На Хмельницькому шосе залишилося тільки три “зебри”, де немає світлофорів;
Біля Лісопарку, біля “Пассажу” та на перехресті з вулицею Єрмака;
Там постійно стаються аварії;
Чи вирішать цю проблему?
Про необхідність встановлення світлофорів біля Лісопарку через високу аварійність написав у Facebook блогер та громадський активіст Віктор Перлов.
«На цьому переході тільки цього року один загиблий і двоє травмованих пішоходів, — пише Перлов. — І ситуація цілком передбачувана – суцільна пішохідна зона Проспект Космонавтів-Лісопарк з величезним пішоходопотоком перетинає швидкісну 4-смугову дорогу, шириною 14 метрів. Швидкість транспортного потоку вкрай висока, оскільки це довга прямолінійна ділянка без світлофорів на виїзд з міста: тут автівки їдуть 70-80 км/год вдень і значно швидше вночі».
Корисне посиланняАктуальні ціни на ВИС у Вінниці на Automoto.ua.
Також Віктор зауважує, що ситуація буде тільки погіршуватись з відкриттям 3-ї черги проспекту, коли з'являться нові пішоходи з району Вишенського озера.
За словами експерта, міській владі пропонували тимчасово встановити тут “лежачих поліцейських”, поки вирішується питання встановлення світлофора. Пропонувався також тимчасовий варіант облаштування острівців безпеки з пластикових дорожніх відбійників.
«Кого мають збити на цьому переході, аби питання вирішилось і він перестав нести небезпеку для городян?, — запитує Перлов. — Може когось з департаменту транспорту? Чи когось з депутатів? Чи може заступників міського голови? А може особисто міський голова має тут потрапити в ДТП, аби зрозуміти серйозність ситуації?».
Така ж ситуація склалася на “зебрі” через Хмельницьке шосе в районі вулиці Єрмака.
Ми запитали у Івана Юрченка, начальника підприємства, яке займається організацією руху у Вінниці, чому на цих переходах досі не встановили світлофори?
— У нас є три небезпечних переходи на Хмельницькому шосе, — говорить Іван Юрченко. — Це Космонавтів-Хмельницьке шосе, наступна “зебра”, там, де ринок. Третє: Хмельницьке шосе-вулиця Єрмака. Їх всіх поєднує те, що це три переходи, які залишилися нерегульованими на Хмельницькому шосе.
Юрченко каже, що він кілька разів виступав з пропозицією до міської ради встановити там світлофори на вимогу (з кнопками), але підтримки там не знайшов.
— Ми хочемо встановити на цих переходах такі світлофори, які б керувалися з одного центу. тобто це має бути один світлофорний об’єкт. Міська рада не каже, що пропозицію відкидає остаточно, але і не приймає.
Цікаво, а скільки коштує встановити світлофор? Питаємо про це Юрченка.
— Це у нас світлофорний об’єкт, споруда абсолютно індивідуальна, — каже він. — в залежності від усіх робіт, які треба виконати, щоб його поставити. У середньому, це близько 200 тисяч гривень.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
а тут рядышком статья об "кулях" возле банка. и в ней написано - дороги для автомобилей, тротуары - для пешеходов. только у нас почему-то что тротуары что дороги только для пешеходов.
а может давайте просто при строительстве придерживаться норм а не пиарится.
сделайте пешеходники как положено 300-350 метров между ними для магистральной улицы. хотите здесь пешеходный переход - уберите тот который в норматив не влазит.
а то опять же из соседней статьи - если водитель не может пройти 100 метров то он сволочь и паразит. а вот если пешеходу пройти 100 метров - о хосподи - он же пешеход. ему перейти надо здеся и сейчася.
А существующий нерегулируемый пешеходный переход на Лесопарке тоже затерли? До него кстати 180 метров.
Обрати внимание - я писал не против светофора и перехода. Я за то что-бы дороги были одинаково удобны как для водителя так и для пешехода.
а у нас так: пешеходу везде сделаем пешеходный переход - а водителю фиг а не удобство.
почитай - дуже цікаво. а тоді розказуй як будувати світлофори.