- Вчора, 14 грудня в ресторані Aura відбулася церемонія нагородження конкурсу «Народний бренд 2016».
- Свої дипломи та статуетки богині перемоги «Ніки» отримали 146 найкращих компаній міста, які посіли перше друге та третє місця.
- Та найголовніше, що вони завоювали — це народну любов і довіру.
Тисяча квадратних метрів простору лаунж-бару Aura швидко заповнилися гостями — представниками підприємств, компаній, брендів, торговельних марок. Близько 350 людей вінницького бізнесу зібрав захід.
Дегустація вин марки Cotnar, зимові фотолокації, притлумлене світло, що розливалося залою, створюючи атмосферу затишку і комфорту. Чудові музичні сети DJ Lesha Kapriz'z, красуні дівчата з модельного агенства Grace з макіяжем і зачіскою від салону краси «Модерн». Саме в такій позитивній атмосфері свята проходила церемонія нагородження переможців акції «Народний бренд»2016.
Спосори та партнери конкурсу, які були запрошені на сцену для урочистої подяки. Це міцний партнер — якісний цемент «Зодчий». Офіційний партнер — компанія «Білозгар». Ексклюзивний партнер — компанія Бліц Таксі 555-444. Компанія Greenfield, поліграфія «Ідеї Успіху», журнал Harved online, торгова марка Chateau Jardin, виробник закарпатських вин ТМ Cotnar, ресторан лаунж караоке Aura.
Результаты поиска
— Дещо по-новому пройшла цьогорічна церемонія, але все відповідало високому рівню, — поділилася враженнями директор компанії Clean House (партнер конкурсу) Вікторія Брайловська. — Хотілося бути причетною до такого масштабного заходу і побачити представників тих компаній, за які проголосували більшість вінничан.
div>
Президент Медіа Корпорації РІА Олександр Човган
Ліворуч — представник торгової марки «Зодчий». Праворуч — генеральний директор Медіа Корпорації RIA Олег Горобець Головна частина «Народного бренду» — нагородження переможців дипломами і «золотими» статуетками богині перемоги «Ніка» відбувалася на сцені. Ведучий Максим Никитенко оголошував бренди, які посіли перше, друге та третє місце в своїй категорії. В цьому році було представлено 48 номінацій. На сайті і brand.top20.ua. протягом двох місяців — жовтня-листопада проходило онлайн голосування, в якому взяло участь майже вісім тисяч вінничан.

Їх теж не залишили поза увагою. Одразу після того, як усі переможці отримали свої відзнаки, розпочався розіграш трьох планшетів серед учасників онлайн-голосування. Добровольці з залу наосліп витягали з «акваріуму» номери телефонів, за якими потім телефонував Олег Горобець сказати: «Вітаю, ви виграли планшет!». Так три щасливчики, які взяли слухавку, отримали гарний подарунок, який вони уже завтра зможуть забрати в редакції RIA.

Проводять розіграш планшетів серед учасників онлайн-голосування
Але на цьому розіграш подарунків не закінчився. На сцену запросили директора агентства нерухомості «Олімп» Олега Стукана, який презентував ексклюзивний подарунок лише для компаній-учасників конкурсу.
— Ви знаєте, що агенство нерухомості «Олімп» протягом 15 років займається нерухомістю не тільки в Україні, а й за кордоном, — сказав він. — Ми сьогодні хочемо розіграти три подарункові сертифікати на 5 тисяч євро на купівлю нерухомості в Болгарії.
Ліворуч директор агентства нерухомості «Олімп» Олег Стукан з директором адвокатської контори «Вежа» Після усіх розіграшів, привітань і оплесків, вечір плавно перетік у яскраве святкування перемоги під дзвін келихів. Церемонія вкотре показала кого люблять вінничани, якими послугами і товарами користуються і яким брендам довіряють вже 15-й рік поспіль від започаткування акції «Народний бренд».


Previous
Next
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Previous
Next
Більше фото з церемонії дивіться тут
Читайте також:
Розпочалося нагородження переможців конкурсу "Народний бренд 2016"
.jpg)
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.