Скільки «євроблях» ще очікує на розмитнення, ТОП-5 комерційних авто в Україні, чи скасують оцінку за «Шваке», найменший кросовер від Lexus та які авто з пробігом найчастіше купують в різних регіонах України.
«Євробляхи». Скільки їх залишилось насправді
Потиху наближається визначений законом день, з якого штрафи до 170 тисяч гривень та вилучення нерозмитнених автомобілів почнуть діяти на практиці. Здавалось, що все просто собі йтиме за календарем, адже на те, щоб розмитнити всі авто з «чужими» номерами, було майже 9 місяців. Аж ні – активісти вкотре підняли «проблему євроблях».
От ми і вирішили дізнатись, скільки насправді є нерозмитнених авто у реєстрі ДФС, а також провели власне дослідження, чи багато «єврономерів» очікують у чергах на митницях. Якщо описати результат кількома словами – всі, хто хотів і міг, вже розмитнили свої «бляхи» ще кілька місяців тому.
Топ-5 комерційних авто України. Що купували в липні?
Незважаючи на те, що надворі літо і бізнес мав би відпочивати, продажі комерційного транспорту зросли, ще й на цілих 14%, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найактивніше купували техніку Renault, трохи менше — Fiat, а на третій позиції білоруські вантажівки МАЗ. Також у першу п’ятірку лідерів продажів потрапили Peugeot та Ford.
«Шваке — геть»? Новий керівник митниці має намір змінити метод оцінки авто при розмитненні
Максим Нефьодов, який нещодавно очолив українську митницю, повідомив, що справді є необхідність напрацювати власну систему оцінки імпортованих транспортних засобів, без використання німецького каталогу Schwacke. Справа в тому, що на цю методику, яка застосовувалась останнім часом, надходило багато скарг від громадян, оскільки митники завищували реальну вартість автомобілів, що виливалось у сумарне збільшення витрат на розмитнення.
Проте відразу виникло питання: якщо будувати новий метод на накопичених статистичних даних, знову все прийде до того ж «Шваке», цінами з якого митниця керувалась. Тож доведеться шукати інший, геть новий спосіб, щоб держава не стягувала надмірних податків, а «гонщики», в свою чергу, не подавали «ламані інвойси» в яких вказані смішні цифри, значно нижчі від фактичних ринкових цін.
Автомобіль тижня: Lexus UX
Це авто – найкомпактніше і найдоступніше, принаймні серед сучасних продуктів Lexus. Щоб стати його власником, доведеться приготувати щонайменше 894 тис. грн. Ця «базова» версія матиме дволітровий атмосферний бензиновий двигун зі збільшеним ступенем стиснення потужністю 150 к.с., який розганятиме передньопривідного кросовера до першої сотні за 9,2 секунди. Також в автівці встановлена коробка-варіатор з механічною першою передачею. Будуть й інші версії комплектацій, з-поміж яких доволі цікава гібридна, теж з дволітровим бензиновим агрегатом, яка споживатиме всього 4,3 літра пального на сотню кілометрів шляху.
Проголосували гаманцем. Найпопулярніші вживані авто в областях України
Ринок автомобілів з пробігом цікавий не лише підвищенням активності у сегменті «свіжопригнаних», яких минулого місяця було більше 24 тисяч, а ще й тим, що вгадати лідера з продажів у конкретному регіоні з першого разу навряд чи вдасться.
Наприклад, у Вінницькій області першість отримав ВАЗ-2107, а у Одеській – Toyota Camry. Звісно, що у багатьох регіонах досі не втрачає популярності «народний» Daewoo Lanos, але і крім нього є області, де лідирували VW Passat, Opel Vectra чи Renault Megane.
Тисніть «читати більше» аби дізнатися, який автомобіль продавався найкраще саме у вашому регіоні!
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер