Міст, який почали відновлювати ще в березні 2017 року, досі не завершений. У березні вже цього року чиновники казали, що за планом реконструкція триватиме два роки, але роботи завершать уже цьогоріч. Містяни обурюються, що ремонтники не можуть працювати швидко та «розтягують роботу на роки».
Попри це — будівельники з компанії «МСУ-2» продовжують роботу. Проїзд 14 липня закритий, щоби вони могли залити шар бетону на проїжджій частині. Коли журналісти прийшли на місце свіжий бетон уже застигав на дорозі.
Зверху на мосту працювали до десяти людей: хтось лагодив арматуру до тротуару, інші — мили інструмент; а одна людина поливала бетон водою, а потім накривала тканиною.
— Це потрібно, щоби він краще застиг, — пояснював один із працівників.
А потім інший робітник, який представився Анатолієм, емоційно розповідав, що пішоходи постійно скаржаться на «ледачих» будівельників.
— От їдуть вони собі в тролейбусі й бачать, що людина сидить біля арматури. І потім кажуть — «Та ви нічого не робите!». А це наш робітник закручує прути між собою, робить сітку, яку потім заллють бетоном. Він же не може рачки стояти, щоби йому сонце напікло. Він справу робить, а люди цього не можуть зрозуміти, — казав чоловік.
Попри те, що рух мостом закритий, водії все ж намагаються проїхати. Найбільш нахабні — прибирають конуси та йдуть, не дивлячись ні на кого. Один із нахаб ледве не збив будівельника, коли той намагався зупинити машину.
А поки робітники працюють, ми йдемо до виконроба. Його на місці не було, але про те, що відбувається і про плани розповів заступник директора компанії «МСУ-2» Олександр Гула.
— Зараз робимо реконструкцію дороги другої половини проїзду по мосту. Ліва частина разом із тротуаром уже готова, нині — працюємо з правою. Сьогодні заклали біля 50–60 кубометрів бетону. Плануємо закінчити 21 липня проїжджу частину, — казав Гула. — З тротуаром доведеться більше працювати: там більше арматури, закладних деталей. Але маємо план — завершити його до 20 серпня.
Мостобудівельники розказали, що 21 липня, знову перекриють міст на добу.
— Внизу всі опорні конструкції — арки, колони, стійки — укріпили. Зараз там працює бригада, яка виправляє нерівності, відколи, шпаклює. Потім опори пофарбують.
Також Гула розповів, що в планах — повне перекриття руху на Київському мосту терміном на 14–15 днів.
— Перед тим, як стелити асфальт, ми маємо викласти шар гідроізоляції. Це масштабна робота, під час якої немає бути вібрації від проїжджаючого транспорту. Тому будемо просити перекривати рух, — сказав будівельник.
На питання, коли ж закінчать ремонт Київського мосту, чоловік відмовився відповідати. Бо, за його словами «на це має відповідати замовник». А замовником реконструкції шляхопроводу є міськрада.
Нагадаємо, з початку липня на Замостянській змінився рух транспорту й розпочали ремонт вулиці.
Подивіться наш відеорепортаж з закритого для транспорту Київського мосту:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
О-о-о,звичайно,гідроізоляція-це така штука,що на неї навіть пукнути не можна...
А рух перекриватимете,напевне для того,щоб люди не бачили,як ви "працюєте". Це й за "роботу" у віхидні вимагатимете подвійну з/п.
А що йому має сонце "напІкти"? Якщо стояти рачки,то напЕкти може лише дупу. Від цього буде лише користь-менше сидітиме. А Анатолію,схоже,напЕкло голову.
"А що там роблять?"
А там не роблять.