«Якщо хочуть по шість, то хай покращать умови» Вінничани про підвищення цін на проїзд

З 1 липня у Вінниці анонсують підвищення цін на проїзд у маршрутках до шести гривень. Запитали вінничан, як вони ставляться до змін.
- Негативно. Як до цього ще можна ставитися? Чотири гривні - нормальна ціна. Якщо вони хочуть зробити 6, то хай покращать умови в цих маршрутках. Кожен третій водій – хам, деякі ще й курять у салоні.
- Можливо, це виправдано. Запчастини дорожчають. Я десь читав, що транспортна компанія працює у збиток. Ціни на проїзд не покривають їхні витрати. Тому, як можна очікувати покращення сервісу?
- Звісно, негативно. У мене сорок з лишнім років стажу. А пенсія 1600 гривень. Це так її підняли. Ніхто нікому не потрібен. Усе робиться для того, щоб старі повмирали, а молоді виїхали за кордон.
- Я в маршрутках не їжджу. Не дивуюся цьому, бо ціни на все підвищуються і на проїзд теж. Не вважаю це нормальним, але від думки людей нічого не залежить. Це було заплановано вже давно.
- Негативно. Пенсії маленькі, а ціни на все піднімають. Я в маршрутках навіть не їжджу, не можу дозволити собі таку розкіш. Користуюсь тролейбусом і трамваєм, як треба кудись поїхати.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
-
Sergey BelousТо не проїзд дорожчає, то вартість грошей зменшилась
-
ЖораПри курсе бакса 8 грн цена проезд была 2 грн. Это примерно в 4 раза меньше. Выходит так что сейчас цена должна быть 26 делим на 4 выходит 6.5 грн. Так что 6 грн это цена маршрутки......Олег Безтелесний reply ЖораА в зарплатах і пенсіях також збережені пропорції щодо курсу долара, і щодо коммуналки??? Чи нас рівняють до європейських витрат, але про європейські зарплати та пенсії взагалі не згадують. Чи не дуже ми однобоко ідемо у Європу, і тоді виникає питаннячи правильно ми ідемо?
-
Порошок23А , 17А одні з найперевантаженіших маршрутів і на них їздить десятки Спрінтерів, які отруюють місто чадними газами, пасажири в них, як кілька в бляшанці. Чому на цих маршрутах не їздять великогабаритні автобуси з низькою підлогою, нехай навіть не нові? Чому 25Н має монополію на перевзення пасажирів вночі, замість того аби курсував екологічний тролейбус по 5 маршруту без пільг з таким же інтервавлом і більшою ціною проїзду ніж удень? Чому немає нічного автобусу з Тяжика, по Ватутіна, Шимка, Антонова, Чехова, Немиріське шосе, Брацлавську, Київський міст, Театральну, Соборну і на Академічне. Навіть в галімому місто-базарі Хмельницькому є нічні маршрути. І в Цюриху теж є нічні маршрути, звідки родом трамваї. Піднімати проїзд однозначно потрібно у всьому транспорті, в тому числі і в електро, хоча б на рівні 7-10 гривень. Підприємство має хоч, щось заробляти, а не кіт наплакав. Вже давно пора поставити GPS у весь транспорт. який обслуговує місто, створити мобільний додаток і встановити електронні табло на зупинках транспорту, де стоїть маф, заставити їх купити, там де звичайний павільйон нехай ВМР купляє і монтує. Монетизувати проїзд для всіх категорій, студоті і пенсам, яким більше 70 років проїзд-за пів ціни від повної вартості проїзду. Валідатори у всіх видах транспорту, в першу чергу в маршрутках, абсолютно ніякої готівки. Нехочуть ставити валідатори/бастують, провести тендер і купити автобуси в лізинг від ЄБРР, а маршрутчиків вигнати з маршрутів. Була б воля керманича міста і #ВМР, але у них немає залізних шарів.Жора reply ПорошокНочью надо брать такси с Тяжилова и ехать до Фурманова и Тичины . Вообщем через Карла Маркса , по Пархоменко и до Фурманова. От Мрии на Тяж до Пархоменка на такси 50 грн . Там прошелся через подземный переход и на маршрутку до Вишенки...Николай Энэми reply ПорошокВот на спринтеры гнать не надо, они куда получше этих обосраных желтых тазиков на колёсах.Эталон reply Николай ЭнэмиЧто Богдан-говно, что Спринтер
-
Олексій УклюжевКасові апарати не хочуть поставити?