Aromateque відкрив перший магазин у Вінниці: новий простір нішевої парфумерії та косметики в ТРЦ Sky Park (новини компаній)
- Найбільша мережа нішевої парфумерії та косметики Aromateque відтепер у Вінниці. Це 17-й магазин в Україні та перший офіційний простір Aromateque у регіоні.
Розташований на першому поверсі в ТРЦ Sky Park, новий магазин Aromateque оформлений у фірмовій естетиці бренду, що підкреслює головне — аромати та мистецтво взаємодії з ними. У просторі представлено колекцію світових нішевих брендів, серед яких: Kilian Paris, Maison Francis Kurkdjian, Marc-Antoine Barrois, Ex Nihilo, Liquides Imaginaires та інші ексклюзивні бренди, доступні лише в Aromateque.

Новий магазин продовжує концепцію Aromateque, у якій аромат та ритуали краси поєднується з сучасним мистецтвом: у вінницькій локації представлені дві скульптури української мисткині Єлізавети Портнової — «Астроїд» та «Киремаке».
«Aromateque — це не просто місце, де обирають аромати, а простір, що пробуджує емоції та відкриває нові сенси. Ми прагнемо, щоб кожен гість занурився у світ нішевої парфумерії та краси, де кожен аромат — це історія, а кожен візит — особливий досвід. В Sky Park ми бачимо можливість розширити цю філософію і стати ближчими до тих, хто шукає щось більше, ніж просто покупки» — зазначає Павло Мартинов, CEO Aromateque.

У день святкового відкриття — 21 листопада на гостей чекатимуть:
- подарункові бокси першим 100 клієнтам;
- розіграш сертифікату на 10 000 грн;
- діджей-сет та частування.
Про Aromateque
Aromateque — це не просто магазин, а концептуальний простір, де аромати поєднуються з мистецтвом, а кожен флакон — це частина унікального досвіду. Бренд з особливою увагою формує свою колекцію, будучи ексклюзивним дистрибʼютором більш ніж 80 світових брендів, серед яких не лише нішеві парфумерні будинки, а й культові люксові бренди та революційні новинки у світі декоративної та доглядової косметики, деякі з яких можна знайти виключно в Aromateque.
Магазини нагадують арт-простори, де поєднуються вишукані аромати та мистецькі експонати з особистої колекції CEO компанії Павла Мартинова. Це одне з найважливіших зібрань сучасного українського мистецтва, що формує особливу атмосферу кожної локації. Так Aromateque поєднує дві стихії — аромат і мистецтво, створюючи простір, у якому хочеться залишитися довше.