Бренд Chanel обрав для різдвяного ролику «Щедрик» Леонтовича

- Саундтреком до реклами Chanel No.5 стала мелодія «Щедрик» знаного композитора, що родом із Вінниччини, Миколи Леонтовича.
Всесвітньо відомий французький модний дім Chanel обрав українську різдвяну композицію «Щедрик» для створення святкової рекламної кампанії, головною героїнею якої стала відома італійська супермодель Вітторія Черетті.
Легендарна українська різдвяна мелодія «Щедрик», створена композитором Миколою Леонтовичем у 1919 році, стала музичним супроводом нової святкової рекламної кампанії всесвітньо відомого модного дому Chanel, про що офіційно повідомила пресслужба бренду.
У новому рекламному ролику, знятому в атмосфері зимової казки, італійська супермодель Вітторія Черетті перебуває в затишному будиночку серед засніжених гір, де під мелодію українського «Щедрика» її мрії про ідеальну зимову казку втілюються в реальність через створення чарівної святкової атмосфери навколо.
Carol of the Bells є однією із найпопулярніших різдвяних пісень у світі. В ролику звучить англомовний текст щедрівки, яку написав американський композитор українського походження Пітер Вільговський.
Автором музики Carol of the Bells часто вказують лише американського композитора Джона Вільямса, який також написав музику до таких відомих фільмів як «Зоряні війни», «Індіана Джонс», «Парк Юрського періоду», «Щелепи», «Сам удома», «Гаррі Поттер». Хоча він лише створив аранжування на мелодію Миколи Леонтовича.
Нагадаємо, Микола Леонтович — український композитор, хоровий диригент, піаніст, педагог, збирач музичного фольклору, громадський діяч, автор широковідомих хорових обробок українських народних пісень.
«Щедрик» — всесвітньо відомий твір для хору, створений на початку XX століття в Тульчині, де проживав Леонтович. Легендарну щедрівку вперше виконав студентський хор у Києві 25 грудня 1916 році в університеті імені Св. Володимира. У 1922 році — всесвітньо відома різдвяна мелодія вперше прозвучала у Карнегі Холі в Нью-Йорку і відтоді стала відомою на увесь світ.
Використання «Щедрика» у рекламній кампанії Chanel стало черговим підтвердженням світового визнання української композиції, яка вже протягом багатьох десятиліть є невід’ємною частиною різдвяних святкувань у багатьох країнах світу, особливо в англомовному середовищі, де вона відома під назвою «Carol of the Bells» та регулярно використовується у кінематографі, рекламних кампаніях та концертних виступах.
Читайте також:
Італійську віллу і парк пана Кошарського на Вінниччині хочуть відновити
Володимир Козюк показав 120 рідкісних листівок з українськими краєвидами XIX – початку XX ст
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
AnatoliiАвтора якої вбив агент КДБ, кацапська мразота.