Як тільки новий закон набуде чинності, що станеться після його офіційного оприлюднення, правила розмитнення легкових авто будуть іншими. Мито і ПДВ, звісно, залишаються в силі, а от акциз буде нараховуватися за формулою, а не братися з таблиці. Його розмір залежатиме від типу та об'єму двигуна, а також віку автомобіля. Відповідь на питання, яке виникає найчастіше «у скільки обійдеться розмитнення за новим законом», можна отримати самостійно – ми для цього створили спеціальний калькулятор.
Що ще важливо – скасовуються екостандарти «Євро» для вживаних автомобілів. Причому – для всіх, а не тільки для «разової амністії «євроблях». Тобто, пригнати і розмитнити стане можливо автомобіль будь-якого віку.
Попередній закон – своєрідний пряник, який влада надала громадянам. Нехай дехто і порахував цей пряник занадто твердим, але разом з ним буде і батіг. Тобто – набір обмежувальних заходів, який зведе можливість подальшої експлуатації «євроблях» нанівець.
Хто вирішить проігнорувати відведений час у 180 днів, повинен знати: далі будуть величезні штрафи, до 170 000 грн, і навіть конфіскація автомобілів. Поліція почне перевіряти всі машини з «чужими» номерами. Схеми з «верблюдами», «майже легально на рік» та їм подібні будуть закриті. До речі, хто з «євробляховодів» погодиться розмитнити свою машину, протягом 90 днів зможе скористатися 50% знижкою на акциз.
У минулому місяці першу реєстрацію пройшли 11 800 автомобілів з пробігом, а їх загальна частка на ринку склала 62%. Від початку року кількість «свіжопригнаних» досягла майже 84 тисяч. Найбільшою популярністю у «гонщиків» користуються автомобілі марок Volkswagen, Renault, Skoda. А якщо говорити про найпопулярнішу модель – це Renault Megane, їх ввезли найбільше.
Сегмент вживаних авто, зі зрозумілих причин, в Україні лідирує і постійно збільшується. Але разом із цим спостерігається зростання і в секторі нових комерційних автомобілів. Їх продажі в жовтні зросли на 10% порівняно з показником минулого року, а якщо порівняти періоди з січня по жовтень, зростання склало 13%. У трійці провідних брендів - Renault, Fiat і Citroen.
На сьогодні вистачить формул акцизу і чужих покупок. Давайте познайомимося з бюджетним, але добротним седаном Renault Logan, який побував у нас на тест-драйві. Наявність нового трициліндрового двигуна, та ще й без турбіни, змусило нас трохи похвилюватися. Що, після перших кілометрів шляху, виявилося марним – мотор досить жвавий і тяговитий, хоч і шумить на високих обертах. Разом із цим витрати бензину залишились в межах розумного, а механізм перемикання передач став зручним і передбачуваним. Ціна нового «Логана» в автосалонах стартує з позначки в 305 тисяч гривень.
Заходьте на AUTO.RIA частіше – цього тижня у нас буде ще більше цікавих новин!
Читайте також:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер