Як пройшла церемонія нагородження «Народного Бренду 2019»

Як пройшла церемонія нагородження «Народного Бренду 2019»
Ведуча «Народного Бренду» Ольга Сольвар
  • Протягом 18-ти років на початку грудня Медіа Корпорація «RІА» збирає підприємців Вінниці під одним дахом, щоб у дружній атмосфері нагородити кращих з них. Цей рік не став винятком, і ввечері 10 грудня представники шістдесяти компаній повернулися додому зі своїми «Золотими Ніками», символом перемоги у «Народному Бренді»

Впродовж жовтня-листопада на сайті brand.top20.ua точилася запекла боротьба за лідерські позиції у голосуванні. Рекордні 19 тисяч людей, які взяли у ньому участь, обирали кращих, на їхню думку, підприємців міста. Серед майже трьох тисяч компаній, вінничани обрали 180 переможців, а Медіа Корпорація «RІА» нагородила їх почесними відзнаками. 

Церемонія нагородження проходила у ресторані Mont Blanc, де на кожному квадратному метрі було по кілька успішних підприємців. Серед них представники великих і малих бізнесів, переможці конкурсу різних років, люди, які тільки планують відкривати свою справу, і ті, кому просто було цікаво дізнатися, хто отримав найбільшу довіру і прихильність вінничан. 

Церемонія нагородження тривала кілька годин. За цей час присутні не тільки дізналися імена переможців у шести десятках номінацій, але й встигли обзавестися корисними контактами, посміятися з жартів зіркового ведучого вечора Костянтина Грубича та взяти участь у різних розіграшах. Одним щастило отримувати приємні сертифікати від партнерів заходу, інші вигравали планшети та iPad, а головним призом вечора став золотий ланцюжок від генерального спонсора заходу — ювелірної мережі магазинів B2B Jewelry.

Генеральним спонсором заходу стала мережа ювелірних магазинів B2B Jewelry. Її представник Євген Зубковський говорить, що конкурс є чудовою можливістю зібрати представників кращих компаній Вінниці в одному місці, де вони можуть між собою познайомитися і запартнеритися: «Народний Бренд» є важливим для кожної компанії, тому що переможця у цьому конкурсі визначають саме клієнти. А клієнти для будь-якої компанії є тим, заради чого варто працювати».

Креативна директорка діджитал агентства повного циклу Dedey Digital Анетта Дедей сказала, що знаходитися на «Народному Бренді» вже є перемогою: «А перемога для багатьох бізнесів дуже важлива. Визнання — це любов клієнтів».

Під час отримання нагороди, засновник компанії iPeople Станіслав Степчук, подякував своїй команді за перше місце, а організаторам за чудове свято.

Ведучий вечора Костянтин Грубич: «Конкурс чітко організований. Це солідний рівень. Я бачу, що тут все зроблено від душі. Подумали не тільки про те, щоб відзначити кращих підприємців, але й простих людей, серед яких розіграли круті призи».

Генеральний директор RIA Медіа Олег Горобець до переможців конкурсу: «Це свято є безумовною перемогою кожного з вас. Але мені здається, що це не є вершиною, на якій потрібно зупинятися. Це тільки початок шляху. І я хочу побажати, щоб ви на цьому шляху отримали багато користі, задоволення і близьких людей для себе».

Музичний супровід вечора забезпечили учасники гурту Duo Deluxe. Гармонійне поєднання сильного жіночого голосу та електронної перкусії не залишили нікого з гостей байдужими.

Одне з сотень селфі вечора. У ресторані обладнали кілька фотолокацій, тому проблем з вибором вдалих місць ні в кого не виникало.

Генеральні спонсори B2B Jewelry розіграли серед усіх переможців «Народного Бренду» золотий ланцюжок за десять тисяч гривень. Отримати його пощастило представниці медичного центру «Вінінтермед».

Переможці, організатори і ведучі. Фото на приємну згадку про «Народний Бренд 2019».

Більше фото з «Народного Бренду» дивіться ТУТ

Коментарі (2)
  • Джек
    ой не смешите людей
  • Наталія
    що перемогла компанія В2В jewelry це справедливо і круто 👌адже це справді народний проект

keyboard_arrow_up