Як змінились смаки українців за рік, рейтинг авто, якими найбільше задоволені покупці, у скільки оцінили новий кросовер KIA Seltos, Volkswagen T-Roc офіційно в Україні, та які електромобілі найпопулярніші у Німеччині.
Рейтинг. Якими машинами найбільше задоволені клієнти?
Експерти агенції J.D. Power провели опитування американських автовласників, які користуються своїми машинами не більше трьох місяців з моменту покупки. В анкетах було по 90 питань з 10 категорій, починаючи від вражень щодо динаміки розгону до зручності використання інформаційно-розважальної системи.
В результаті вдалось визначити «рівень задоволеності» для кожного окремого бренду. Максимального значення, яке теоретично може бути на рівні 1000, не отримав ніхто. Середній бал склав 823, а щоб дізнатись скільки отримав кожен виробник – вашій увазі список із 32 автобрендів, який доступний після натиснення «читати більше».
Авторинок І півріччя 2019: Як за рік змінились смаки українців
Аналітичний центр AUTO.RIA опублікував черговий звіт про стан справ на українському авторинку. З нього можна дізнатись, які вживані та нові автомобілі мали найбільший попит, скільки і яких авто було продано загалом від початку року, автосалони яких брендів отримують найбільше дзвінків від потенційних покупців. А також всі дані можна порівняти з тими, що були зафіксовані за аналогічний період минулого року.
Модно, молодіжно. Kia розкрила кросовер за $16,5 тис.
KIA Seltos стане найменшим кросовером у модельній лінійці марки. За попередньою інформацією машину комплектуватимуть одним із трьох моторів: бензиновими 1,6-літровим з турбонаддувом потужністю 177 к.с. та 2-літровим 149-сильним атмосферним, і турбодизелем зі 134 «конячками» об’ємом 1,6 л.
Цікаво, що хоч машина найкомпактніша, а більшість виробників пропонує у цьому класі лише моноприводні варіанти, Seltos можна буде замовити з усіма ведучими. Коробки передач пропонуватимуть на вибір: 7-ступеневий «робот» з двома зчепленнями, автомат на 6 діапазонів або ж варіатор.
Ціну автомобіля оголосили на презентації в індійському Делі, однак це не значить що модель продаватиметься лише там – за кілька місяців вона повинна вийти на світовий ринок, а перші доставки замовникам заплановано здійснити на початку 2020-го року.
Автомобіль тижня. Volkswagen T-Roc
Кілька днів тому модель була офіційно представлена в Україні, тож є сенс перейти до практичних питань, поглянувши на неї очима покупця. У T-Roc салон, виконаний у стилі останніх моделей марки, з сенсорним дисплеєм посередині, який може бути з розміром діагоналі 6,5 або 8 дюймів. З новітньої електроніки – система контрою рядності, світлодіодні фари та багатофункціональне кермо.
У переліку додаткових опцій присутня система автоматичного екстреного гальмування «навчена» розпізнавати пішоходів, адаптивний круїз-контроль та керована електронікою підвіска. Сюди ж потрапила «віртуальна» панель приладів у вигляді дисплея, на якому можна обирати потрібні для показу елементи.
Що залишається безальтернативним – пара «двигун-коробка». Українським покупцям буде доступний лише півторалітровий TSI evo, з 7-ступеневим «роботом». Який, як запевняють представники Volkswagen, пройшов серйозне доопрацювання та позбавлений недоліків, які проявлялись на ранніх версіях цього агрегату.
Про ціни: в «базі» (версія Life), машина обійдеться від 635 495 гривень. Наступна, Style, пропонується за ціною від 688 917 грн, а «топова» Sport оцінена в 780 167 грн. Усі варіанти вже доступні для замовлення у дилерських салонах бренду.
Електромобілі. Що купують у Німеччині
З чого б це нас міг зацікавити німецький ринок електромобілів? Тим більше, що в Україні ситуація у цьому сегменті не змінюється кілька років: більш як 90% зареєстрованих вперше електрокарів вживані, найчастіше імпортовані з США, а домінуюча модель – Nissan Leaf.
Власне, тому й цікаво дослідити найбільший європейський авторинок, бо він геть відрізняється від нашого: у трійці лідерів з продажів Renault ZOE, Tesla Model 3 та BMW i3. Найпопулярнішому ж у нас «Ліфу» дісталась лише сьома сходинка. Також варто зазначити, що у німців переважно купують нові електроавто – купівельна спроможність населення та підтримка доступним кредитуванням дозволяє тамтешнім автолюбителям у значно меншій мірі звертати увагу на «беушку».
Отож, якщо в Україні з головними чинниками, які визначають активність на ринку (купівельна спроможність та кредитування) ситуація залишатиметься такою ж невтішною як є зараз, то за кілька років вживані електрокари з Німеччини попрямують до нас, можливо, навіть у більшій кількості, ніж з США, оскільки доставка обходитиметься значно дешевше та відбуватиметься швидше.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 13 від 27 березня 2024
Читати номер