Програма форуму складалася з чотирьох тематичних блоків. У першому обговорювалися тренди у поведінці споживачів, і як їх враховувати при веденні свого бізнесу. У наступному блоці дискутували на теми сервісу, ринку праці та доходів населення. Після обідньої перерви слухачі та спікери змогли знайти відповідь на питання: як себе поводить споживач в Інтернеті.
На завершення говорили про виклики та перспективи регіональних і всеукраїнських стартапів. Дізналися, на чому будувати та як «з нуля» запустити і розкрутити успішний проект.
На форумі виступали 13 спікерів, серед яких Віталій Ткаченко, директор по маркетингу АЗС «WOG»; Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group; Андрій Карякін, заступник СЕО «Ольшанський та партнери».
Розмовляли про нові звички людей, які купують продукцію в Інтернеті, а також про те, як підбирати персонал та змінювати взаємини з клієнтами. І як заробляти, збільшувати доходи, не висуваючи прибуток на перше місце. Адже, якщо не встигати за світом, який швидко змінюється, ігнорувати нові технології та знання, то в перспективі можна збанкротіти та втратити бізнес.
— Бізнес — це про щось ще і тільки потім — про гроші. Вперше в Україні закупили 200 кавових апаратів по 25 тисяч євро кожен. Це для того, щоб клієнти, українські громадяни, отримували емоції та враження від сервісу, як європейські споживачі, — розповів директор по маркетингу в мережі АЗС “WOG” Віталій Ткаченко.
— Якщо конкуренти щось не договорюють, а ви згадуєте це в рекламі свого товару — це призводить до зростання продажів, — сказав президент CEO Adashevsky Consulting Group Ігор Адашевський. — Наприклад, що пляшки обробляють парою, перш ніж розлити в них пиво. Всі так роблять, але хто повідомив споживачу про це першим, той досяг більшого успіху.
— Ринок килимів вмирає, тому що прокурори вже перестали їх купувати, а айтішникам це не приходить в голову. Тому що у них інші цінності. Тому майбутнє — це не просто продовження минулого, — говорив генеральний директор групи компаній Advanter Group Андрій Длігач.
Спікери бізнес-форуму:
1. Ольга Веремійчук (TNS Ukraine);
2. Виктория Кшишневская (rabota.ua);
3. Таїсія Левченко (Засновник Консалтингової компанії ДІЯти);
4. Віталій Ткаченко (Директор по маркетингу в мережі АЗС “WOG”);
5. Олена Радченко (Керівник Служби турботи про клієнтів Bigl.ua);
6. Ігор Адашевський (CEO в Adashevsky Consulting Group);
7. Андрій Длігач (Генеральний директор групи компаній Advanter Group);
8. Андрій Карякін (Заступник CEO в «Ольшанский і партнери»);
9. Олег Горобець (CEO RIA Media);
10. Віталій Бєлєнький (Засновник інтернет магазину меблів Dybok.ua);
11. Артем Сердюк (Києво-Могилянська бізнес-школа);
12. Ілля Рейніш (Керівник відділу продажів навчальної платформи LABA);
13. Дмитро Софина (CEO WINDIM llc).
Організатори: РІА Медіа, Спілка підприємців «Стіна», Києво-Могилянська бізнес-школа (kmbs).
Сайт форуму: bizforum.vn.ua
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер