Капітальний ремонт трамвайних колій: роботи ведуться на ділянці біля Центрального мосту

- Через значну зношеність трамвайних шляхів, їх вперше за кілька десятків років взялися оновлювати. Щоправда, мова про незначний відрізок колій на Замості.
Після завершення масштабної реконструкції Батозької, де повністю замінили інфраструктуру під всі наявні у Вінниці види громадського транспорту, комунальники взялися за точкові ремонти колійного господарства.
Наприкінці весни ремонтували ділянку трамвайних шляхів між музеєм Михайла Коцюбинського та будівлею швейної компанії «Володарка». Наразі там можна бачити відновлене асфальтне покриття міжколійного та колійного простору.
Опісля ремонтники перемістилися на відрізок шляхів між вже згаданим музеєм та перехрестям Коцюбинського-Київська-Брацлавська. Тут повністю замінили зношені колії на нові. Попередній капітальний ремонт на цій ділянці проводили понад 40 років тому, що значно перевищує рекомендовану періодичність таких робіт.
У Вінницькій транспортній компанії, яка є замовником робіт, нам розповіли, що відкладати заміну колій вже не можна було, оскільки це могло призвести до сходження вагонів з рейок та інших аварійних ситуацій. Колії кладуть не за принципом «оксамитовий шлях», що добре зарекомендував себе на Замостянській та Батозькій, а шляхом простої заміни старих та нові. Це дозволяє значно економити.
Днями розпочався капітальний ремонт трамвайних колій у ще одному місці — на ділянці від Центрального мосту до площі Героїв Чорнобиля. Тут вже ведуть роботи із заміни старих колій на нові.
За словами технічного директора Вінницької транспортної компанії Володимира Дудка, у місті вистачає ділянок, що потребують уваги ремонтників, але за умов воєнного часу профінансувати роботи немає можливості.
На сайті Prozorro ми знайшли кілька тендерів, замовницею яких є «Вінницька транспортна компанія», і які пов'язані з ремонтами колійного господарства.
В одному з тендерів йдеться про закупівлю залізничного колійного інструмента із супутнім обладнанням для підбивки шпал під час заміни ланок колії. Вартість придбання шпалопідбивки, амортизаторів, кабельної розетки СС11 та кабельної арматури обійшлося місту у 87 тисяч гривень.
В іншому транспортники шукали для оренди екскаватор-навантажувач з водієм для виконання земельних робіт. Прокат обладнання вартує 49,9 тисячі гривень.
За послуги з часткового відновлення асфальтного покриття між колійного та колійного простору заплатять 1 мільйон 237 тисяч гривень.
Врешті, вартість самих рейок обійдеться місту в 1 мільйон 825 тисяч гривень.
Читайте також:
«Зараз катастрофічна ситуація з самокатами»: медики і поліція про травмування на двоколісних
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
три дні там затор з ранку і до вечора ...
1 уже есть(заодно посчитаете сколько их (25%)в чате)