Сергій розповідає, що у його родини були квитки на літак від авіакомпанії «МАУ» на 8 жовтня 2017 року. Рейс Тель-Авів — Вінниця. Але четвертого жовтня дружині опівдні телефоном повідомили про смерть її мами.
— Ми зателефонували до «МАУ», щоб поміняти квитки і терміново вилетіти в Україну. Оператор нас вислухала і попросила надіслати на електронну пошту МАУ свідоцтво про смерть її мами. Мовляв, тоді буде безкоштовна заміна, — каже Сергій. — Ми вислали документи про смерть і почали знову телефонувати до МАУ. Нам сказали, що заявка проходить обробку, а дружина з однорічною дитиною можуть збиратися і їхати до аеропорту. Їхати з Акко до аеропорту у Тель-Авів близько трьох годин.
За словами Сергія, він телефонував операторам більше 10-ти разів. Вони просили почекати і кидали трубку. Коли його рідні приїхали в аеропорт, там сказали, що не отримували від ніякого листа. І запропонували заплатити 190 доларів за заміну квитків. Почали платити, а виявилося, що немає місць.
— Таким чином, дружина з дитиною в Україну не вилетіли. Транспорт в цей день ходив до обіду і вони добиралися додому о третій годині ночі, — розповідає чоловік. — Наступного дня співробітники МАУ відповіли нам, що їм шкода за те, що трапилося. Вам шкода? Що не попрощалися з мамою в останній раз і не були на її похоронах? Час не повернути назад. А дружина отримала душевну травму на все життя від кампанії МАУ. Цей інцидент — ганьба кампанії МАУ, який прийняв на роботу таких операторів.
Чоловік каже, що буде шукати адвоката, щоб подавати позов до суду на МАУ.
Слідкуйте за новинами Вінниці у Telegram.
№ 16 від 16 квітня 2025
Читати номер
весь салон человек 20-25 было ... Такие коллизии бывают .