Вишеньку роблять привабливішою для туристів. У мікрорайоні встановили шість нових навігаційних табличок. Вони обладнані NFC мітками, QR-кодами, шрифтом Брайля та розповідають про туристичні принади Вишеньки. Місту новинка обійшлась у 38 тисяч гривень
Інформаційні таблички встановили в шести найпопулярніших туристичних точках: біля музею-садиби Пирогова, церкви-некрополю Пирогова, фонтану «Сонячна система», парку Дружби народів, площі Костянтина Могилка, Лісопарку та телевежі.
Сьогодні, 16 жовтня, фахівці департаменту маркетингу міста та туризму показали та розповіли, як працюють нові навігаційні таблички.
- Це не просто туристична табличка, вона містить в собі QR-код та NFC-модуль, який дозволяє додатково зчитувати інформацію. Текст на табличці достатньо компактний, а більш розгорнуту інформацію можна прочитати на сайті. У Вінниці ми відкриваємо перших шість тестових табличок, це один із етапів пілотного проекту «Вишенька на турі». Ми хочемо показати, що ще може бути цікавим у місті крім історичного центру та фонтану, це продовження перебування туристів у місті, - розповідає в.о. директора департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені.
Таблички для Вінниці розробляла креативна компанія «Moreinfo». На сьогодні в Україні вони вже встановили подібну навігацію у 15 містах на понад 500 об’єктах. Вартість проекту для Вінниці коштувала 38 тисяч гривень. Вартість однієї таблички – 100 -150 доларів.
У загальну вартість проекту також входила закупка кількох залізних стел. Одна з яких встановлена при входу у парк Дружби народів.
- Вінниця настільки швидко розвивається в туристичному плані за останній час, що я скажу зараз правду, для нас стояло завдання запуститись у Вінниці в цьому році, - розповідає керівник «Moreinfo» Михайло Дьомчин. - На початку грудня, коли проходив форум в Тернополі, там була Галина Малець (колишня очільниця департаменту маркетингу та туризму). Ми коли побачили та почули її доповідь про те, які зміни проходять у Вінниці, ми зрозуміли, що нам терміново потрібно туди.
У своєму дизайні таблички мають елементи вінницького брендингу. Вони виготовлені з алюмінієвого композиту, тому їх досить важко пошкодити. Крім того, таблички на гарантії.
З допомогою QR-коду з таблички можна потрапити на сайт, де розміщена інформація про те чи інше місце, або скористатись аудіогідом.
За словами керівника проекту, фахівця департаменту маркетингу міста та туризму Владислава Головащенко, коли проект тільки починався, учасники навіть не здогадувались, що у мікрорайоні буде знайдено стільки цікавих місць.
- Була велика дилема, тому що достойних об’єктів уваги було багато, - розповідає Владислав Головащенко. - Взагалі, Вінниці є що показати, вінничанам є що показати, у нас є що самим ще побачити, тому що я сам, будучи корінним вінничанином кожного дня знаходжу щось нове.
Випробувати нову навігацію запросили фокус-групу, до якої увійшли студенти, іноземці та особи із вадами зору. Вінничанка Оксана Войтко читала за допомогою шрифта Брайля.
– Багато хто вважає, що шрифт Брайля вже відмирає завдяки сучасним технологіям через які можна все послухати, - розповідає Оксана Войтко. - Навіть для того, щоб він не пішов в минуле ці таблички будуть змушувати інклюзивну освіту дотримуватись всіх вимог і вивчати шрифт Брайля.
За словами Олександра Вешелені, цьогоріч екскурсійні таблички працюватимуть у тестовому режимі. Якщо вони користуватимуться попитом – екскурсійні таблички встановлять на інших туристичних об’єктах мікрорайону.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 18 від 30 квітня 2025
Читати номер
Не "місту",а платникам податків.