Ukrainian Gambling Council представила результати другого незалежного соціологічного дослідження (новини компаній)

З моменту легалізації українського гемблінгу минуло вже два роки. Ukrainian Gambling Council систематично моніторит ставлення українських громадян до сучасної гральної індустрії. Так, соціологічне дослідження “Ставлення українців до гемблінгу” проводилося напередодні війни й продемонструвало досить цікаві результати, про які читайте далі.
Експериментальне соціологічне дослідження “Ставлення українців до гемблінгу” здійснила дослідницька агенція Info Sapience у лютому цього року, фактично – напередодні початку повномасштабної війни. Саме ці обставини унеможливили повноцінну публічну презентацію дослідження й розтягли в часі процес обробки одержаних даних. Як наслідок, презентувати результати цього соціологічного опитування ми маємо змогу лише зараз.
Результати опитування “Ставлення українців до гемблінгу”
Проводилося воно в період з 2 по 22 лютого 2022 року та засвідчило такі ключові моменти:
-
Українці як були, так і здебільшого залишилися неазартною нацією: 92,8% повідомили, що не грали на гроші протягом останнього року. Лише 8,2% опитаних виявили бажання колись у майбутньому зіграти в одну з азартних ігор – якраз для таких потенційно зацікавлених гравців передбачені фріспіни казино, які дозволяють безпечно для себе зрозуміти суть гри. Тобто, чітка тенденція неазартності українського соціуму зберігається (так, у жовтні 2021 року тільки 7,2% українських громадян воліли б випробувати себе в азартних іграх).
-
Щодо відсоткового розподілу ставок, то зробити їх у букмекерів бажають 4,6% опитаних, у казино – 3,8% респондентів, в онлайн-казино – 3,3%, у гральних автоматах – так само 3,3%, у інтернет-покері на гроші – 3,2% учасників опитування. Якщо гравець лише початківець, йому корисно ознайомитись із рейтингом українських казино на ua1.com.ua.
-
Наземний гемблінг своїм пріоритетним клієнтом визначає іноземного туриста, свідченням чого є ще один результат опитування: лише 5,4% українців дізналися про відкриття у своєму районі легальних гральних закладів, казино, залів з автоматами тощо. Це надзвичайно низький відсоток поінформованості (якщо враховувати, що головною метою організаторів азартних ігор є отримання більш-менш значного прибутку).
-
Досить ефективним є регулювання гемблінг-індустрії з боку держави. Однією з важливих вимог є інформування про способи безпечної азартної гри від організаторів бізнесу. Понад 30% опитаних знають/чули про державні механізми захисту від ігрової залежності (лудоманії). Можна констатувати, що обізнаність громадян про захисні алгоритми більш ніж утричі перевищує власне бажання зіграти.
Досить цікавими, вважаємо, будуть наступні соціологічні опитування щодо сприйняття громадянами гемблінг-індустрії – в умовах війни та післявоєнного відродження.