У Тернопільській області Служба автомобільних доріг спільно з Укртрансбезпекою та поліцією зафіксувала кричуще нехтування законом. Там було затримано автомобіль MAN, вантаж якого утричі більший допустимої норми. Ця вантажівка проїжджала і через Вінницю.
Нагадаємо, дана вантажівка була помічена під Вінницею 5 грудня. Ми тоді писали, що на околиці міста стояла вантажівка, яка перевозила велику чорну цистерну. Під одним із рекламних щитів їй не вдалося проїхати.
Багатьох вінничан це обурило. У коментарях до матеріалу запитували чому авто стоїть на зустрічній та без супроводу поліції. Дехто висунув припущення, що це радіоактивний вантаж.
— По цьому все норм, ніякої проблеми там немає. Вантаж з трудом проходив, але пройшов. Наші супроводжують, — тоді зауважила нашому журналісту прес-секретар патрульної поліції Тетяна Фіщук.
Однак, тернополяни зовсім по іншому відреагували на порушення.
— У Підволочиську було затримано автомобіль MAN, котрий належить перевізнику ТзОВ «Укртрансальянс», вага якого 135 тонн. Це більш ніж утричі більше допустимої норми. Остання, нагадаємо, становить 40 тонн. Водій відмовився виконувати законне прохання служб заїхати на пересувний ваговий комплекс. Вагу автомобіля вирахували після проведення документального контролю: додали вагу автомобіля, причепа та вантажу, — зазначають у Службі автомобільних доріг у Тернопільській області.
Транспортний засіб рухався з Іллічівська до Івано-Франківська. На перевізника був накладний штраф, який вимірюватиметься у євро.
Маршрут автомобіль пройшов чималий - більше 600 кілометрів.
Начальник Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Богдан Юлик зазначає, що більшість доріг їх регіону побудовані в 70 – 80 роки минулого століття і тоді ніхто не міг врахувати вплив таких машин на дороги. Нині ж вони завдають великої шкоди - під тиском на покритті утворюються напливи, які згодом стають вибоїнами.
— Недобросовісні перевізники погіршують і без того непросту ситуацію, порушуючи експлуатаційні норми. В гонитві за особистою вигодою вони перевантажують великотоннажні автомобілі, завдаючи величезних збитків мережі доріг, - додає Юлик.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
Штраф не може бути в євро. Є офіційні ставки на перевезення вантажів, які перевищують норми Вони, згідно європейської директиви і постанови КМУ №879 встановлюються в євро.
Штраф же встановлюється в гривнях, це якщо перевізник не оплатив не оплатив ставку за перевищення.
Але дивлячись на кількість осей і коліс, можу припустити, що там ніякого перевищення немає і тиск одного колеса на дорогу вписується в норму.
До того ж раніше працював на підприємстві, звідки важковантажну продукцію вивозили багато АТП, а це десятки фур щодня. Там перегрузи були на 30% і перед тим все вирішувалося в кабінетах укртрансбезпеки і му,орів.
Тому ця показуха для ЗМІ мус,рів і прочих шкідливих чиновників, бо їм не занесли "конверт" дуже смішить. В Україні 99% перевізнків вантажів їздять в перегрузом і всі заносять долари кому треба, щоб їх не чіпали.