Як підприємцям слід змінитися, обговорювали на 1-му Вінницькому бізнес-форумі

Як підприємцям слід змінитися, обговорювали на 1-му Вінницькому бізнес-форумі
  • Провідні українські фахівці у сфері маркетингу та розвитку бізнесу навчали вінницьких підприємців вести справу із урахуванням нових звичок споживачів
  • На заході були присутніми понад 300 власників компаній, топ-менеджерів, підприємців та інвесторів

 

Програма форуму складалася з чотирьох тематичних блоків. У першому обговорювалися тренди у поведінці споживачів, і як їх враховувати при веденні свого бізнесу. У наступному блоці дискутували на теми сервісу, ринку праці та доходів населення. Після обідньої перерви слухачі та спікери змогли знайти відповідь на питання: як себе поводить споживач в Інтернеті.

На завершення говорили про виклики та перспективи регіональних і всеукраїнських стартапів. Дізналися, на чому будувати та як «з нуля» запустити і розкрутити успішний проект.

На форумі виступали 13 спікерів, серед яких Віталій Ткаченко, директор по маркетингу АЗС «WOG»; Андрій Длігач, генеральний директор групи компаній Advanter Group; Андрій Карякін, заступник СЕО «Ольшанський та партнери».

Відео дня

Розмовляли про нові звички людей, які купують продукцію в Інтернеті, а також про те, як підбирати персонал та змінювати взаємини з клієнтами. І як заробляти, збільшувати доходи, не висуваючи прибуток на перше місце. Адже, якщо не встигати за світом, який швидко змінюється, ігнорувати нові технології та знання, то в перспективі можна збанкротіти та втратити бізнес.

 

Як підприємцям слід змінитися, обговорювали на 1-му Вінницькому бізнес-форумі, фото №1 на сайті 20minut.ua

— Бізнес  — це про щось ще і тільки потім — про гроші. Вперше в Україні закупили 200 кавових апаратів по 25 тисяч євро кожен. Це для того, щоб клієнти, українські громадяни, отримували емоції та враження від сервісу, як європейські споживачі,  розповів директор по маркетингу в мережі АЗС “WOG” Віталій Ткаченко.

 

 

 

Як підприємцям слід змінитися, обговорювали на 1-му Вінницькому бізнес-форумі, фото №2 на сайті 20minut.ua
— Якщо конкуренти щось не договорюють, а ви згадуєте це в рекламі свого товару
це призводить до зростання продажів, сказав президент CEO Adashevsky Consulting Group Ігор Адашевський. Наприклад, що пляшки обробляють парою, перш ніж розлити в них пиво. Всі так роблять, але хто повідомив споживачу про це першим, той досяг більшого успіху.


 

Як підприємцям слід змінитися, обговорювали на 1-му Вінницькому бізнес-форумі, фото №3 на сайті 20minut.ua


— Ринок килимів вмирає, тому що прокурори вже перестали їх купувати, а айтішникам це не приходить в голову. Тому що у них інші цінності. Тому майбутнє — це не просто продовження минулого, говорив генеральний директор групи компаній Advanter Group Андрій Длігач.

 

 

 

 

Previous Next

 

Спікери бізнес-форуму:

1. Ольга Веремійчук (TNS Ukraine);

2. Виктория Кшишневская (rabota.ua);

3. Таїсія Левченко (Засновник Консалтингової компанії ДІЯти);

4. Віталій Ткаченко (Директор по маркетингу в мережі АЗС “WOG”);

5. Олена Радченко (Керівник Служби турботи про клієнтів Bigl.ua);

6. Ігор Адашевський (CEO в Adashevsky Consulting Group);

7. Андрій Длігач (Генеральний директор групи компаній Advanter Group);

8. Андрій Карякін (Заступник CEO в «Ольшанский і партнери»);

9. Олег Горобець (CEO RIA Media);

10. Віталій Бєлєнький (Засновник інтернет магазину меблів Dybok.ua);

11. Артем Сердюк (Києво-Могилянська бізнес-школа);

12. Ілля Рейніш (Керівник відділу продажів навчальної платформи LABA);

13. Дмитро Софина (CEO WINDIM llc).


Організатори:  РІА Медіа, Спілка підприємців «Стіна», Києво-Могилянська бізнес-школа (kmbs).

Сайт форуму: bizforum.vn.ua

 

Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up