Місто буквально заполонили білборди та сітілайти із зображенням і лозунгами різних кандидатів. Так як цього року Центральна виборча комісія зареєструвала рекордну кількість тих, хто бажає отримати президентський пост – 44 людини, то відповідно реклами у засобах масової інформації та соціальних мережах більше, ніж достатньо.
До слова, політичні партії витрачають на рекламу чималі гроші. Національні телевізійні канали мають фіксовані ціни за секунду ефіру. Ціна за ранковий, денний і вечірні ефіри, звичайно, відрізняються. За інформацією громадського руху «Чесно» найдорожчим телеканалом став ТРК «Україна» – за секунду реклами з 18-ї до 19-ї кандидат має заплатити близько 5 658 гривень. Не складно підрахувати, що 30 секунд передвиборчого відео коштуватимуть – 169 740 гривень. А о 5-тій ранку «Україна» запустить ролик за 366 гривень/секунда.
Якщо узагальнити, то «Опозиційна платформа – за життя» витрачає на 46 секунд своїх роликів на телеканалі «Інтер» від 45 до 125 тисяч гривень. Передвиборна агітація Порошенка на телеканалі «СТБ» у вечірній час (будні) мала би коштувати від 34 до 75 тисяч гривень.
Це не враховуючи реклами у інших ЗМІ, соціальних мережах та зовнішніх агітацій (білборди, сітілайти, палатки на вулицях міст з газетами та брошюрами)
Тому і запитали вінничан чия політична реклама набридла найбільше:
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
По украински – ворог.
Первый с конца, нелюдь и пыль,
По украински – порох.