Людмила Килимнюк закінчила аграрний університет, працювала в ощадбанку і була начальником відділу. Але душа підказувала — це не її, починаєш чахнути, хворіти, але, на щастя, вона уміє до себе дослуховуватися. І тоді згадала, що у дитинстві обожнювала бавитися з ляльками, фарбувала їх, стригла, щось розповідала лялькам.
— По суті я прийшла зараз до того, що робила у три рочки, люблю навчати, складне передавати просто. Зараз очолюю студію візажу та стилю «Колібрі». Хоча, на жаль, офіційно такої професії як візажист, в Україні не має, — розповідає Людмила.
Початок кар’єри і постійне навчання
Багато років тому жінка звільнилася з банку, але й досі пам’ятає той вакуумний місяць. Так, вона боялася, адже робила крок у невідоме. І нагороду за сміливість Людмила отримала.
– Коли я пішла з такої посади в нікуди – багато хто крутив пальцем біля скроні, — згадує жінка.
— Працювала майстер-класами, у мене була ціла сумка косметики, візаж робила інтуїтивно, але уся кар’єра і підвищення кваліфікації будувалися на клієнтах, які були не задоволені, я їм безмежно вдячна, тому що вони підштовхують постійно вчитися і знати набагато більше. Почалися одні курси за другими, постійно, і до сьогоднішнього дня у Людмили по два підвищення кваліфікації на рік.
– У нашій професії все дуже швидко змінюється, каже візажист. — Наприклад, боді-арт. У образі, який я створила для конкурсу, був фейс-арт плюс руки з імітацією рукавичок. Я пройшла курси класичного боді-арту в австрійського спеціаліста. І там дізналася, що зараз існують нові плівкові фарби, які не змішуються, що можна намалювати зеленим кольором і через п’ять хвилин уже спокійно поверху наносити червоний.
Коли Людмила розуміє, що не знає, як це зроблено — вона їде цьому навчатися. Тому і не боїться відстати у професії.
Марсіанська наречена від Людмили Килимнюк
— У моїй професії не має рамок, чітких правил і законів. Це величезний простір для творчості. Повинні бути ази, а почерк з’являється тільки від багато-багато-багато праці, — вважає Людмила Килимнюк. — Ти береш різні прийоми у свого вчителя, починаєш їх застосовувати, щось додавати. А потім у тебе виникає щось своє. І ти розумієш, що помаду можна і на очі використати, як основу під smoky eyes, а тіні — і на губи нанести, якщо із помадою змішати. Як каже Людмила, візажист постійно експериментує, знаходить щось своє. А якщо забуде пензлі для макіяжу, то зможе зробити візаж навіть і за допомогою пальців і вушних паличок.
Кілограми пайєток і камінчиків і перемога у конкурсі
Ідеї для образів візажистка шукає скрізь. Це текстури і принти на тканині, картини, кінофільми. На образ, що приніс Людмилі перемогу і путівку на навчання у Париж, надихнув фільм «Піднесення Юпітер». У кадрі образ був 7 секунд, а корейський дизайнер його робив 3 місяці з командою в 40 чоловік.
— Я захотіла відтворити це — розповідає Людмила. — Сукню пошила дизайнер Олена (Elis May). Ми спеціально придбали 1 кг пайєток, 1 кг камінчиків і купу квіточок. Сукню створили за 2 тижні, обійшовся цей образ у 25 тис грн. Візажистка вважає, що краще зробити, щось одне, але «вау»! Щоб зробити головний убір, вона спеціально їздила на навчання у школу Лариси Ларіної, пройшла курс по бутафорії і створила головний убір під сукню.
На одному із підвищень кваліфікації у Києві Людмила познайомилася з організаторкою Fashion Days Podillya 2016. — Вона мене запросила показати образ «Марсіанська наречена», який у мене вже вже був відзнятий, — розповідає Людмила Килимнюк. — Партнер фестивалю, організація, яка навчає стилістів, Studio Parisien des Arts et de la Mode оголосив приз за найкращий образ — освітня подорож до Парижу "ART & MODE À PARIS. Шляхом інтернет-голосування я перемогла у першому турі.
— Якщо щось сприймаєш серйозно — не факт, що усе вийде. А коли відносишся з легкістю, як я, — тоді усе вдається! — говорить візажистка.
— І я перемагаю у другому турі із відривом всього у 6 голосів. Конкурс показав, скільки у мені друзів і підтримки від них.
Париж. Стажування
Усю програму проводила директор агенції, яка сама проходила стажування у різних будинках моди. Це була освітня програма, присвячена історії, культурі, моді і мистецтву в Парижі.
— Я побачила Париж культурний, музеї, виставки суконь, побувала за лаштунками моди. В учасників була можливість дізнатися, що буде модним через рік, так званий next look 2017—2018, чи побачити зразки найновіших тканин, — ділиться спогадами Людмила.
— Зараз на бренди я уже дивлюся з іншого боку, бо розумію, як це робиться і які the best майстри там працюють та які неймовірні речі вони творять. Жінка багато почерпнула для майбутніх образів, наприклад, їй захотілося зробити кімоно.
Парижанки vs вінничанки
Людмила каже, що в одязі парижанок переважає чорний колір, який вони обожнюють, це колір шику, який ввела ще Шанель. — Носять дорогі якісні речі, можливі поєднання — кожа плюс кашемір, шарф може бути трохи іншого кольору, але чорний переважає.
Точно нікого не бачила на підборах, — згадує Людмила. А ще додає, що макіяжу — або мінімум, або відсутній, хоча зустрічався і досить активний макіяж залежно від ситуації. Якщо вії нарощені — то тільки класичні, все в міру. — Якщо я бачила когось із «наколотими губами», то коли людина відкривала рот — виявлялось, що це це хтось із наших.
Тренди – 2017
Непересушене глянцеве обличчя, використовуйте хайлайтер для висвітлювання опуклих частин обличччя, і тоді можна нічого не затемнювати. Такий прийом називається стробінг.
Залишаються у тренді вільні широкі брови, це символ юності, а ось тонкі брови найчастіше роблять вас старішими.
Матові губи поки ще у тренді. Уже «приходять» лакові губи. А також гліттерні з мілкими блискітками та з ефектом металік. Що стосується кольорів, то червона класика завжди залишається, донині модний винний колір марсала уже відходить. А модними стають коричневі шоколадні відтінки у макіяжі губ — від молочного до гіркого шоколаду. Те, що до нас ще не прийшло — блакитні, сірі та сині відтінки у губах. У Парижі уже таке є.
Зачіски — якщо коротко — то це «продумана легка неохайність», добитися якої досить непросто. Це має бути і об’єм волосся, який потрібно створити, усе прилизане не в моді.
Одяг – поєднувати непоєднуване. Дуже сподобалося у lui vuitton — вони будуть вводити звірині принти. Наприклад, спортивний крій, щось з хутра плюс нереальні для звірів кольори — синій з блакитним. Також поєднання хутра з тканинами, кольорові шубки з шматочків, із мозаїчним ефектом.
Стратегія блакитного океану
Щоб відрізнити справжнього майстра від людини, яка щойно закінчила курси і вже прагне заробляти цим гроші, перегляньте портофоліо — роботи, які виконав віажист уже після курсів.
— Я тільки радію, якщо дівчата, яких навчала, розвиваються у цьому напрямку. Отримавши базу, вони знаходять свій власний почерк, — ділиться думками Людмила. — Моя фішка в індивідуальному підході, не роблю усіх під один гребінець, люблю повні образи — із бутафорією, аксесуарами від а до я. Раджу усім прочитати книжку «Стратегія блакитного океану». Основна думка така: червоний океан — це жорстка конкуренція, чорний піар і боолтьба, а блакитний океан — коли відходиш в бік, відсторонюєшся і робиш те, що не роблять інші, щось унікальне, і тоді у тебе не має конкурентів.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 7 від 12 лютого 2025
Читати номер
Иванов Иван
Прокоповна Проня