Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016»

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016»
  • Вчора, 14 грудня в ресторані Aura відбулася церемонія нагородження конкурсу «Народний бренд 2016».
  • Свої дипломи та статуетки богині перемоги «Ніки» отримали 146 найкращих компаній міста, які посіли перше друге та третє місця.
  • Та найголовніше, що вони завоювали — це народну любов і довіру.  

 

Тисяча  квадратних метрів простору лаунж-бару Aura швидко заповнилися гостями — представниками підприємств, компаній, брендів, торговельних марок. Близько 350 людей вінницького бізнесу зібрав захід.

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №1 на сайті 20minut.uaДегустація вин марки Cotnar, зимові фотолокації, притлумлене світло, що розливалося залою, створюючи атмосферу затишку і комфорту. Чудові музичні сети DJ Lesha Kapriz'z, красуні дівчата з модельного агенства Grace з макіяжем і зачіскою від салону краси «Модерн». Саме в такій позитивній атмосфері свята проходила церемонія нагородження переможців акції «Народний бренд»2016.

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №2 на сайті 20minut.uaЯк пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №3 на сайті 20minut.uaЯк пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №4 на сайті 20minut.uaТрадиційно відкрили офіційну частину церемонії привітальні слова президента  Медіа Корпорації РІА Олександра Човгана. На сцену запросили для урочистої подяки спонсорів, яким генеральний директор Корпорацiї RIA Олег Горобець вручив віздзнаки.
Спосори та партнери конкурсу, які  були запрошені на сцену для урочистої подяки. Це міцний партнер — якісний цемент «Зодчий». Офіційний партнер — компанія «Білозгар». Ексклюзивний партнер — компанія Бліц Таксі 555-444. Компанія Greenfield, поліграфія «Ідеї Успіху», журнал Harved online, торгова марка Chateau Jardin, виробник закарпатських вин ТМ Cotnar, ресторан лаунж караоке Aura.

Результаты поиска

— Дещо по-новому пройшла цьогорічна церемонія, але все відповідало високому рівню, — поділилася враженнями директор компанії Clean House (партнер конкурсу) Вікторія Брайловська. — Хотілося бути причетною до такого масштабного заходу і побачити представників тих компаній, за які проголосували більшість вінничан.

Відео дня
Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №5 на сайті 20minut.ua Президент Медіа Корпорації РІА Олександр ЧовганЯк пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №6 на сайті 20minut.uaЛіворуч — представник торгової марки «Зодчий». Праворуч — генеральний директор Медіа Корпорації RIA Олег Горобець Головна частина «Народного бренду» — нагородження переможців дипломами і «золотими» статуетками богині перемоги «Ніка» відбувалася на сцені. Ведучий Максим Никитенко оголошував бренди, які посіли перше, друге та третє місце в своїй категорії. В цьому році було представлено 48 номінацій. На сайті і brand.top20.ua. протягом двох місяців — жовтня-листопада проходило онлайн голосування, в якому взяло участь майже вісім тисяч вінничан.
 
Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №7 на сайті 20minut.uaЇх теж не залишили поза увагою. Одразу після того, як усі переможці отримали свої відзнаки, розпочався розіграш трьох планшетів серед учасників онлайн-голосування. Добровольці з залу наосліп витягали з «акваріуму» номери телефонів, за якими потім телефонував Олег Горобець сказати: «Вітаю, ви виграли планшет!». Так три щасливчики, які взяли слухавку, отримали  гарний подарунок, який вони уже завтра зможуть забрати в редакції RIA.
 
Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №8 на сайті 20minut.uaЯк пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №9 на сайті 20minut.uaПроводять розіграш планшетів серед учасників онлайн-голосування
Але на цьому розіграш подарунків не закінчився. На сцену запросили директора агентства нерухомості «Олімп» Олега Стукана, який презентував ексклюзивний подарунок лише для компаній-учасників конкурсу.

— Ви знаєте, що агенство нерухомості «Олімп» протягом 15 років займається нерухомістю не тільки в Україні, а й за кордоном, — сказав він. —  Ми сьогодні хочемо розіграти три подарункові сертифікати на 5 тисяч євро на купівлю нерухомості в Болгарії.

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №10 на сайті 20minut.uaЛіворуч директор агентства нерухомості «Олімп» Олег Стукан з директором адвокатської контори «Вежа» Після усіх розіграшів, привітань і оплесків, вечір плавно перетік у яскраве святкування перемоги під дзвін келихів. Церемонія вкотре показала кого люблять вінничани, якими послугами і товарами користуються і яким брендам довіряють вже 15-й рік поспіль від започаткування акції «Народний бренд».

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №11 на сайті 20minut.ua

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №12 на сайті 20minut.ua

Previous Next

Більше фото з церемонії дивіться  тут

Читайте також:

Розпочалося нагородження переможців конкурсу "Народний бренд 2016"
 

Як пройшла церемонія нагородження переможців конкурсу «Народний бренд 2016», фото №13 на сайті 20minut.ua

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі (2)
  • Ирина Соколова
    ссылка недоступна.....очень жаль, так и не увидела фото

keyboard_arrow_up