Наступного вівторка, 10 грудня, в урочистій обстановці усі переможці конкурсу «Народний бренд 2019» отримають свої заслужені нагороди.
Усю народно-брендову компанію прийматиме ресторан «Мон блан». Гарний настрій створюватиме відомий ведучий Костянтин Грубич, автор програм «Смачна країна», «Знак якості» та багатьох інших.
— Це дуже важливий захід для вінничан. Якщо люди чимось займаються, то краще, коли ці їхні справи потрібні ще комусь, окрім творців. Особливо цікавий результат зусиль, якщо плодами твоєї праці користуються найближчі — родичі, сусіди, односельці. Приємно і круто, коли твій продукт знаходить відгук і стає потрібним людям, яким ти можеш зазирнути в очі, — каже Костянтин Грубич.
За його словами, саме у комунікації між виробниками і споживачами й криється головна цінність акцій на кшталт «Народний бренд».
— Класно, коли Вінниця знатиме своїх героїв в обличчя, вшановуватиме тих людей, які найкраще спекли хліб, зшили сукню чи оформили вітрину. Видів діяльності багато, але визнання потребує кожен у своїй сфері, — зазначає експерт «Знака якості». — Я хочу потиснути руку і сказати добре слово кращим подолянам, які роблять життя своїх земляків комфортнішим, легшим і цікавішим.
На святі ми зустрінемося з вінницькими бізнесменами, які вже декілька років поспіль отримують Золоту Ніку від RIA. Також привітаємо й нових представників бізнесу. Один з партнерів нашого свята, молода студія дизайну одягу Arina Zak.
— Важливо, щоб мрії втілювалися в життя. Моя мрія — робити світ кращим. Я вдячна долі, що можу це робити, — каже дизайнер Карина Юзвак. — У нашій студії працюють гарні фахівці, які не просто шиють одяг, а допомагають людям знайти свій образ. Сподіваюся, що на святкуванні «Народного бренду» гості оцінять, створені нами луки.
На святі вітатимуть не тільки успішних підприємців та майстрів своєї справи. Адже вінничани, які обирали «Народний бренд», поширювали у соцмережах та просто розповідали своїм друзям про конкурс, теж заслуговують на увагу. Для них ми підготували сюрпризи та подарунки.
Тому якщо ви брали участь у голосуванні, будьте напоготові увечері 10 грудня та не відходьте від своїх мобілок. Ми обиратимемо щасливого учасника та розіграємо планшети. Якщо ми додзвонимось до вас — один із планшетів дістанеться вам.
За 18 років існування конкурс «Народний бренд», відповідаючи потребам часу, поступово перенісся з газети в онлайн. Щоб проголосувати в конкурсі «Народний бренд», на початку 2000-х років люди купували газету RIA, в якій розміщувалася анкета. Її вирізали, заповнювали ручкою і приносили в офіс корпорації. Там в обмін на неї читачам вручали квиток на Шоу RIA.
Усього у 2002 році було близько 30 номінацій і 500 заповнених читачами анкет. Головна подія — церемонія нагородження переможців, проходила у клубі «Курсаль».
Акція мала успіх, а її престижність люди відчули вже наступного року. Кожний бізнесмен міста почав прагнути до народного визнання. Конкуренція серед торгових марок і підприємств була великою. Тому траплялося й таке, що заради перемоги вдавалися до махінацій.
— Колись принесли цілу стопку анкет, заповнених рукою з одним і тим же почерком, — згадує медіаконсультант RIA Тетяна Стрикун. — Їх було близько 100. Звичайно, що ми не зарахували такі «вкидання», адже було очевидним, що це дискредитація конкурсу.
Щоб уникнути ознак нездорової конкуренції, зробити конкурс більш надійним, захищеним та позбавитися рутинної роботи з підрахунками голосів, у 2006 році його перевели в онлайн — паралельно з «газетним» варіантом.
На сайті новин 20minut у розділі «Народний бренд» кожний користувач інтернету міг підтримати свого виробника. А в 2013 році і взагалі створили окремий сайт відгуків ТОПtop20.ua, де й по сьогоднішній день йде голосування в розділі brand.top20.ua.
Звісно, ми дбаємо про чесність голосів, тому й запровадили реєстрацію на сайті через Facebook або Instagram. Крім того, усі зареєстровані сторінки співробітники RIA перевіряли вручну. Правилами конкурсу зазначено, що акаунти, з яких голосують, не повинні бути щойно створеними. Перевіряють це активністю сторінки, наявністю друзів і дописів на на ній. У цьому році виявили кілька сот «недобросовісних» голосів, які анулювали. Тож усі номінанти отримали тільки чесні голоси.
Результати голосування за «Народний бренд 2019» знайдете за цим посиланням.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 17 квітня 2024
Читати номер