Протягом 18-ти років на початку грудня Медіа Корпорація «RІА» збирає підприємців Вінниці під одним дахом, щоб у дружній атмосфері нагородити кращих з них. Цей рік не став винятком, і ввечері 10 грудня представники шістдесяти компаній повернулися додому зі своїми «Золотими Ніками», символом перемоги у «Народному Бренді»
Впродовж жовтня-листопада на сайті brand.top20.ua точилася запекла боротьба за лідерські позиції у голосуванні. Рекордні 19 тисяч людей, які взяли у ньому участь, обирали кращих, на їхню думку, підприємців міста. Серед майже трьох тисяч компаній, вінничани обрали 180 переможців, а Медіа Корпорація «RІА» нагородила їх почесними відзнаками.
Церемонія нагородження проходила у ресторані Mont Blanc, де на кожному квадратному метрі було по кілька успішних підприємців. Серед них представники великих і малих бізнесів, переможці конкурсу різних років, люди, які тільки планують відкривати свою справу, і ті, кому просто було цікаво дізнатися, хто отримав найбільшу довіру і прихильність вінничан.
Церемонія нагородження тривала кілька годин. За цей час присутні не тільки дізналися імена переможців у шести десятках номінацій, але й встигли обзавестися корисними контактами, посміятися з жартів зіркового ведучого вечора Костянтина Грубича та взяти участь у різних розіграшах. Одним щастило отримувати приємні сертифікати від партнерів заходу, інші вигравали планшети та iPad, а головним призом вечора став золотий ланцюжок від генерального спонсора заходу — ювелірної мережі магазинів B2B Jewelry.
Генеральним спонсором заходу стала мережа ювелірних магазинів B2B Jewelry. Її представник Євген Зубковський говорить, що конкурс є чудовою можливістю зібрати представників кращих компаній Вінниці в одному місці, де вони можуть між собою познайомитися і запартнеритися: «Народний Бренд» є важливим для кожної компанії, тому що переможця у цьому конкурсі визначають саме клієнти. А клієнти для будь-якої компанії є тим, заради чого варто працювати».
Креативна директорка діджитал агентства повного циклу Dedey Digital Анетта Дедей сказала, що знаходитися на «Народному Бренді» вже є перемогою: «А перемога для багатьох бізнесів дуже важлива. Визнання — це любов клієнтів».
Під час отримання нагороди, засновник компанії iPeople Станіслав Степчук, подякував своїй команді за перше місце, а організаторам за чудове свято.
Ведучий вечора Костянтин Грубич: «Конкурс чітко організований. Це солідний рівень. Я бачу, що тут все зроблено від душі. Подумали не тільки про те, щоб відзначити кращих підприємців, але й простих людей, серед яких розіграли круті призи».
Генеральний директор RIA Медіа Олег Горобець до переможців конкурсу: «Це свято є безумовною перемогою кожного з вас. Але мені здається, що це не є вершиною, на якій потрібно зупинятися. Це тільки початок шляху. І я хочу побажати, щоб ви на цьому шляху отримали багато користі, задоволення і близьких людей для себе».
«Понад 2700 вінничан віддали свої голоси на аптеку «Конекс» — це зробило її абсолютними переможцями у своїй номінації: «Перемога для нас — це визнання. Це один з найважливіших чинників нашого успіху», — говорить маркетолог «Конекса» Олександр Рудик.
Суші-бару Yama три роки. І стільки ж часу вони стають переможцями конкурсу у своїй номінації. Директори закладу В’ячеслав Мигалик та Іван Горобець: «Ми постійно намагаємося піднімати рівень нашого сервісу. І ця нагорода означає, що наші клієнти це відчувають».
Музичний супровід вечора забезпечили учасники гурту Duo Deluxe. Гармонійне поєднання сильного жіночого голосу та електронної перкусії не залишили нікого з гостей байдужими.
Такий вигляд мають шістдесят «Золотих Нік». Цього вечора кожна з них знайшла свого щасливого власника.
Одне з сотень селфі вечора. У ресторані обладнали кілька фотолокацій, тому проблем з вибором вдалих місць ні в кого не виникало.
Генеральні спонсори B2B Jewelry розіграли серед усіх переможців «Народного Бренду» золотий ланцюжок за десять тисяч гривень. Отримати його пощастило представниці медичного центру «Вінінтермед».
Переможці, організатори і ведучі. Фото на приємну згадку про «Народний Бренд 2019».