Ось перші аварії з патрульними у 2017-му році: 6 січня 2017-го, о 17:21, патрульний Сергій Вейт їхав вулицею Юківка, що неподалік лікарні імені Ющенка. Був не надто уважний і в'їхав у бордюр. Пошкодив службову машину. У суді вину визнав. Отримав штраф 340 гривень за скоєння аварії.
Через два дні, 8 січня, поліцейський Олександр Охмуш за кермом «Toyota Prius» їхав на виклик. Увімкнув проблискові маячки, сирену - так пояснив у суді. Сказав, що усі водії, які у той час проїжджали перехрестя Брацлавська - Замостянська, дали дорогу службовій машині. І тільки водій Віктор Нежура (за кермом авто якого бренду він був нам, на жаль, не відомо) не пропустив поліцейських. Одразу після аварії протокол склали на поліцейського.
Корисне посиланняАктуальні пропозиції купити Toyota Prius від 4200$ на Automoto.ua.
Суддя закрив адмінсправу через відсутність у діях Охмуша складу порушення.
— Поліцейські потрапляли в аварії з різних причин, — каже прес-секретар патрульної поліції Вінницької області Тетяна Фіщук. — Наприклад, при переслідуванні зловмисників, поспішаючи на важливий виклик, внаслідок несприятливих погодніх умов, тощо.
Ось ще деякі ДТП за участі “Пріусів”, про які ми писали.
15 червня на розі Театральної та Магістратської службове авто зіштовхнулося з «Фольксвагеном». Патрульна Альона Вотякова розповіла як сталася аварія.
— Я їхала прямо, з боку Першотравневої (нині Магістратська — авт.) на «зелене» світло. Водій «Фольксвагену» мав мене пропустити, оскільки я їхала по головній дорозі, — розповіла вона.
Водій «Фольксвагена» відмовився розмовляти з журналістом.
— Хто ви? Журналіст? Ні, не даємо коментарів, ноу коментс, — сказав водій та його представники, що ймовірно були страховиками.
Уночі, 20 жовтня, на Хмельницькому шосе водій Renault Logan їздив п'яним, про що поліцію повідомили по "102". Після переслідування, вже на вулиці Блока, патрульні заблокували машину порушника. Водій вибіг з салону і почав тікати. Його автомобіль почав котитися і зіткнувся з патрульним авто.
Читайте також:
29 жовтня, на Київській, патрульний «Пріус» потрапив у аварію з автобусом. У поліції пояснили, що це «Еталон» задом наїхав на службове авто.
За інформацією прес-служби патрульної поліції Вінниці, автобус почав котитися назад, де і зіткнувся зі службовою машиною. У ДТП ніхто не постраждав. «Водій автобуса не вжив заходів для уникнення самовільного руху ТЗ і скоїв наїзд на припаркований службовий автомобіль», — так розповідають про аварію поліцейські.
Ще одна аварія сталася 8 листопада. Місце: перехрестя вулиць Келецької та Данила Галицького. Як повідомляє прес-служба патрульної поліції Вінниці, У ДТП, на щастя, ніхто не постраждав. В Управлінні розповіли, що бусик "Опель" не надав перевагу у русі патрульному авто, який завершував проїзд перехрестя. На водія Опеля, а також на патрульного, склали протоколи за статтею 124 Адміністративного кодексу (порушення правил дорожнього руху, яке призвело до аварії).
Учасники вінницького "Дорожнього контролю" написали у Facebook, що на місці ДТП був свідок, який стверджує: патрульне авто рухалося на червоне світло. І без увімкнених проблискових маячків. Закликали патрульних опублікувати відео аварії, щоб дізнатися правду. Але відео так і не з’явилося.
Усього за 2017-й рік сталося 16 аварій за участі вінницьких патрульних. У п’яти з них винними визнали водіїв приватних авто, п’яти — поліцейських. Ще шість ДТП суд не розглянув.
Станом на 25 січня (тоді ми подавали запит) через пошкодження після ДТП патрульні не використовували п’ять “Пріусів”.
Згідно даних системи “Prozorro”, востаннє тендер на ремонт вінницьких патрульних авто уклали 24 листопада 2017-го. 31 січня дія договору закінчилася. Новий наразі ще не укладений.
Тоді поліцейські замовили у фірми “Оксимфест”, зокрема, 150 шиномонтажних послуг. Це 37 авто та ще два колеса.
Варто зазначити, що зараз у користуванні вінницьких патрульних знаходяться 39 машин: Toyota Prius — 32, Skoda Octavia — 2, Volkswagen Passat — 2, Hyundai Sonata — 3.
Показова аварія сталася 25 січня під Старогородським мостом. Патрульне авто на зустрічній смузі зіткнулося з мікроавтобусом.
— На патрульного зараз складають відповідний протокол. По даному факту буде проведено службове розслідування, — розповіла прес-секретар патрульної поліції нашої області Тетяна Фіщук.
Активісти вінницького "Дорожнього контролю", які були на місці події, виклали у мережу фото, на яких видно, що службовий автомобіль їздив на "лисій" гумі. Через те, що тоді на вулиці було холодно, ймовірно, авто занесло, тому воно і опинилося на зустрічній смузі. А там вже зітнулося з бусиком.
"Така ситуація з гумою в патрульній поліції не поодинока," — пише у Facebook лідер "ДК Вінниця" Володимир Затайдух ."Нами було зафіксовані більше 10-ти випадків, коли патрульні нехтують безпекою громадян, виїжджаючи на такій гумі".
Що кажуть правила дорожнього руху?
Згідно пунктам 31.4 та 31.4.5, забороняється їздити на легковому авто, якщо його шини, зокрема:
мають залишкову висоту малюнка протектора менше 1,6 мм;
шини мають місцеві пошкодження (порізи, розриви тощо), що оголюють корд, а також розшарування каркаса, відшарування протектора і боковини;
на одну вісь авто встановлено діагональні шини разом з радіальними, ошиповані і неошиповані, морозостійкі і неморозостійкі, шини різних розмірів чи конструкцій, а також шини різних моделей з різними малюнками протектора для легкових автомобілів;
на передню вісь транспортного засобу встановлено радіальні шини, а на іншу (інші) — діагональні;
Журналіст приїхав до Управління, що на Ботанічній і подивився, чи справді більшість поліцейських машин “не перевзули”.
Подивилися з десяток машин. Кілька з них приїхали на територію за нашої присутності, кілька поїхали на патрулювання. Загалом, проблем з “взуттям” для службових машин ми не побачили. Фото можете подивитися нижче:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
16. Проїзд перехресть
16.1
Перехрестя, де черговість проїзду визначається сигналами світлофора чи регулювальника, вважається регульованим. На такому перехресті знаки пріоритету не діють.
У разі вимкнення світлофора або його роботи в режимі миготіння сигналу жовтого кольору та відсутності регулювальника перехрестя вважається нерегульованим і водії повинні керуватись правилами проїзду нерегульованих перехресть та установленими на перехресті знаками пріоритету відповідними дорожніми знаками (нові зміни від 15.11.2017).
По сабжу. Если бы у меня кто монеткой протектор шины мерил - то монетку потом бы с попы долго выковыривал.
Что копы, что актиХвисты.