньому, реальними діями, а не «місячниками», «спецопераціями» та обіцянками притиснути кожного, хто хоч на йоту відступить від Правил.
Поки в автопромі не станеться глобального прориву, при випуску чергової нової моделі ще не раз доведеться говорити: «головне всередині». Це як зі смартфонами – на вигляд всі схожі, а начинка і ціна, а разом з цим і можливості – різні.
Зовні гібридний Аутлендер 2019-го модельного року дуже нагадує «старий», а от хитра силова установка, яку можна підзаряджати, змінилася, як і принципи керування приводом і деякі характеристики. А ще ця машина вміє «ділитися» електрикою – до її бортової розетки можна підключити будь-який електроприлад, а від інвертора — цілий будинок.
Втім, краще облишимо таблиці характеристик: головне, як машина поводиться в русі, що ми і перевірили, провівши тест-драйв нового гібридного «Аутлендера».
Ось він момент, коли вже не потрібно розглядати шпигунські фотографії, зроблені з-за кущів тестового полігону, і будувати здогади що і як буде у нас. «Санта-Фе» в Україні: офіційно, власною персоною.
Доступні два двигуни: бензиновий 2,4 GDi та турбодизель об'ємом 2,2 літра. Ціна – від 999 400 гривень.
А ось з Хондою доведеться трошки почекати: продажі HR-V повинні стартувати тільки восени. Навряд чи нам варто очікувати інших моторів, крім бензинових, але коробок буде дві: 6-ступінчаста механіка та варіатор.
Що ще відомо про нову модель і як вона виглядатиме, можна дізнатися в рубриці «Автомобіль тижня».
Читайте також:
Нові правила розмитнення, п'яне божевілля та ТОП-10 машин світу. Огляд автоновин
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер